Смяна на спирачна помпа  на ПУНТО 1.2 ELX за да се смени което не е сложно по специялни ключове  ключ 11 спецялен за развиване на  тръбички и 8 за развиване на винта за обезвъздушаване цялслет като се смени помпата се обезвъздушава а е желатолно да се смени и спирачната течност тогава сте сигупрни че имате хубави спирачки
		
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
смяна на спирачна помпа
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 С измъкването на казанчето, респективно с тръбичките към него понеже съм с АБС, бих ли имал проблем п.п. как да измъкна и още нещо...въздушния клапан на сервото? само с дърпане ли става? да не се скъса гумения пръстен?
							
						Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ... п.п. как да измъкна и още нещо...въздушния клапан на сервото? само с дърпане ли става? да не се скъса гумения пръстен?
							
						Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
 Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
 http://www.keepfighting.ms
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 В крайна сметка тея дивотии лесно ли се измъкват от корпуса на помпата или не!? Виждам ,че няма холендърни гайки или нещо подобно...значи дърпам и изваждам или има друга техника?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
 Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
 http://www.keepfighting.ms
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 помпа
 
 за да измавид помпата трябва да махнеш тръбичките имат по 1 гайка и това е а самата помпа е захваната с 2 болта и леко леко се вади ако си с ABS е молко по тясно http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 аз си пазаря от интертехник и съм много доволен. тези клчета са доста скъпи обаче, по 12-15 лв е броя. купете си качествени, че трябва да са здрави като са отворени и да са точни, един път тругне ли да се заобля гайката става много сериозна играчкатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
 Fiat Bravo'97 1,6 16v
 Fiat Tempra'91 1,6 mono
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Смяната направих при майстор! Прецених ,че е загубя много време, а точно сега то ми е кът.Принципно смяната не е нищо особенно: с плоска отвертка се откачат тръбите, които идват от казанчето. Проблем е многото разглобяване,за да стигнеш помпата: акумулатор;тавичка на акумулатора и разни други джунджурии около тях. В случай на наличие на АБС модул нещата са още по-тясни и неудобни. Сръчни хора обаче нищо не мож ги оплаши!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
 Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
 http://www.keepfighting.ms
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


 
 
Коментар