Би трябвало да станат, за Ланча У са същите, но на Браво 1.2 са други. На axm-auto.com на картинката изглеждат като твоите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги ще сменям задни накладки и задни амортисьори
Collapse
X
-
чукане щото не знаеш как се вади- има си резби и като навиеш 2 болта изхвърля барабана, ама като има ръб сваля и челюстите. как да е- жилото се стяга от самата ръчна под маншончето с ключе 136ma7ka7a написа:Ами тя и тази беше приключение доста чукане, а да питам можели жилото на ръчната от някъде да се регулира.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
отвора е за регулиране отвън на саморегулиращите механизми
ама трудна работа- да о свиеш и така като имаш ръб да можеш да извадиш барабана. там където са фиксиращите болтове има фаска на самата главина, а отвора в барабана е по голям и с резба. т.е. фикс болтове са 6 мм, а отвора е барабана е 8 мм и като навиеш болт 8 мм опира във фаската на главина и избутва самия барабан, вместо да бухаш с чука и щангата. едно време дори и жигулите имаха такива механизми
ако ен го знаеш номера е доста кофти
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не знам колега, аз си взех нови барабани. Преди 2 години бяха на някякви смешни цени 40лв двата или ако не бяха и по-малко. А ръчната ако ти се е охлабила предполагам не си разтворил челюстите достатъчно преди да сложиш барабана. Почти съм сигурен, че и твоите спирачки нямат саморегулиращ механизъм от този с винта. Същото беше и при мен, трябва максимално да отвориш челюстите, така че барабана да влиза с малко зор и почукване тук-там. След като го сложиш дърпаш ръчната и натискаш спирачката силно и ще чуеш как прещракват 1-2 зъба и ще се наместят накладките.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колега гледам в AXM има барабани ама немога да ръзбера двата ли са 36 или единия.spark написа:Не знам колега, аз си взех нови барабани. Преди 2 години бяха на някякви смешни цени 40лв двата или ако не бяха и по-малко. А ръчната ако ти се е охлабила предполагам не си разтворил челюстите достатъчно преди да сложиш барабана. Почти съм сигурен, че и твоите спирачки нямат саморегулиращ механизъм от този с винта. Същото беше и при мен, трябва максимално да отвориш челюстите, така че барабана да влиза с малко зор и почукване тук-там. След като го сложиш дърпаш ръчната и натискаш спирачката силно и ще чуеш как прещракват 1-2 зъба и ще се наместят накладките.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
u_bo
май са по 1 , цената , не са комплекти.ако не ти е прехвърлило износването максималния диаметър - по-добре си престържи старите.макс. диаметъра е маркиран на самия барабан отвътре.6ma7ka7a написа:Колега гледам в AXM има барабани ама немога да ръзбера двата ли са 36 или единия.spark написа:Не знам колега, аз си взех нови барабани. Преди 2 години бяха на някякви смешни цени 40лв двата или ако не бяха и по-малко. А ръчната ако ти се е охлабила предполагам не си разтворил челюстите достатъчно преди да сложиш барабана. Почти съм сигурен, че и твоите спирачки нямат саморегулиращ механизъм от този с винта. Същото беше и при мен, трябва максимално да отвориш челюстите, така че барабана да влиза с малко зор и почукване тук-там. След като го сложиш дърпаш ръчната и натискаш спирачката силно и ще чуеш как прещракват 1-2 зъба и ще се наместят накладките.
Коментар
-
u_bo
6ma7ka7a написа:Накрая ще си взема едни дискове спирачки за отзад.
на бас че няма да го направиш ?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар