ilko-gd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реших, че са тампони на стабилизаторна щанга, а то?
Collapse
X
-
Абсолютно! Аз мойте носачи и биалети ги смених на 235! Е вярно биалетките бяха позкривени, но се караше!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да си сменял амортисьори скоро и с какви ако си?dudulia написа:Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Humppa
Аз смених босачи, билетки и външни кормилни накрайници и това тропане при мен не изчезна. Остава да са или външни кормилни накрайници, или карета, или амортисьори + лагерите на макферсона. Вчера паркирах колата, изгасих двигателя, започнах да правя резки движения с волана наляво-надясно и озпод капака се чуваше едно "чаткане"... Следващият месец, ако нямам непредвидени разходи, ще купя вътрешни кормилни накрайници и ще видим дали това потропване няма да изчезне...dudulia написа:Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
Коментар
-
Ей тази искам да видя колко ще изкара.Tornado написа:Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Оригиналните - на 79 000 км.Tornado написа:Да си сменял амортисьори скоро и с какви ако си?dudulia написа:Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
lithrone
Ще сменяш амортисиори.... моята мареа тропаше много като я взех... имаше няколко различни видове тропания.... смених всичко съмнително освен амортисиорите.... всички чукания и тропания изчезнаха само е това твоето още си стой и още си карам с него че нещо ми изтъня джоба напоследък ...колата я карах при няколко човека да я гледат и накрая отиде при познат в сервиза на БМВ в плд.... човека каза че е амортисиор и чука отвреме на време щото като минеш през голяма дупка и амортисиора "заклинвал" и известно време не чука... това нечукане при мен е било максимум 30 мин.... а в найси кар като ми вдигнаха колата отпред.... нз с кво я вдигнаха ама мн бързо я истреляха в въздуха и след това 4 дни не тропна хааххахаdudulia написа:Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
та така колега ... честити 400 пари за шок абсорбери
Коментар
-
Много.BO написа:Ей тази искам да видя колко ще изкара.Tornado написа:Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ей сега на бързо направих проверка на състояноето на десния носач Ас метал който вече навъртя 74000 км. по родните ни пътища.Причината е защото се появи някакво чукане отдясно ,но се оказа ,че шарнира на носача е ОК тампоните също не са мръднали.Маншона на шарнира е добре не е напукан и смазката вътре няма следи от влага и кал.Не мога да повярвам ,че съм случил на такива качествени носачи.Открих от къде е чукането.Тампоните на стабилизаторната щанга вече си заминават.Явно ще започваме ремонта скоро.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Как го усещаш чукането - в какви ситуации и къде го усещаш?Tornado написа:Ей сега на бързо направих проверка на състояноето на десния носач Ас метал който вече навъртя 74000 км. по родните ни пътища.Причината е защото се появи някакво чукане отдясно ,но се оказа ,че шарнира на носача е ОК тампоните също не са мръднали.Маншона на шарнира е добре не е напукан и смазката вътре няма следи от влага и кал.Не мога да повярвам ,че съм случил на такива качествени носачи.Открих от къде е чукането.Тампоните на стабилизаторната щанга вече си заминават.Явно ще започваме ремонта скоро.
Коментар
-
Тъй кат’ се замисля... Само тез’ мареи имат проблеми с биелетите и тампоните на стабилизиращата щанга. Само подмятам идея - Ако се замени страбилизиращата щанга и биелетите с такива като от останалите италианки? Примерно следващия път като са за смяна тампоните - тъй и тъй излиза цялата щанга. Мислех си за една от морга, барабар с биелетите и тампоните.Имам на предвид ето тази конфигурация. (Всичко е оригинално - на 20 години - без носачите)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар