провери си мазане има ли добро горе в главата,мотора вдига ли добро налягане на маслото,лампата за маслото работи ли?не случайно питам за тези неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Втъврдяване педала на спирачките
Collapse
X
-
общото е да спреш незабавно да я караш тази кола.тя не вдига налягане на маслото до горе ,съответно няма добро мазане вакуум помпата ,съответно и няма подналягане.като за начало те съветвам да измериш налягането на маслото с механичен манометър,защото познай какво се случва с мазането на турбото ако съм прав.после ще коментираме всичко това,което ти писах.
Коментар
-
как да го измеря налягането на маслото? Къде по-точно?И от какво реши че не маже горе след като колата по никакъв начин не показва проблем с маслото? Нито лампа свети нито нищо?ivel написа:общото е да спреш незабавно да я караш тази кола.тя не вдига налягане на маслото до горе ,съответно няма добро мазане вакуум помпата ,съответно и няма подналягане.като за начало те съветвам да измериш налягането на маслото с механичен манометър,защото познай какво се случва с мазането на турбото ако съм прав.после ще коментираме всичко това,което ти писах.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
На датчика за налягане. Развива се и на негово място се завива манометъра със съответния по резба накрайник. Има мотори, които имат отвор, закрит с пробка, около мястоот, където излиза маслената магистрала за мазане на турбото. Идеята е точно да мериш преди компресора. Но това го има обикновено при по-тежки машини. При колите е екзотика.
Коментар
-
Колеги имам промяна в нещата. Вече педала втърдява след изгасяне на колата, следователно губи вакуум от някъде (предполагам и преди се е случвало това, но при изолирани случай и при движение). Дадоха ми идея за някакво клапанче на вакуума... Някой има ли предположения?Flow написа:Мерил съм вакуума и на двете помпи на двете коли. Вакумът трябва да бъде колкото пише в документацията на колата. При мен беше по спомен (-) 0,95 bar, нещо мн. близо до -1 bar. Вързваш манометър, най-добре с обхват от 0 до (-)1 bar за да се отчете по-точно, директно към помпата. Понеже така системата е много малка, вакумът се установява веднага. Помпата си има регулатор, така че няма страшно да и стане нещо. Относно това колко трябва да се задържа - вакуумът е по страшен от налягането и мн. трудно се задържа, затова всички маркучи, шлаухи и връзки, възвратни клапани, клапаните на серво-усилвателя трябва да са ОК. Трябва след като оставиш колата вечерта, сутринта като натиснеш педала (без да си запалил мотора) трябва да го чувстваш мек.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Добре де, провери ли връзките по вакуум системата? Доколкото съм се ровил по тази система на мареята, клапани има на отклонението от централаната магистрала към управлението на EGR (тройника) и на входа на сервоусилвателя. Другите клапани са в самия сервоусилвател, но първо трябва да се изключат пропуските по външните връзки.lapd87 написа:Колеги имам промяна в нещата. Вече педала втърдява след изгасяне на колата, следователно губи вакуум от някъде (предполагам и преди се е случвало това, но при изолирани случай и при движение). Дадоха ми идея за някакво клапанче на вакуума... Някой има ли предположения?Flow написа:......., затова всички маркучи, шлаухи и връзки, възвратни клапани, клапаните на серво-усилвателя трябва да са ОК.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар