Колеги, не знам дали не си измислям някакви филми и реших да питам да видим какви са вашите впечатления...Когато колата е спряна на неравност - примерно с двете гуми на бордюра - се накланя точно толкова колкото е разликата в нивото между улицата и бордюра. Колите, които съм карал до сега, като че ли при такова положение винаги са се опитвали да изравнят този наклон, т.е. колата седи пак наклонена, но много по-малко. От едната страна пружините седят все едно леко разтегнати, а от другата са по-смачкани. Та въпроса ми е дали сега имам някакъв проблем или преди съм имал проблем със старите кошници? Или по-скоро имам проблем с централния мозък и много задълбавам...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Croma седи наклонена на една страна
Collapse
X
-
Ако погледнеш нАучно на проблема, ще забележиш следното: Кромата е с една идея по-висока от останалите коли, което значи, че гравитацията влияе по-слабо на най-високата и точка и не я тегли надолу със силата, която се е упражнявала върху другите ти коли, които със сигурност са били по-ниски. От там може да се предположи, че Кромата всъщност е в безтегловност, от което се пораждат съмнения, че може би всъщност тя не стои наклонена, а всъщност виси. Проблема може да се разреши, ако при следващото паркиране "под наклон" използваш баласт, който да поставиш от по-високата страна. Това би трябвало да спомогне за увеличаване на гравитационното притегляне и от там стойката на колата да стане правилна. Дано съм бил достатъчно ясен, но все пак ако има нещо все още неясно... питай. :DAlfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
Решение има и за този проблем. Качваш две мацки по 55 кила да се возят в дясно и живота е песен. :Dtrota написа:М-да май разбрах всичко - по-добре да ходя да се прегледам...А за баласта е... той е 110кг. на за съжаление е само от ляво.Сега като продължавам да мисля сигурно ще увисне повече в ляво тц-тц-тц... пак проблем ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_29Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
По-добре една 110 кг. за да не му търкат две седалки, а само една да се амортизира. Плюс това ще са по-симетрично разположени килограмите спряло напречната ос на автомобила.TopnegoTo написа:Решение има и за този проблем. Качваш две мацки по 55 кила да се возят в дясно и живота е песен. :Dtrota написа:М-да май разбрах всичко - по-добре да ходя да се прегледам...А за баласта е... той е 110кг. на за съжаление е само от ляво.Сега като продължавам да мисля сигурно ще увисне повече в ляво тц-тц-тц... пак проблем ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Пак ще погледна нАучно на нещата. Значи ако е една 110кг, това означава, че на предната седалка ще се упражнява по-голяма сила, по-голямо триене и от там по-голяма амортизация. Пък виж 2 по 55 тежестта ще е по-равномерно разпределена, следователно амортизацията по-малка.BO написа:По-добре една 110 кг. за да не му търкат две седалки, а само една да се амортизира. Плюс това ще са по-симетрично разположени килограмите спряло напречната ос на автомобила.TopnegoTo написа:Решение има и за този проблем. Качваш две мацки по 55 кила да се возят в дясно и живота е песен. :Dtrota написа:М-да май разбрах всичко - по-добре да ходя да се прегледам...А за баласта е... той е 110кг. на за съжаление е само от ляво.Сега като продължавам да мисля сигурно ще увисне повече в ляво тц-тц-тц... пак проблем ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
Но пък от друга страна си е и въпрос на лични предпочитания. Ако колегата ги обича по-закръгленки... няма лошо. :D
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
milenskia, +1 и аз така си ги обяснявам нещата май.А по другия въпрос - аз една едвам я търпя да ми дудне докато карам, та камо ли и още някоя да бучи на задната седалка... А-a-a човек не може да чуе турбото му свири, лагера ли му вие...Та ще я слагам на диета Госпожата - трябва да наваксва - има няма 60 кг.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Ако това беше причината, то старите коли трябваше още повече да се накланят настрани, а не да стоят по-прави. :Dmilenskia написа:Ари и аз да кажа нещо: старите ти кошници са били с поомекнали пружини , стари амортисьори и затова ти се струва че изрядната Крома седи по различен начин!!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ВО... Хрумна ми друго предложение досега всичките ми стари коли са били с цяла греда на задния мост, а Крома-та сега е с независимо окачване. Може би гредата пречи да се накланя настрани колата... Какво ще кажеш?...BO написа:Ако това беше причината, то старите коли трябваше още повече да се накланят настрани, а не да стоят по-прави. :Dmilenskia написа:Ари и аз да кажа нещо: старите ти кошници са били с поомекнали пружини , стари амортисьори и затова ти се струва че изрядната Крома седи по различен начин!!Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Че се филмираш и се чудиш какъв добър сценарий да напишеш, за да го одобрят продуцентите. :Dtrota написа:ВО... Хрумна ми друго предложение досега всичките ми стари коли са били с цяла греда на задния мост, а Крома-та сега е с независимо окачване. Може би гредата пречи да се накланя настрани колата... Какво ще кажеш?...BO написа:Ако това беше причината, то старите коли трябваше още повече да се накланят настрани, а не да стоят по-прави. :Dmilenskia написа:Ари и аз да кажа нещо: старите ти кошници са били с поомекнали пружини , стари амортисьори и затова ти се струва че изрядната Крома седи по различен начин!!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар