Здравейте колеги,Вчера видях, че двата маншона на биалетката са скъсани и я смених. Установих, че шарнирите са стегнати и не са разбити, но замърсени.Искам да ги почистя, гресирам, сменя маншоните и пак да я използвам.Как според Вас най-добре ще почистя шарнирите от замърсяванията?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на шарнир
Collapse
X
-
Според мен не може. Все пак използвай разхлабващ спрей, и ги остави за няколко часа. Много често стоят стегнати от ръждата. Като подейства спрея ще установиш дали реално стават за нещо. Но хубаво изчистване не може да направиш. Единствения начин е да разпробиеш, сложиш гресьорка и като напънеш всичката мръсотия излиза. Но само отгоре няма да се получи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
благодаряако е така ще я пратя до Казанлък за рециклиранеи ще я оставя резервадосега всичките шарнири - на носач и биалетки са ми заминавали поради скъсани маншони, гумените се късат до 5 хил км, силиконовите изкарват 30-40 хил.явно трябва на 2год или 30 000км да се свалят и сменятт маншоните, но то е играчка работа, по-добре да се кара докато може.Danchojn написа:Според мен не може. Все пак използвай разхлабващ спрей, и ги остави за няколко часа. Много често стоят стегнати от ръждата. Като подейства спрея ще установиш дали реално стават за нещо. Но хубаво изчистване не може да направиш. Единствения начин е да разпробиеш, сложиш гресьорка и като напънеш всичката мръсотия излиза. Но само отгоре няма да се получи.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo
И аз съм пробвалDeqn написа:Е те това е съвет. Ти пробвал ли си без? Защо ли тъпите автопроизводители я слагат?muns61 написа:Ако не караш спортно, може и без стабилизираща щанга и биалетки.
и не само аз.
Коментар
-
вчера я почистихоказа се, че и двата шарнира са много стегнатисложих по едно силиконово маншонче, напълних с грес добре и капнах по няколко капки маслоготова е за смянане е проблем да ги сменям, тези са ми АС метал от Ауди 80 и са на около 40 хил кмсега сложих една рециклирана в КазанлъкФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Малко извън темата, но предполагам ще ти е интересно. Във форума има тема, в която сме обсъждали точно това. Накратко извода е че без тази щанга колата поднася по-трудно, но се накланя повече. С нея е по-лесно на гумите да загубят сцепление, но купето не се накланя толкова. Тук както и във всичко е постигнат някакъв компромис между двете крайности като е изчислявана щангата. Защо колата губи по-лесно сцепление със щангата е най-лесно да си го представиш като се опиташ да извадиш шарнира на едното колело докато другото е стъпило здраво на земята - ще видиш че е много трудно, стъпилото на земята колело посредством щангата повдига носача и на другото. Сега си представи какво става във завой с външните и вътрешните за завоя колела. Както казах постигнат е компромис между двете крайности.Deqn написа:Е те това е съвет. Ти пробвал ли си без? Защо ли тъпите автопроизводители я слагат?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Егаси логиката.Значи викаш щангата като се пробва да извади шарнира на срещуположната част, то колата почва да губи сцепление? Може би силите на вадене на шарнира излизат извън колата и енергията се губи в пространството, без да влияе на автомобила? Ако така го разглеждаш то си прав. :Dilko-gd написа:Малко извън темата, но предполагам ще ти е интересно. Във форума има тема, в която сме обсъждали точно това. Накратко извода е че без тази щанга колата поднася по-трудно, но се накланя повече. С нея е по-лесно на гумите да загубят сцепление, но купето не се накланя толкова. Тук както и във всичко е постигнат някакъв компромис между двете крайности като е изчислявана щангата. Защо колата губи по-лесно сцепление със щангата е най-лесно да си го представиш като се опиташ да извадиш шарнира на едното колело докато другото е стъпило здраво на земята - ще видиш че е много трудно, стъпилото на земята колело посредством щангата повдига носача и на другото. Сега си представи какво става във завой с външните и вътрешните за завоя колела. Както казах постигнат е компромис между двете крайности.Deqn написа:Е те това е съвет. Ти пробвал ли си без? Защо ли тъпите автопроизводители я слагат?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Вярно че ще отклоним темата но не се здържам
Щангата има за задача да повиши стабилността, как така ще поднася с нея по-лесно! За мен не е вярно и извода във форума е погрешен. Ако едното колело бъде притиснато към пътя, щангата притиска и другото, каквото точно се случва във завой. Така и 4-те колела имат максимално сцепление с пътя, няма как сцеплението да намалява. Пандата има и на двете оси стабилизиращи щанги. И въпреки че е като кубче мога доста екстремно да влизам в завойте без да поднасям. Единствения начин някое колело да загуби сцепление е да бъде преодоляна гравитационната сила, която го държи на пътя реално. А това става в пъти по-лесно, когато в завой колата се наклони настрани.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Наистина няма какво да навлизаме в спор.Все пак имам и цялата система и обяснение на БМВ М перформънс пакет, с всички обяснения на разработката. А там се разчита на стабилизиращата щанга в много голяма степен.Та мислиш ли, че ще разчитам на заключението на някой си от форума, или ще разчитам на наистина техническо обосновано мнение на цял екип, които са мислили тия стабилизиращи щанги. Или те са решили да ги сложат според теб, за да загуби колата сцепление с пътя?ilko-gd написа:BO да не започваме отново този спор за щангата и ползите и недостатъците й
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето това е точното обяснение. Наблегнете на думата "стабилизираща".Danchojn написа:Вярно че ще отклоним темата но не се здържам
Щангата има за задача да повиши стабилността, как така ще поднася с нея по-лесно! За мен не е вярно и извода във форума е погрешен. Ако едното колело бъде притиснато към пътя, щангата притиска и другото, каквото точно се случва във завой. Така и 4-те колела имат максимално сцепление с пътя, няма как сцеплението да намалява. Пандата има и на двете оси стабилизиращи щанги. И въпреки че е като кубче мога доста екстремно да влизам в завойте без да поднасям. Единствения начин някое колело да загуби сцепление е да бъде преодоляна гравитационната сила, която го държи на пътя реално. А това става в пъти по-лесно, когато в завой колата се наклони настрани.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар