Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16в-проблем с термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    thenew16v написа:
    Купил съм го от колега от тук,който дава гаранция че е здрав.А и ако също е повреден то ще затопля и двата маркуча към радиатора едновременно.А сега затопля първо горния и след 10-15 мин. работа почва да затопля и долния.
    Колега, тотално си в грешка. Работата на термостата се установява по температурат ана маркуча между него и радиатора.Не гледай другия маркуч. Датчиците са единия за таблото, а другия за екуто, мисля, че така бях ако не ме лъже паметта. Може да те лъже този за таблото, да, принципно е възможно. Има данни какви са стойностите му при дадени температури, сравни ги. Друг вариант е да измериш темп в казанчето на антифриза например и ще имаш някакъв ориентир, в казанчето ще бъде с около 5 градуса надолу.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      2 датчика ,значи си с метални колектори и корпуса на термостата е капсалован.Сваляш термостата ,изтърбушваш го,затапваш малкия кръг и слагаш термостат от рено 5 в маркуча, но максимално близо до корпуса и си решаваш всички проблеми.Това ако датчиците работят коректно.За проверка се следи радиатора защото маркуча така или иначе ще се нагрее защото е по нависоко.Аз вече 2г съм с опелски на 92градуса
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #18
        Фиат Браво 1.6 16в-проблем с термостата

        Термостата е сменен и работи.Какъв може да е другия проблем да не мога да развия нормална температура и парното да духа топло.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Проблема е че термостата ти не работи коректно
          Прикачени файлове
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Ако изключим термостата какво друго би могло да създава проблем

            Коментар


              #21
              Термодатчик, - надявам се че поне него си взел нов а не комплект с вотарата употребаТаблото, маса, калпава връзка на буксата на датчика.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Тествай го и тогава го изключи.И аз мисля, че е там проблема.Стрелката трябва да е като котва в средата.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа:
                  Термодатчик, - надявам се че поне него си взел нов а не комплект с вотарата употребаТаблото, маса, калпава връзка на буксата на датчика.
                  Датчиците са ми старите,моите си.Тях ще ги сменям,но какво общо има таблото и маслото със температурата

                  Коментар


                    #24
                    M5kov написа:
                    Тествай го и тогава го изключи.И аз мисля, че е там проблема.Стрелката трябва да е като котва в средата.
                    А как да тествам датчика?

                    Коментар


                      #25
                      thenew16v написа:
                      S_BANKOV написа:
                      Термодатчик, - надявам се че поне него си взел нов а не комплект с вотарата употребаТаблото, маса, калпава връзка на буксата на датчика.
                      Датчиците са ми старите,моите си.Тях ще ги сменям,но какво общо има таблото и маслото със температурата
                      За масло не съм ти обяснявал нищо, но таблото, масата или калпава връзка може да променят съпротивлението по веригата и да променят показанията на таблото.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Термостата писах да тестваш, не датчика.Пипаш маркуча който излиза от термостата и отива към радиатора преди колата да достигне нормалната температура (примерно където си отбелязал "В движение" на снимката.) Ако стрелката ти е в тази позиция, маркуча е топъл и горната част на радиатора (или целият) също е загрята, значи термостата не работи коректно.
                        thenew16v написа:
                        M5kov написа:
                        Тествай го и тогава го изключи.
                        А как да тествам датчика?
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар

                        Working...
                        X