thenew16v написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16в-проблем с термостата
Collapse
X
-
Колега, тотално си в грешка. Работата на термостата се установява по температурат ана маркуча между него и радиатора.Не гледай другия маркуч. Датчиците са единия за таблото, а другия за екуто, мисля, че така бях ако не ме лъже паметта. Може да те лъже този за таблото, да, принципно е възможно. Има данни какви са стойностите му при дадени температури, сравни ги. Друг вариант е да измериш темп в казанчето на антифриза например и ще имаш някакъв ориентир, в казанчето ще бъде с около 5 градуса надолу.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
2 датчика ,значи си с метални колектори и корпуса на термостата е капсалован.Сваляш термостата ,изтърбушваш го,затапваш малкия кръг и слагаш термостат от рено 5 в маркуча, но максимално близо до корпуса и си решаваш всички проблеми.Това ако датчиците работят коректно.За проверка се следи радиатора защото маркуча така или иначе ще се нагрее защото е по нависоко.Аз вече 2г съм с опелски на 92градусаFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Тествай го и тогава го изключи.И аз мисля, че е там проблема.Стрелката трябва да е като котва в средата."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
За масло не съм ти обяснявал нищо, но таблото, масата или калпава връзка може да променят съпротивлението по веригата и да променят показанията на таблото.thenew16v написа:Датчиците са ми старите,моите си.Тях ще ги сменям,но какво общо има таблото и маслото със температуратаS_BANKOV написа:Термодатчик, - надявам се че поне него си взел нов а не комплект с вотарата употребаТаблото, маса, калпава връзка на буксата на датчика.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Термостата писах да тестваш, не датчика.Пипаш маркуча който излиза от термостата и отива към радиатора преди колата да достигне нормалната температура (примерно където си отбелязал "В движение" на снимката.) Ако стрелката ти е в тази позиция, маркуча е топъл и горната част на радиатора (или целият) също е загрята, значи термостата не работи коректно.thenew16v написа:А как да тествам датчика?M5kov написа:Тествай го и тогава го изключи."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар