Колеги искам да попитам.Онзи ден смених термостата.Със стария не можех да вдигна 90 градуса.Смених го.Пак не мога да вдигна 90 градуса,но за сметка на това сега парното духа по топло от колкото със стария.Преди парното духаше хладно,а сега е по топло.Но пак не е както трябва.На място развива температура,но тръгнали на път веднага пада и до доста.Какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16в-проблем с термостата
Collapse
X
-
Колега...термостата ти е за смяна...и моя държеше уж маркучите хладни и малко по-късно ги затопля...оказа се след като го свалих че затваря на 90%...това което пропуска не успява да загрее сериозно маркучите преди колата да загрее по-сериозно...т.е. изглежда сякаш всичко е наред...но при шофиране и по сериозен дебит на помпата и по-висока температура на антифриза...изпуска доста повече...това пречи на колата да поддържа нормална температура...и ето ти резултата...термостат за смяна...thenew16v написа:И другото което сега парното духа по топло.Преди беше хладко сега е топло.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Мерят температура...?!? Намери кола която чиито термостат нормално...мери датчиците при студен мотор измери и твоите после...би трябвало да покажат едно и също...после си купуваш нов термостат и проблема ти е решен!thenew16v написа:Никои ли не може да ми обясни за какво служат двата термодатчика на термостата?
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колега...датчиците не казват на термостата кога да отвори и кога да затвори...сигурно има и такива термостати, но...датчиците си мерят температура...работата на термостата си е чисто механична...thenew16v написа:Нали те трябва да измерват кога да отвори и затвори.Ако са повредени ..........?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар