Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1,6 загрява повече от нормалното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    колеги вентилатоват ми се захранва с два кабела това означава ли че нямам втора степен на вартене колата е 1.6 99г.

    Коментар


      #47
      nikolai_dimov87 написа:
      колеги вентилатоват ми се захранва с два кабела това означава ли че нямам втора степен на вартене колата е 1.6 99г.
      Не,не означава
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #48
        Здравейте, колеги!Бравото пак започна да загрява повече от нормалното, но този път причината не е в реостата, нито в датчика на радиатора, проверих ги - работят.Сега в тъмното проверих набързо и установих следните неща:- Предният (по-големият) радиатор целия е студен, не е като една част да е топла, друга студена, значи изключвам да е запушен- Задният (по-малкият) радиатор е направо горещ- Всички маркучи, които излизат или влизат в термостата са горещи в непосредствена близост до него, колкото отиват към по-крайните части, по-хладни стават- Дебелият маркуч, който влиза в предния (големия) радиатор, е малко топъл, а другия дебел, който влиза в задния(малкия) радиатор, е горещ- Тънките маркучи също са горещи навсякъде, с изключение на областта, която се включва в предния (голям) радиатор и областта, която се включват в казанчетоТермостата е сменен с нов (марка BEHR) преди 23 000 км (или 3 години), 120 лв струваше. Възможно ли е да се е прецакал?Ако не е той, какво друго може да е...
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #49
          Ами предния(студения) радиатор си е за климатика,задния щом е горещ но не охлажда проблема е вентилатора
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #50
            slav4o_p написа:
            Здравейте, колеги!- Всички маркучи, които излизат или влизат в термостата са горещи в непосредствена близост до него, колкото отиват към по-крайните части, по-хладни стават
            Повече ми прилича на въздух в системата...Както каза колегата, предният ти е за климатика... той ще е топъл ако пуснеш климатика на охлаждане. Иначе си е студен.Това, че маркучите не са напълно топли (по цялата им дължина), ме навява точно на въздушна тапа. Може да пробваш с едно обезвъздушаване на охладителната система...(радиатора от към двигателя и неговите маркучи + пробките на маркучите които влизат в купето за радиатора на парното...
            Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

            Коментар


              #51
              Благодаря за помощта, колеги. Успокоих се, че не е термостатът.С вентилатора няма проблем, работят двете степени, включва си навреме, но въпреки това не успява да охлади...Има логика да е въздух в системата, не съм споменал, но някой път, когато я паля, се чува избълбукване в таблото (най-вероятно вътрешното радиаторче на парното), след това като подам газ пак се чува бълбукане. Има и губене на антифриз, но е малко (предполагам е спукано вътрешното радиаторче, защото има запотяване на стъклата). Също така има сълзене от радиатора, и то е малко, но го има - ето предпоставки да дръпне въздух.Първото нещо, което ще направя, е обезвъздушаване на охладителната система. Чудя се дали да пробвам сам, или да я закарам на майстор.След като прочетох няколко теми за обезвъздушаване, разбрах, че се прави следното:На студен мотор се отвиват двете пробки (при 1.6) - първо тази, която е на маркучите, които отиват към вътрешното радиаторче за парното, защото е по-ниска; след това тази, която е в горната дясна част на радиатора. Изчаква се да изтече малко течност, след което се завиват. Пали се колата и се кара, докато загрее хубаво. След това се повтаря същата процедура. Накрая се допълва казанчето до МАКС. --> Поправете ме, ако греша.ПП: Освен това, когато процедурата се прави втория път при загрял ДВГ, трябва ли да работи ДВГ и парното на 4та степен и на макс. топло?
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #52
                Вътрешният радиатор няма кран, така че е все едно дали си пуснал парно на максимално топло или климатик на максимално студено. Течността винаги си циркулира. Преди да започнеш да обезвъздушаваш долей течност до ниво MAX.

                Коментар

                Working...
                X