Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.

    Първата степен на перка не се включва.Проверено на око и със Фиат еку скан.Проверен реостат и термо бушон-РаботятПроверени релета-При подаване на директен минус перката сработва.Проверен датчик на термостат-При откачане светва чека и вдига обороти на 1300Проверени всички видими връзки на кабелите.Дайте някакви идеи защо не сработва нормално тая ми ти първа степен.Автомобила е Мареа 1.8
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    #2
    Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.

    krasio_79bs написа:
    Проверен реостат и термо бушон-Работят
    при мен беше от резистора. не знам дали това имаш в предвид като пишеш реостат.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.

      veselin10 написа:
      krasio_79bs написа:
      Проверен реостат и термо бушон-Работят
      при мен беше от резистора. не знам дали това имаш в предвид като пишеш реостат.
      Същото е.Проверен е.Даже миналата година имах пак проблем от него със слаба връзка.Съответно вече е запоен към кабелите.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.

        krasio_79bs написа:
        Същото е.Проверен е.Даже миналата година имах пак проблем от него със слаба връзка.Съответно вече е запоен към кабелите.
        Студена спойка.......може би
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          Топла.Но си работеше след това,а и сега при замерване си работи~10-15 Om
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #6
            krasio_79bs написа:
            Топла.Но си работеше след това,а и сега при замерване си работи~10-15 Om
            Има два резистора, 30 и 50 ома, аз съм с 50 омовия, това 10-15 не е нормално, но не е от там проблема. За да пробваш ти предлагам, щом имаш FiatEcuScan, дай на късо кабелите към резистора и пусни теста за първа скорост. Трябва да сработи, просто ще завърти на обороти като за втора. Ако не завърти, то проблема не е там.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              Ще пробвам и по този начин.Благодаря за насоката.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #8
                Други идеи?
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  Какво значи това:"Проверени релета-При подаване на директен минус перката сработва."На кое си подал директен минус? Най-лесният начин е да свържеш 30 и 87 краче в гнездото на релето, като самото реле е извадено, с дебел кабел. Ако перката тръгне - проблемът е по веригата на релето. Предполагам че така си направил? Проверката на релето се прави, като се свали самото реле, подава се + и - на крачета 85 и 86, релето трябва да превключи. Чува се цъкане, а при държене с ръка - се усеща вибрация за миг. След това, при така включено реле, с мултицет се проверява между крачета 30 и 87 за съпротивление. То трябва да е 0. Така се измерва релето.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Какво значи това:"Проверени релета-При подаване на директен минус перката сработва."На кое си подал директен минус? Най-лесният начин е да свържеш 30 и 87 краче в гнездото на релето, като самото реле е извадено, с дебел кабел. Ако перката тръгне - проблемът е по веригата на релето. Предполагам че така си направил? Проверката на релето се прави, като се свали самото реле, подава се + и - на крачета 85 и 86, релето трябва да превключи. Чува се цъкане, а при държене с ръка - се усеща вибрация за миг. След това, при така включено реле, с мултицет се проверява между крачета 30 и 87 за съпротивление. То трябва да е 0. Така се измерва релето.
                    Ходих на ел техник и провери абсолютно всичко изброено по горе.Надявам се да знае как да прави проверка на релета. Отсъствах за два дена и утре пак ще я гледам по ред на номерата.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #11
                      На колега от форума проблемът беше, че отдолу на гнездото, където трябва да е минусовият кабел на бобината, който отива към ЕКУ (1.9 JTD) - се беше намокрил, окислил и прекъснал. В резултат - всички нужни сигнали ги има, релето работи, има захранване на бобината, но няма маса към тази бобина. С мултицет мерихме между гнездото и голямата букса от другата страна на акумулатора и открихме че веригата е прекъсната. После извадихме кабелите от шлаухите и видяхме къде е проблема. Провери гнездата на релетата - от долната страна, възможно е да имаш подобен проблем с окислен кабел.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        На колега от форума проблемът беше, че отдолу на гнездото, където трябва да е минусовият кабел на бобината, който отива към ЕКУ (1.9 JTD) - се беше намокрил, окислил и прекъснал. В резултат - всички нужни сигнали ги има, релето работи, има захранване на бобината, но няма маса към тази бобина. С мултицет мерихме между гнездото и голямата букса от другата страна на акумулатора и открихме че веригата е прекъсната. После извадихме кабелите от шлаухите и видяхме къде е проблема. Провери гнездата на релетата - от долната страна, възможно е да имаш подобен проблем с окислен кабел.
                        Пред мен ги вади от гнездата да ги проверява.Изкара и трите релета от кутията заедно с гнездата.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар

                        Working...
                        X