Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка 54 на климатик на Марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка 54 на климатик на Марея

    Днес като ден за почивка смених датчика за външна температура в огледалото че ту показва -17 ту + 25 или error cliи тъкмо се зарадвах, че няма повече да има error cli ама ядец сега си показва вярно че вън е 36 (то си е толкова)обаче пак error cliслед диагностиката изписа грешка 54от темата на ogi28b видях, че означава прекъсната или отворена верига на датчика за замръзване на изпарителя въпросът ми е къде е тоя датчик и мога ли сам да си го сменя или проверяили трябва да ходя на сервизсамо да отбележа, че така купих колата с неработещ климатик и сега искам да го оправя, че у Русе голяма жега
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    този датчик колега се намира на испарителя тоест в таблото махни жапката ,има едно капаче като го свалиш би трябвало да се види представлява терморезистор с реле на което има букса трябва да го смениш.
    преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

    Коментар


      #3
      датчик

      за този ли датчик става дума, друго не виждам като сваля жапкатаа и какви трябва да са му параметрите ?(изполвам снимките от темата на ogi28b)
      Прикачени файлове
      Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

      Коментар


        #4
        да този е колега но незнам какви са му стойностите на които работи
        преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

        Коментар


          #5
          Абе опитай с 10 килоома на 25 градуса, повечето в колата май отговаряха на тази характеристика.

          Коментар


            #6
            Датчика не е този.Този служи, за да знае системата с колко градуса духа след микса на клапите.Другия датчик е върху самия изпарител.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Ако е това от снимката.....
              Прикачени файлове
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #8
                ако не е този датчик как се стига до изпарителя и трябва ли да се маха таблото
                Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Абе опитай с 10 килоома на 25 градуса, повечето в колата май отговаряха на тази характеристика.
                  Точно така 10 килоома в диапазон -5 +25 градуса
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    аз го видях и в аутодата че е 10к ама дали е този на снимката или не ?
                    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                    Коментар


                      #11
                      Не е този от снимките!Този , който търсиш е закачен за питата в таблото!едит: В fiat marea workshop manual/Volume 2/2.Auxiliary Units на страница 10 има снимка на това което търсиш!
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        видях я обаче не ми стана ясно как се стига до там
                        Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                        Коментар


                          #13
                          Хвърли едно око и на другите теми, има толкова много полезна информация... Ето нещо, написано преди няколко часа в съседната тема:
                          mitkosoft написа:
                          виж във eper там във секцията ventilation and cooling после air conditioning system ти е дадено всичко....а таблото ако знаеш къде са болтовете се сваля точно за 20 минути препоръчвам ти пак да видиш къде са болтовете в eper или в сервизното ръководство поместено Downloads в началната страница на форума...също така ти препоръчвам сам да правиш процедурата иначе ще ти одерат кожичката. Трябват ти гедоре 8,10,13,15 и няколко бройки шестограми....след като свалиш таблото се сваля цялата "печка" с радиаторчето на парното там е и изпарителя...печката се държи на няколко болта като за целта трябва да разкачиш тръбите на парното отдолу под жабкатас един болт 10 са хванати и да откачиш тръбите на климатика отпреде в двигателя където влизат в купето...сле тва давиш печката разглобяваш я с кръстата отверка вадиш изпарителчето и го караш някъде на да го надуят...ако е от него го сменяш с ново или от моргата но преди това го почистраш с обезмаслител за да се предпазиш от миризми в купето след монтажа...ако не е от него пиеш една студена вода сглобяваш и търсиш другаде причината...не е сложно трябва търпение и да се нагласиш психически че 2-3 дена няма да караш кола...замислял ли си се и че от уплътненията на компресора също може да изпуска...какъв е този уред за установяване на изпускане на азота от надува който са ти направили...2 години съм работил в тая сфера такъв уред не съм видял...като съвет ти препоръчвам да смениш няколко сервиза преди да почнеш да разглобяваш...
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=904301#904301

                          Коментар


                            #14
                            благодаря колега разбрах кое къде ено мисля сам да си сваля таблото че да няма нищо счупено
                            Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                            Коментар


                              #15
                              малко развитие по тематаднес заредиха климатика 700 грама , но от бутона на таблото компресора не тръгва, оказа се че няма ток до компресора и като му подадох 12в директно и заработи и стана хладилник обаче от бутона тръгна само веднъж и повече не ще и въпроса ми е тази грешка ли е причината да не се пуска компресора нормално или да търся изгорял бушон(проврих няма изгорели) или релесамо да допълня че 20-30 секунди след като подам 12v на копресора и почне да духа студено се включва вентилатора може би на първа степен не мога да преценя
                              Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                              Коментар

                              Working...
                              X