Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли да се пробва плътността на климатична система под ва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли да се пробва плътността на климатична система под ва

    Здравейте уважаеми колеги !Някой знае ли дали може да се пробва плътността на климатичната система на БРАВА 1.4 12 кл. при създаване на вакуум.В ПЕЖО - Разград ме уверяват , че са сторили точно това.Благодаря предварително на всички !
    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

    #2
    Плътността се пробва с реактив под налягане и UV лампа Нещо те мотаят тези момчета
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #3
      опита показва че много коли държат на вакуум обаче като се надуят с азот или като се напълни системата и след 2 дена са изпуснали
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        mitkosoft написа:
        опита показва че много коли държат на вакуум обаче като се надуят с азот или като се напълни системата и след 2 дена са изпуснали
        Да така е затова аз винаги проверявам на налягане и ако има лек спад търся с пропускотърсач къде е теча. Всички автоматични машини обаче тестват само на вакум затова моята съм я направил и да надува.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          Може ли да се пробва плътността на климатична система под ва

          Колеги , не знам как са я изпробвали моята , но 400 грама фреон пак отидоха в небитието ,Не са видели тия юнаци чутовни , че пресостата е повреден. Вдигнах им скандал и се задлъжиха след подмяната на пресостата да ми донапълнят системата за тяхна сметка. Търся си правата и съм се заканил да се свържа директно с Франция ( ПЕЖО ). На маймуни се обърнахме заради идиоти дето са се спънали в един куфар с инструменти и се праскат на майстори.Срамувам се , че съм българин вече и населявам тая територия.
          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

          Коментар


            #6
            Аз пък чух от един клиент как в мотопфое зареждат буса и след излизане от халето спира климатика. Оказа се че има дупка 1Х2мм на тръбата климатика за пътниците отзад.Как изобщо го зареждат така направо се удивих.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              Re: Може ли да се пробва плътността на климатична система по

              Румен_Хинчев написа:
              Колеги , не знам как са я изпробвали моята , но 400 грама фреон пак отидоха в небитието ,Не са видели тия юнаци чутовни , че пресостата е повреден. Вдигнах им скандал и се задлъжиха след подмяната на пресостата да ми донапълнят системата за тяхна сметка. Търся си правата и съм се заканил да се свържа директно с Франция ( ПЕЖО ). На маймуни се обърнахме заради идиоти дето са се спънали в един куфар с инструменти и се праскат на майстори.Срамувам се , че съм българин вече и населявам тая територия.
              За голямо съжаление си прав...Куцо,кьораво и сакато купиха по една зарядна станция и решиха,че вече са хладилни техници.Системата на автоклиматика задължително се надува с малко фреон и въздух.После се търси с търсач,защото с така наречената ув лампа пропуск в изпарителя никога не може да се хване,да не говорим,че оцветителя струва пари.Имал съм случаи в които на мой клиент му сменят кондензатора(радиатора) защото "специалисти" направили проба с оцветител му казали,че е пробит-в последствие на 25 атмосфери и потопен във вана с вода се оказа,че е напълно здрав....Ако се гледа само показанията на манометрите винаги може да се излъжеш понеже има температурни разширения и стрелката може да мръдне 2-3 десети.

              Коментар

              Working...
              X