Здравейте, колеги! Голям проблем с това загряване, не мога и не мога да го стопля тоя двигател, вече бързовар ще му слагам. Есента сложих термостат от Рено, както в онази тема с JTD-то. Ефект нулев, при пътуване на дълго температурата стой на средата между 90 градуса и първата дебела черта. Дотук ок, приемам, че термостата не е оригинален и не работи. Преди 2-3 седмици, купувам оригинален от много мой човек, който никога не би ме излъгал за 80лв и какво да видя, температурата на дълго пак стой мноооого ниско - на втората тънка черта, че даже и под нея. Осъмних се в датчика, който дава показанията на таблото и почвам измервания - при топло време след като колата е работила доста време на място, стрелката благоволява да отиде на средата и точно тогава измервам 90 градуса на радиатора, т.е. датчика си отчита вярно. Аджеба, някой има ли на идея защо не мога да го стопля тоя моя двигател
Колата е Мареа 2.0 20V 148 магарета, като едното е зад волана
Благодаря Ви за мненията предварително!Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостатни неволи
Collapse
X
-
Пускам си го на 24-25 градуса и на Autononamecrew написа:Колега парното на колко го пускаш? :P Незабравяй че и то охлажда двигателя!
Първоначално духа много, но после почти не се чува, значи е някъде на 1. И все пак на дълго колата е отоплена и почти не и трябва отопление вътре, което Климатроника си го регулира, няма логика чак толкова да изстива от там
И нека се има в предвид, че като я запаля студена я чакам да загрее на място поне 5 мин.
Коментар
-
То добре че си с нов термостат, но все пак провери при какво показание термостата отваря и пуска антифриза към радиатора ... като опипваш тръбата от термостата и гледаш кога ще почне да затопля ...Или ако имаш газова уредба, там нещо да са объркали като са я монтирали ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
При нормално работещ термостат и достатъчно дълго каране, след 3-4-5-6 км, не би трябвало да има значение дали е пуснато парното или не - пак си стига до 90 градуса и залепва там. Според мен при това положение, явно термостатът е бил дефектен. Вземи от някоя морга термостат и пробвай - трябва да си работи по описания начин - да залепне на 90 гр. и да не мръдне от там. ТОва е истината, според мен.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Re: Термостатни неволи
Колега, на мен старият термостат Бер също затваряше и отваряше и на градско стопляше пИрфьектно, но на извънградско за съжаление зимно време падаше до средата на средата.Сега с новия термостат - се държи съвсем различно -явно стария е отварял по-рано. А и ти с по-голям двигател - трябва да грее повече...Shefy написа:Здравейте, колеги! Голям проблем с това загряване, не мога и не мога да го стопля тоя двигател, вече бързовар ще му слагам. Есента сложих термостат от Рено, както в онази тема с JTD-то. Ефект нулев, при пътуване на дълго температурата стой на средата между 90 градуса и първата дебела черта. Дотук ок, приемам, че термостата не е оригинален и не работи. Преди 2-3 седмици, купувам оригинален от много мой човек, който никога не би ме излъгал за 80лв и какво да видя, температурата на дълго пак стой мноооого ниско - на втората тънка черта, че даже и под нея. Осъмних се в датчика, който дава показанията на таблото и почвам измервания - при топло време след като колата е работила доста време на място, стрелката благоволява да отиде на средата и точно тогава измервам 90 градуса на радиатора, т.е. датчика си отчита вярно. Аджеба, някой има ли на идея защо не мога да го стопля тоя моя двигател
Колата е Мареа 2.0 20V 148 магарета, като едното е зад волана
Благодаря Ви за мненията предварително!Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Може и термостата да е прецакан случва се.Когато колата е студена примерно сутрин дигни и капака,запали двигателя и барни долната част на радиотора за охлаждане,ако започне да грее значи термостата не затваря може да бараш също маркуча на термостата,който отива в радиатора или самоя радиотор доло.След 5-10 мин раота ако почне грее начи не затваряФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Колега, след като сложих термостата маркуча от него към радиатора остана студен доста дълго време и колата пак бавно загряblagi4 написа:Може и термостата да е прецакан случва се.Когато колата е студена примерно сутрин дигни и капака,запали двигателя и барни долната част на радиотора за охлаждане,ако започне да грее значи термостата не затваря може да бараш също маркуча на термостата,който отива в радиатора или самоя радиотор доло.След 5-10 мин раота ако почне грее начи не затваря
В някакъв филм съм главен герой
Дават го на 86 градуса да отвори, а аз съм доста по-ниско от там.
Коментар
-
колега и при мен е така.кyпил сам и аз нов термостат,смених го и съ6тата работа като при теб
колата не загрqва така както мислq 4е е нормално-стои ми на третата 4ерти4ка и на горе не знае а парно да те опе4е,но така на горе не ходи незнам можеби термостатите са ни такива,един приqтел има купе 2.0 16в,сменихме ги на един ден и двамата,неговата за 5 мин максмум е на 90 градyса и не марда от там
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар