Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г-оправено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Определено нещо не е наред. Аз бих разледвал проблема!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Термостата е сменен с БЕХР и за сега всичко е ок
      Прикачени файлове
      Пунто 1.2 75 94г климатик SX

      Коментар


        #18
        Не сменяй нищо човече! И при мен е така. Работя в рентакарска фирма със 6 пунтота всички са така .... :] Моето включително ---> има тема забравих къде, която още двама потребители споделят, че е същото... то май единия съм аз :P :P Ае здраве и си остави парите за нещо друго
        Танцувай с любов!
        Fiat Punto SX 1.2 60+ ;=]

        Коментар


          #19
          Абе, не ,че нещо ма на кое точно викате термостат , и за какво отваряне говорим?Щото ... има термостат на двигателя за което се сещам аз и дето пишете ,че се сменя лесно и се намира в частта под акомулаора(един вид предпазна клапа с пружина която се отвавя при високо налягане и изхвърля охладителната течност извън двигателя (средство против прегряване)дотук добре.Ама какво има общо това със показнията на стрелката за температура на таблото и на колко градуса отварял ?Този термостат се отваря само в авариен режим да го кажа един вид като откаже да се включи вентилатора на радиоатора и няма какво да охлади колата.А това дето са изразявате , отварял са на на пловината на като покаже стрелката и разни такива .. нищо не се отваря ми просто се вклучва вентилатора.Включването на вентилатора зависи от пресостат завит на радиоатора от към шофиорското място котио мери налягането на охладителната течност и при високо налгане прави контак и включва ,първа, втора степен на вентилатора за охлаждане на радиатора.Показанията на температуната стрелка зависят от измервателния уред завит на главата на двигателя от към пасажерсктоо място.... И да нормално е да седи стрелката на половината когато е нормлано загряла или преди половината ..... Смятам ,че друго няма какво да се дискотира по темата.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #20
            Fiat_Punto11 написа:
            Абе, не ,че нещо ма на кое точно викате термостат , и за какво отваряне говорим?Щото ... има термостат на двигателя за което се сещам аз и дето пишете ,че се сменя лесно и се намира в частта под акомулаора(един вид предпазна клапа с пружина която се отвавя при високо налягане и изхвърля охладителната течност извън двигателя (средство против прегряване)дотук добре.Ама какво има общо това със показнията на стрелката за температура на таблото и на колко градуса отварял ?Този термостат се отваря само в авариен режим да го кажа един вид като откаже да се включи вентилатора на радиоатора и няма какво да охлади колата.А това дето са изразявате , отварял са на на пловината на като покаже стрелката и разни такива .. нищо не се отваря ми просто се вклучва вентилатора.Включването на вентилатора зависи от пресостат завит на радиоатора от към шофиорското място котио мери налягането на охладителната течност и при високо налгане прави контак и включва ,първа, втора степен на вентилатора за охлаждане на радиатора.Показанията на температуната стрелка зависят от измервателния уред завит на главата на двигателя от към пасажерсктоо място.... И да нормално е да седи стрелката на половината когато е нормлано загряла или преди половината ..... Смятам ,че друго няма какво да се дискотира по темата.
            Не става въпрос за предпазния клапан, а за термостата разделящ малкият и големият кръг на охлаждането. Когато този елемент не е изправен, пряко се влияе темрпературата на целия двигател. Целта на термостата е да държи константна температура на ДВГ в различните режими на работа. Затова например ако не затваря добре двигателя ще остава недозагрял, особенно зимата. Това пък е свързано с по-висок разход, по-бързо износване на доста възли и т.н. Т.е. това е много важен елемент за термостатирането на двг.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Към всички колеги, имащи не добре загряващи автомобили според уреда на таблото! Някой от вас, измери ли с независим термометър каква е реалната температура? Може уредите да ви лъжат. Най-лесно става с инфрачервен термометър. Той дава грешка около 2гр. но ще ви ориентира. За мен не е нолмално да е там стрелката. Или уреда не работи коректно или има нещо друго.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                М да благодаря колега за уточнението ... видях сега , а зашо трябва да има кръг които минава през или под моноинжекциона незнам как точно се води ... да подгрява горивната смес ?Не ,че се оплаквам ,че моита кола не загрява , загрява , че и за ваще има ако не охлажда държи си 90 предимно понеже съм с уред от ЛАДА и точно на 90 си стои е понякога го подминава Мен неме притеснава незагрята кола лесно я загрявам с моето каране .... повече ме притеснават презагрятите коли
                Прикачени файлове
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар

                Working...
                X