Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г-оправено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г-оправено

    Здравеите колеги въпросами е как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г ако някой може да ми обясни подробно,изчерпателно и със снимков материал ще съм му благодарен.Искам да пробвам сам да го сменя защото ми казаха че е елементарно но понеже до сега не съм правил подобни операций не знам как се процедира.
    Пунто 1.2 75 94г климатик SX

    #2
    Снимков трудно бих ти дал , но не е трудно.но за да ти е по удобно махни акумалатора със стойката, източи течността, след което термостата ти е на 2 винта (намира се отдясно на ДВГ под стойката на бобините) откачаш маркуча, отвиваш винтовете, махаш стария, слагаш новия(като можеш чактта която прилепва за ДВГ да намажеш с високотемп силикон )слагаш маркуча и наливаш течнотстта и обезвъздушаваш хубаво!!! обаче колега защо ще го мениш?????
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Както каза колегата,смяната е елементарна и е добре да го намажеш с силикон.Не забравяй после да обезвъздушиш системата.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        bmahob написа:
        Снимков трудно бих ти дал , но не е трудно.но за да ти е по удобно махни акумалатора със стойката, източи течността, след което термостата ти е на 2 винта (намира се отдясно на ДВГ под стойката на бобините) откачаш маркуча, отвиваш винтовете, махаш стария, слагаш новия(като можеш чактта която прилепва за ДВГ да намажеш с високотемп силикон )слагаш маркуча и наливаш течнотстта и обезвъздушаваш хубаво!!! обаче колега защо ще го мениш?????
        Ще го сменям защото имам съмнемия че не затваря и не отваря хубаво сега като застудя ми държи стрлката на таблото под средното деление на около 5мм.(което не знам колко е в градуси също незнам и средното деление на колко градуси отговаря защото не са обозначени на километража)Но съм забелязал че от време на време пък държи стрелката точно по средата Незнам нормално ли е да отваря преди да е стигналa стрелката средното деление а ако е защо тогава рядко отваря като го стигне? Но пък когато е топлия сезон и стрелката е на средата тогава по често ми се включва перката и съответно обратното когато отвори преди да е стигнал средата стрелката перката не се включва толкова често.Знам че фабричния термостат отваря при 87градуса.Но мога само да гадая дали моя работи както трябва.По метода с топлия и студения маркуч всичко е ок и парното ми е доста силно но незнам дали отваря на 87градуса или не и защо по накой път отваря на по високи градуси(когато стрелката е по средата) И още нещо на дълъг път когато споскам да речем продължителен наклон температурата ми пада (стрелката пада с около сантиметър и повече дори от средното деление на таблото при ’’нормално’’5мм под средното деление Ако имате някъкви идеи ги даваите или ако някои има представа на пунтото деленията кое на колко градуса отговаря. Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
        Пунто 1.2 75 94г климатик SX

        Коментар


          #5
          На Пунто 1.1 (предполагам,че и при твойта е същото) се сваля блока с бобините на делкото(с гедоре 10-ка с удължител 5-10 см. защото 2 винтчета са недостъпни с обикновено ключе) и термостата е под него.Наистина е лесно за смяна.С термостата върви картонена гарнитурка но я намажи тънко с "гаскет"(силикон в тубичка).В АХМ в Люлин беше към 15 лв.термостата(виж им в сайта).

          Коментар


            #6
            boy123 написа:
            На Пунто 1.1 (предполагам,че и при твойта е същото) се сваля блока с бобините на делкото(с гедоре 10-ка с удължител 5-10 см. защото 2 винтчета са недостъпни с обикновено ключе) и термостата е под него.Наистина е лесно за смяна.С термостата върви картонена гарнитурка но я намажи тънко с "гаскет"(силикон в тубичка).В АХМ в Люлин беше към 15 лв.термостата(виж им в сайта).
            мерси за инфото сега направих теста с маркучите кога отваря термостата и това са показанията
            Прикачени файлове
            Пунто 1.2 75 94г климатик SX

            Коментар


              #7
              пускам снимка на която са въпросите които имам по отношение скалата на температурата на двигателя която е на таблото на двигателя
              Прикачени файлове
              Пунто 1.2 75 94г климатик SX

              Коментар


                #8
                Най-долната чертичка е 50гр. Средата е 90гр. За чрвената зона не знам, но ~120гр. Рано ти отваря термостата, ако е верен уреда.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Най-долната челтичка е 50гр. Средата е 90гр. За чрвената зона не знам, но ~120гр. Рано ти отваря термостата, ако е верен уреда.
                  и аз така мисля че отваря рано а относно показанията и аз предполагах това което ти казваш мерси все пак
                  Пунто 1.2 75 94г климатик SX

                  Коментар


                    #10
                    Колега, и аз така като тебе реших да го сменям термостата миналата есен, купих го, но се отказах. Значи за положението на стрелката, при мене ми седи така както си показал на снимката когато се пускам по по-голям наклон. Иначе при нормално каране ми седи на около половин сантиметър под средната чертичка, като при по-големи задръствания ми се качва до средата. Общо взето според доста колеги от форума това на снимките ти е нормално положение на стрелката за нашите коли, макар че аз имам съмнения да е така.
                    Фиат Пунто 1,2 HSD

                    Коментар


                      #11
                      Нарочно те попитах защо ще го сменяш на суманати пунта стрелкта седи там!!!!!!!! вкл. и на моето!!!!!1 :D
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        И да го смениш пак ще е същото аз съм го сменял и почти нищо седи си там където и при теб а иначе си загрява включва си перката когате е в задръстване/ Е тогава е по нагоре /и си върви колата нормално
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          botze написа:
                          Колега, и аз така като тебе реших да го сменям термостата миналата есен, купих го, но се отказах. Значи за положението на стрелката, при мене ми седи така както си показал на снимката когато се пускам по по-голям наклон. Иначе при нормално каране ми седи на около половин сантиметър под средната чертичка, като при по-големи задръствания ми се качва до средата. Общо взето според доста колеги от форума това на снимките ти е нормално положение на стрелката за нашите коли, макар че аз имам съмнения да е така.
                          при това положение на стрелката отваря термостата и маркуча за големия кръг се загрява иначе и при мен стрелката ми държи на полвин см от средата както и при теб и другите колеги и като пускам продължителен наклон пада до там където е на снимката
                          Пунто 1.2 75 94г климатик SX

                          Коментар


                            #14
                            Абе странна ми се вижда тая работа на всички пунтовци да е така. Има някакъв проблем. Нормално е при спускане по наклон и на скорост да се поохлади, нали има ППХ. Ама в другия случай нещо не е наред.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              моето пунто е същото и термостата след смяна показва същото на средата м/у началото и средата кадето трябва да е 90 градуса,склонен бя да повярвам че всички от тоя модел показанията са така,но парното не ми се струва толкова силно както при други коли когато загреят на 87-90 градуса-?!!!??
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X