Здравеите колеги въпросами е как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г ако някой може да ми обясни подробно,изчерпателно и със снимков материал ще съм му благодарен.Искам да пробвам сам да го сменя защото ми казаха че е елементарно но понеже до сега не съм правил подобни операций не знам как се процедира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя термостат на пунто 1.2 75 клима 94г-оправено
Collapse
X
-
Снимков трудно бих ти дал , но не е трудно.но за да ти е по удобно махни акумалатора със стойката, източи течността, след което термостата ти е на 2 винта (намира се отдясно на ДВГ под стойката на бобините) откачаш маркуча, отвиваш винтовете, махаш стария, слагаш новия(като можеш чактта която прилепва за ДВГ да намажеш с високотемп силикон )слагаш маркуча и наливаш течнотстта и обезвъздушаваш хубаво!!! обаче колега защо ще го мениш?????Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Ще го сменям защото имам съмнемия че не затваря и не отваря хубаво сега като застудя ми държи стрлката на таблото под средното деление на около 5мм.(което не знам колко е в градуси също незнам и средното деление на колко градуси отговаря защото не са обозначени на километража)Но съм забелязал че от време на време пък държи стрелката точно по средата Незнам нормално ли е да отваря преди да е стигналa стрелката средното деление а ако е защо тогава рядко отваря като го стигне? Но пък когато е топлия сезон и стрелката е на средата тогава по често ми се включва перката и съответно обратното когато отвори преди да е стигнал средата стрелката перката не се включва толкова често.Знам че фабричния термостат отваря при 87градуса.Но мога само да гадая дали моя работи както трябва.По метода с топлия и студения маркуч всичко е ок и парното ми е доста силно но незнам дали отваря на 87градуса или не и защо по накой път отваря на по високи градуси(когато стрелката е по средата) И още нещо на дълъг път когато споскам да речем продължителен наклон температурата ми пада (стрелката пада с около сантиметър и повече дори от средното деление на таблото при ’’нормално’’5мм под средното деление Ако имате някъкви идеи ги даваите или ако някои има представа на пунтото деленията кое на колко градуса отговаря. Yellow_Flash_Colorz_PDT_40bmahob написа:Снимков трудно бих ти дал , но не е трудно.но за да ти е по удобно махни акумалатора със стойката, източи течността, след което термостата ти е на 2 винта (намира се отдясно на ДВГ под стойката на бобините) откачаш маркуча, отвиваш винтовете, махаш стария, слагаш новия(като можеш чактта която прилепва за ДВГ да намажеш с високотемп силикон )слагаш маркуча и наливаш течнотстта и обезвъздушаваш хубаво!!! обаче колега защо ще го мениш?????Пунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
На Пунто 1.1 (предполагам,че и при твойта е същото) се сваля блока с бобините на делкото(с гедоре 10-ка с удължител 5-10 см. защото 2 винтчета са недостъпни с обикновено ключе) и термостата е под него.Наистина е лесно за смяна.С термостата върви картонена гарнитурка но я намажи тънко с "гаскет"(силикон в тубичка).В АХМ в Люлин беше към 15 лв.термостата(виж им в сайта).
Коментар
-
мерси за инфото сега направих теста с маркучите кога отваря термостата и това са показаниятаboy123 написа:На Пунто 1.1 (предполагам,че и при твойта е същото) се сваля блока с бобините на делкото(с гедоре 10-ка с удължител 5-10 см. защото 2 винтчета са недостъпни с обикновено ключе) и термостата е под него.Наистина е лесно за смяна.С термостата върви картонена гарнитурка но я намажи тънко с "гаскет"(силикон в тубичка).В АХМ в Люлин беше към 15 лв.термостата(виж им в сайта).Пунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
Колега, и аз така като тебе реших да го сменям термостата миналата есен, купих го, но се отказах. Значи за положението на стрелката, при мене ми седи така както си показал на снимката когато се пускам по по-голям наклон. Иначе при нормално каране ми седи на около половин сантиметър под средната чертичка, като при по-големи задръствания ми се качва до средата. Общо взето според доста колеги от форума това на снимките ти е нормално положение на стрелката за нашите коли, макар че аз имам съмнения да е така.Фиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
-
Нарочно те попитах защо ще го сменяш на суманати пунта стрелкта седи там!!!!!!!! вкл. и на моето!!!!!1 :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
при това положение на стрелката отваря термостата и маркуча за големия кръг се загрява иначе и при мен стрелката ми държи на полвин см от средата както и при теб и другите колеги и като пускам продължителен наклон пада до там където е на снимкатаbotze написа:Колега, и аз така като тебе реших да го сменям термостата миналата есен, купих го, но се отказах. Значи за положението на стрелката, при мене ми седи така както си показал на снимката когато се пускам по по-голям наклон. Иначе при нормално каране ми седи на около половин сантиметър под средната чертичка, като при по-големи задръствания ми се качва до средата. Общо взето според доста колеги от форума това на снимките ти е нормално положение на стрелката за нашите коли, макар че аз имам съмнения да е така.Пунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
моето пунто е същото и термостата след смяна показва същото на средата м/у началото и средата кадето трябва да е 90 градуса,склонен бя да повярвам че всички от тоя модел показанията са така,но парното не ми се струва толкова силно както при други коли когато загреят на 87-90 градуса-?!!!??Прикачени файлове
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар