ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
относно парното и показание ЕРОР КЛИ на дисплея
Collapse
X
-
Показва ми температуратаogi28b написа:И като се набабаниш в тая дупка, и ти се изпише надписът, и натиснеш копчето за температура, какво се случва на дисплея?
.Ако имате схема дайте да погледна как се сваля тоя датчик и него да погледна.Същата тази гадост става и на фиат купе 1.8 16в който няма термометър на огледалото колега

Got nos?
Коментар
-
Когато се опитвах да правя самодиагностика първи път нищо не се получи. След това се прибрах вкъщи и на едно листче си написах в, каква последователност трябва да се действа. Е... вече няколко пъти съм го правил и се получава. Няма логика да има грешка и да не може да се разчете, каква е!?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Коментар
-
И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!deian_kirov написа:Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.

Got nos?
Коментар
-
То започва да духа на Мах Деф още като подам контакт, поне при мен е такаsUkI написа:И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!deian_kirov написа:Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.
Коментар
-
Бъркаш се,минават тия 10-15 секунди и в момента когато изпише грешката на дисплея започваdeian_kirov написа:То започва да духа на Мах Деф още като подам контакт, поне при мен е такаsUkI написа:И след като свърши самодиагностиката изпива EROR CLI и започва да духа на МАX DEF , 1 към 1 с моя проблем имаш колега!deian_kirov написа:Значи поставям лявата врътка на най топло, средната на вентилатора на 0 и дясната на Мах Деф, включвам на контакт и преди да са изминали 10 сек. превключвам вентилатора последователно от 0-авто-0-авто-0 и трябва да изпише някакъв код ама при мен изписва само Ерор Кли и нищо друго след това се показва километража.Днес като запалих вентилатора си работеше на всички позиций , но само за около една минута и пак спря и изписа Ерор Кли !?!?Scorpion_BV написа:Не си спазил точната последователност на превключване. Прочети всичко внимателно и го направи точно както е написано. Тънкоста е в превключванията с врътката за вентилатора.

Got nos?
Коментар
-
Абе колеги. Сега се сещам, че като съм правел тоя тест и на мен ми пишеше ERKl- и няма номер на грешка. Защо си мисля че като няма грешка, то на дисплея ще се изпише само това ER KLI, там ли беше и след него празно. Защо ли и си мисля, че няма друго как да изпише, като наптример NO ERORS, след като дисплея не позволява толкова букви (няма такива сегменти). Мое мнение, за което не съм напълно сигурен, но. Иначе, моя климатик и парно си работят безупречно. Ако има проблем с ел връзките на вентилатора или самия той заяжда нещо, то някой път датчиците не го отчитат като грешка.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Моля тези, на които не им се изписва никакъв номер , да направят едно клипче - от качването в колата, през самодиагностиката, и снимане отблизо на дисплея, до появяването на километража .Току - що тествах моят климатик, и всичко до запетайка е точно както съм описал и в темата. Мислех че нещо съм сгрешил, но не съм.ogi28b написа:Изчаква се няколко секунди, през които системата последователно изпраща тестови сигнали към всички компоненти. На таблото се изписва Error Cli.След 3 секунди се изписва Error XУ, като ХУ (хикс, игрек) е код на съответната грешка. Ако има повече от една грешка, тя се изписва 3 секунди след предишната. Така се изреждат всички засечени грешки, след което отново се появява километража.Ако не бъде засечена грешка, се изписва съобщението Error 00 и след 3 секунди километража се появява отново.
Коментар
-
Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до когаiuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
Коментар
-
Ерор 00 означава, че нямаш грешка.deian_kirov написа:Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до когаiuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
Коментар
-
Ту има ,ту нямаnaskobg написа:Ерор 00 означава, че нямаш грешка.deian_kirov написа:Вчера по някаква случайност Мареата ми разреши да направя самодиагностика, след като минаха 10 сек. ми изписа Ерор 00 , аслед това и вентилатора започна да си работи както трябва,потенциометъра за температурата си работи и сега всичко си е наред но ще видя до когаiuly_vn написа:Да. Прави сте. При теста се чува превключването на клапите и ето какво се появява на дисплея: Първо, след теста, изписва това-EROR и под него i, което предполагам че е информация, а след по малко от секунда ERROR и отдолу 00. Ето пак на снимките начина за провеждането му и кода за евентуалните грешки.
първо ми показа Ерор Кли 00 всичко си работеше както трябва и като изключих контакт и след това пак подадох контакт ми изписа пак Ерор Кли и нищо не работеше,пробвах да направя самодиагностика но още при подаването на контакт вентилатора както е на Мах Деф започва да духа а не изчаква да свърши тестването 10 сек.и по тоя начин не ми дава да направя самодиагностиката!?!?!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар