Здравейте, вчера отворих казанчето за антифриза да видя как е нивото - вс супер само кадето вътре течноста беше кафява, отврат. Да имате идея от каде се източва течноста, тъй като мисля че е уместно да я източа и да налея чиста вода + антифриз, да не вземе да се запуши нещо от тази мърсотия. Лесно ли става и мога ли да го направя сам, без майстори и т.н.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Източване и смяна на охладителната течност
Collapse
X
-
Супер! А то какво има на маркуча - пробка, нещо или?Аз гелдах че по бензиностанциите има за промивка на радиатор флакончета но както казваш ако напълня няколко пъти би трябвало да избистри.Sev написа:на 1,6 - от долния маркуч на радиатораняма друг вариантлесно ене е лошо да си приготвиш и 10-на литра водада напълниш 2-3 пъти защото винаги остава антифризи така да промиеш лекослед това 3 литра концентрат с 3 литра дестилирана водаBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
тези за почистване не ти ги препоръчвам защото то забаря всичко и ако имаш някаде слаба част може да ти сабори някоя супличка и да се появи течmiro2177 написа:Супер! А то какво има на маркуча - пробка, нещо или?Аз гелдах че по бензиностанциите има за промивка на радиатор флакончета но както казваш ако напълня няколко пъти би трябвало да избистри.Sev написа:на 1,6 - от долния маркуч на радиатораняма друг вариантлесно ене е лошо да си приготвиш и 10-на литра водада напълниш 2-3 пъти защото винаги остава антифризи така да промиеш лекослед това 3 литра концентрат с 3 литра дестилирана водаFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Я това не го знаехsimeon3000 написа:На загрят двигател се прави всичко това и внимавай да не се изгориш!
На топла кола ще е малко терсене
Ако го направя на студен да изтече и налея нова няма ли да стане? След това да покарам малко с вода да промие и тогава пак нова течност??
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Не знам колеги защо давате такива съвети на човека като във всяко ръководство пише, че операцията се прави НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ. Отделно от това 1.6 и 1.8 моделите си имат и пробка на блока за източване на антифриза. Някъде около стартера била, нямам 1.6 че да кажа точно къде.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
то в ръководствата много неща пише...spark написа:Не знам колеги защо давате такива съвети на човека като във всяко ръководство пише, че операцията се прави НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ. Отделно от това 1.6 и 1.8 моделите си имат и пробка на блока за източване на антифриза. Някъде около стартера била, нямам 1.6 че да кажа точно къде.
1,6 се точи от долния маркуч1,8 има подобие на пробка в долния край на радиатора
Коментар
-
А идеално :D но само не схванах, махането на маркуча и изтичането на течноста става на загрят двигател но неработещ нали такаSev написа:разхлабваш скобата като е студена, иначе трудно ще бръкнешпалиш докато загрее добремахаш капачката от разширителния съд изхлузваш маркуча и си готов... след това да не сипеш студена вода от чешмата :D слагаш топлапалиш да повърти докато отвори термостатапосле още веднъж същото упражнение
аз ще си поиграя де, може първо да пробвам на студен как точно се маха скобата и т.н. на каде и от каде тече :D че като е топал направо мое да е греда
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
да, защото незнаех че трябва да е и загрял, и шях да махна маркуча и да си чакам да изтече вс... грънциSev написа:определено трябва да е неработещ :D
за това да съм сигурен, да не се окаже че една част трябва да изтече на работещ и т.н. :P
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар