ще покарам още малко и ще видя как стоят нещата.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Покачване на температурата след включване на климатика.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мен абсолютно по същия начин стоят нещата....а всичко е наред!!!Случи ми се преди 3 дни, но в задръстване - стрелката се вдигна 3-4 деления над нормалното, без да влиза в червената зона. Като се отпуши пътя - всичко си се върна на старото положение....kimirai написа:ще покарам още малко и ще видя как стоят нещата.Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А сигурни ли сте че ви работи и втората степен на вентилатора? За да вдигне тая температура, при изправна охладителна система, трябва да е доста натоварен двигателя, а ако е само климатика, това не ми се вижда голямо натоварване. Мисля, че това крие някакъв проблем който следва да се разучи. Но това си е мое мнение и ако греша - още по добре. т.е. всичко ще е наред.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Като откачиш буксата в горния край на радиатора и изчакаш се разбира.Neosi написа:Ами това точно незнам.Как се проверява?lz2rmi написа:А сигурни ли сте че ви работи и втората степен на вентилатора?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами Бравото ми е 1,4 с клима.На радиатора в горната дясна част има една букса която се прикача към син датик.След градско каране не гася ами отварям капака и откачам въпросната.Изчаквам клата да загрее на две три черти след средата и прикачам.Вентилаторите започват да се въртят на 2 скорост и след това забавят на първа докато не охладят напълно мотора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Откачаме разни букси, чакаме колата да стопли хубаво, закачаме разните букси, и чакаме нещо да се случи.... Така ли
  
  Това е доста добра рецепта за прегряване на колата. А има доста по-разумен и лесен начин! Моля ви не правете такива експерименти! Сваляш релетата, даваш им контактите на късо, и перките или започват или не започват да въртят. Трето положение няма. И това на изгасен двигател. В дизеловия раздел също има интересни теми, от време на време и на нас ни се развалят перките.... 
Neosi - кутийката пред акумулатора, в нея има едни релета, евентуално са червени. Вадиш, и гледаш където влизат 30-то и 87-мо краче, с дебел кабел даваш накъсо, и така... Кефи ти първа, кеф ти втора скорост... Тогава вече като си сигурен че перките изобщо са в състояние да се въртят на някоя степен, можеш да правиш изводи. Тамън ще разбереш и как звучи перка на първа, и на втора скорост 
 И всичко това - на изгасен двигател 
Ето една тема, която ще ти помогне със сигурност: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29024 Някои неща са различни, но не се учудвай, там си говорим за охлаждане с 2 перки. Иначе останалото е 1:1
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При условие, че фреона е недостатъчен, каква е причината да се покачва температурата?Rokambol написа:При мен, в градски у-я, при включване на климатик, температурата бавно, но сигурно започваше да расте. Проблема напълно изчезна след дозареждане на системата с фреон.Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neosi написа:При условие, че фреона е недостатъчен, каква е причината да се покачва температурата?Rokambol написа:При мен, в градски у-я, при включване на климатик, температурата бавно, но сигурно започваше да расте. Проблема напълно изчезна след дозареждане на системата с фреон.Абсолютно вярно. Мисля, че включването е при 17 бара. При недостатъчно фреон, това налягане е трудно достижимо.july`s написа:доколкото знам, при пуснат климатик, ако налягането стигне някаква граница вентилатора се пуска независимо от температурата.При недостатъчно фреон, явно това налягане не се стига, вентилатора се пуска (ако) при достигане на температура и се почва "надгонване", поради по-късния му старт.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар