Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покачване на температурата след включване на климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ще покарам още малко и ще видя как стоят нещата.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    Коментар


      #17
      kimirai написа:
      ще покарам още малко и ще видя как стоят нещата.
      При мен абсолютно по същия начин стоят нещата....а всичко е наред!!!Случи ми се преди 3 дни, но в задръстване - стрелката се вдигна 3-4 деления над нормалното, без да влиза в червената зона. Като се отпуши пътя - всичко си се върна на старото положение....
      Brava 1.6 16v ELX 2001г.
      Punto М2 1.2 SX 2000г.
      МРАЗЯ НАП!!!

      Коментар


        #18
        Присъединявам се към мнението на колегите по-горе,при пуснат климатик температурата на водата пада и за мен това е нормално с логично обяснение.
        tipo 1.4
        tempra 1.8i.sw
        brava 1.6 16v
        kappa 2.0 20v

        Коментар


          #19
          А сигурни ли сте че ви работи и втората степен на вентилатора? За да вдигне тая температура, при изправна охладителна система, трябва да е доста натоварен двигателя, а ако е само климатика, това не ми се вижда голямо натоварване. Мисля, че това крие някакъв проблем който следва да се разучи. Но това си е мое мнение и ако греша - още по добре. т.е. всичко ще е наред.
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #20
            lz2rmi написа:
            А сигурни ли сте че ви работи и втората степен на вентилатора?
            Ами това точно незнам.Как се проверява?
            Brava 1.6 16v ELX 2001г.
            Punto М2 1.2 SX 2000г.
            МРАЗЯ НАП!!!

            Коментар


              #21
              Neosi написа:
              lz2rmi написа:
              А сигурни ли сте че ви работи и втората степен на вентилатора?
              Ами това точно незнам.Как се проверява?
              Като откачиш буксата в горния край на радиатора и изчакаш се разбира.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                С хиляди извинения, ще ми обясниш по-подробно как да го направя това?Може и на ЛС за да не досаждам на колегите. Благодаря много предварително!Става дума за Бравата от подписа.
                Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                Punto М2 1.2 SX 2000г.
                МРАЗЯ НАП!!!

                Коментар


                  #23
                  Ами Бравото ми е 1,4 с клима.На радиатора в горната дясна част има една букса която се прикача към син датик.След градско каране не гася ами отварям капака и откачам въпросната.Изчаквам клата да загрее на две три черти след средата и прикачам.Вентилаторите започват да се въртят на 2 скорост и след това забавят на първа докато не охладят напълно мотора.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Аха...ясно...още един тъп въпрос...ако допуснем, че не ми работи втора степен...(щото върти яко вентилатора, ама незнам на каква степен) от какво е проблема?Това, което каза ще го пробвам още утре, че сега зверо е студен. :D
                    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                    Punto М2 1.2 SX 2000г.
                    МРАЗЯ НАП!!!

                    Коментар


                      #25
                      Откачаме разни букси, чакаме колата да стопли хубаво, закачаме разните букси, и чакаме нещо да се случи.... Така ли Това е доста добра рецепта за прегряване на колата. А има доста по-разумен и лесен начин! Моля ви не правете такива експерименти! Сваляш релетата, даваш им контактите на късо, и перките или започват или не започват да въртят. Трето положение няма. И това на изгасен двигател. В дизеловия раздел също има интересни теми, от време на време и на нас ни се развалят перките.... Neosi - кутийката пред акумулатора, в нея има едни релета, евентуално са червени. Вадиш, и гледаш където влизат 30-то и 87-мо краче, с дебел кабел даваш накъсо, и така... Кефи ти първа, кеф ти втора скорост... Тогава вече като си сигурен че перките изобщо са в състояние да се въртят на някоя степен, можеш да правиш изводи. Тамън ще разбереш и как звучи перка на първа, и на втора скорост И всичко това - на изгасен двигател Ето една тема, която ще ти помогне със сигурност: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29024 Някои неща са различни, но не се учудвай, там си говорим за охлаждане с 2 перки. Иначе останалото е 1:1

                      Коментар


                        #26
                        При мен, в градски у-я, при включване на климатик, температурата бавно, но сигурно започваше да расте. Проблема напълно изчезна след дозареждане на системата с фреон.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #27
                          Rokambol написа:
                          При мен, в градски у-я, при включване на климатик, температурата бавно, но сигурно започваше да расте. Проблема напълно изчезна след дозареждане на системата с фреон.
                          При условие, че фреона е недостатъчен, каква е причината да се покачва температурата?
                          Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                          Punto М2 1.2 SX 2000г.
                          МРАЗЯ НАП!!!

                          Коментар


                            #28
                            доколкото знам, при пуснат климатик, ако налягането стигне някаква граница вентилатора се пуска независимо от температурата.При недостатъчно фреон, явно това налягане не се стига, вентилатора се пуска (ако) при достигане на температура и се почва "надгонване", поради по-късния му старт.
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

                            Коментар


                              #29
                              Neosi написа:
                              Rokambol написа:
                              При мен, в градски у-я, при включване на климатик, температурата бавно, но сигурно започваше да расте. Проблема напълно изчезна след дозареждане на системата с фреон.
                              При условие, че фреона е недостатъчен, каква е причината да се покачва температурата?
                              july`s написа:
                              доколкото знам, при пуснат климатик, ако налягането стигне някаква граница вентилатора се пуска независимо от температурата.При недостатъчно фреон, явно това налягане не се стига, вентилатора се пуска (ако) при достигане на температура и се почва "надгонване", поради по-късния му старт.
                              Абсолютно вярно. Мисля, че включването е при 17 бара. При недостатъчно фреон, това налягане е трудно достижимо.
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #30
                                Ясно..Значи първо тичам да проверят нивото на фреона, а после другото...Благодаря колеги :D
                                Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                                Punto М2 1.2 SX 2000г.
                                МРАЗЯ НАП!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X