Колега, преди да търсиш майстори-разбирачи, вземи една отверка, наведи се и си прегледай кабелите и кабелните обувки на резистора, както и него самия - не е кой знае каква философия. Евентуално може да свалиш въздуховода, за да имаш повече пространство. От изписаното по темата във форума съм с впечатление, че в повечето случаи причината да не работи първата степен на вентилатора е именно лоша връзка (обикновено на единия от двата кабела). Почистваш, евентуално сменяш кабелна обувка, сглобяваш и пробваш! Пък ако е резисторът, поне ще си сигурен, за да си търсиш.
За релетата - и аз съм с две (само тялото, на което са релетата, е малко по-различно и мисля, че имам още един предпазител). Доколкото знам останалите свободни гнезда са за дизеловите версии).

Коментар