Колега, преди да търсиш майстори-разбирачи, вземи една отверка, наведи се и си прегледай кабелите и кабелните обувки на резистора, както и него самия - не е кой знае каква философия. Евентуално може да свалиш въздуховода, за да имаш повече пространство. От изписаното по темата във форума съм с впечатление, че в повечето случаи причината да не работи първата степен на вентилатора е именно лоша връзка (обикновено на единия от двата кабела). Почистваш, евентуално сменяш кабелна обувка, сглобяваш и пробваш! Пък ако е резисторът, поне ще си сигурен, за да си търсиш.
За релетата - и аз съм с две (само тялото, на което са релетата, е малко по-различно и мисля, че имам още един предпазител). Доколкото знам останалите свободни гнезда са за дизеловите версии).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мистерия - липсва ми реле и темепратурен датчик
Collapse
X
-
Ами ще пробвам и това, разбрах че ако на температурния датчик се извади буксата и се даде на късо и перката ще включи, ама така и не разбрах къде ми е температурния датчик, пък се въртях доста и оглеждах и не видях да има висяща букса някъде или отрязан кабел.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Колега , прегледах темата и схемите наново. Снимания радиатор който казваш че е същия, всъщност е на двигател 1.4, то се вижда на снимката как на кората пише 12В.Другото което мога да кажа е че релето трябва да издържа ПОНЕ на 60 ампера, предвид предпазителя който го защитава - 50 амперов. От картинките на капака на кутията е видно че там стоят релетата за АБС, Пръскане на фаровете, Автоматична скоростна кутия, Климатик, Перка на водния радиатор, и 2-те най-вляво нямам идея за какво са. Някои от тези неща ги нямаш вероятно. Последвай съвета на Pecho, смени реостата ако трябва, и ако подкараш първата степен, остава да разбереш дали работи втората, но по косвен път, не по пряк - няма нужда да изнасилваме колата с прегряване. Жалко че не си в Сф, щях да го погледна.ред.: На термостата трябва да е температурния датчик - номер 10 от схемата. Релето (номер 7) е 50 ампера, оригинален номер 7606542
Коментар
-
И аз като взех фиата се загледах че ми липсва това реле.След дълго ровичкане достигнах до същите изводи за какво е това гнездо. Констатацията и извода е следния;Италиянците използват унифицирана инсталация за различните модели и модификации и когато нещо не се използва просто е оставено така както е в случая само куплонг.И Оги понеже доста се ровиш по схените да ти споделя че там бях боднал едно реле да не го затрия само че с различна кофигурация на силовите контакти от тези на фиатските И се получи следния ефект че като включиш фаровете без да си дал на контакт ти работят доста от уредите като ел. стъклата люка и не поня още какво Докато разбера сигурно са минали наколко месеца. И нищо не се е скапа друго но понеже не ми остана време да ровя и си ми е шубе го махах. Но иначе екстрата си е готина да не вкарваш ключа всеки пут прмерно когато си забравил прозорците отворени или люка.ogi28b написа:Картинката със задраскана бензиноколонка - в някои модели там е релето което прекъсва горивната помпа, Inertia switch control relay
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар