mvmrik написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обичате ли да мръзнете и да стържете замръзнали стъкла?
Collapse
X
-
Мдааа...Аз отдавна съм в процес на търсене на такава печка.Всъщност съм един вид ветеран - печката на запорожеца винаги ми е работила и винаги съм и свалял шапка!И Webasto и Eberspacher са страхотни печки и не бих пожалил средства за едно такова съоръжение.Е, 2 бона е абсурд да дам но безспорно струват толкова като нови.Спор няма - невероятно удобство е зимата и направо не разбирам плиткоумието на хора, които имат такива и са ги занемарили...Това не е лошо де - един ден ще намеря подходящия селтик, ще му дам 500лв и човека ще живее с мисълта че е направил сделката на живота си
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Бюджетно решение има, разбира се. Даже няколко. Първо може да се намери печка от ЗАЗ и да се приспособи. Вторият вариант е да се сложи дистанционно палене, което със сигурност не е толкова скъпо. Третият вариант, ако имате наблизо контакт - нагревател на водата и маслото на 220V. В последният вариант, вярно, че няма да е топла колата, но пък ще пали на секундата и парното ще работи на макс веднага.ls1 написа:Хубаво нещо е, спор няма. Жалко, че няма някое по-бюджетно изпълнение.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Добре де, а как стои въпроса с Fiat Code? Нали без код няма как да се отвори горивния клапан на дизеловите брави ... и ако не греша мяй няма как да се монтира такава печка без да се премахне Fiat Code?Не че мисля да слагам такава печка, но ми стана интересно как евентуално може да се реши проблема.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Ами не е точно такаls1 написа:Хубаво нещо е, спор няма. Жалко, че няма някое по-бюджетно изпълнение.
Преди няколко години, докато още имаше магазин "ЗАЗ" на ул."Опълченска",под вещото ръководство на кака Лили, лично съм виждал да се продава чисто новапечка за Запорожец !Цената на целия комплект беше м/у 200 и 300лв по спомени.Естествено тая печка е далеч от коментираните.Хайде едно малко ревю за зазовата печка, така и така я започнахме а аз имам много богат опит с нея.Ето ТОВА представлява въпросния бензинов отоплител.Основното е че тя е "сух" тип, тоест подгрява въздушен поток а не вода.Тоест не става да подгрява мотора.Мисля че няма да има проблем горивната камера да се опаше със серпентини по които да циркулира водата на малкия кръг.Обаче това е доработка, предположение от моя страна и не съм чул някой да го е правил.Екстри като таймери и дистанционно са химера, поне няма предвидени.Регулировка на температурата също липсва - ако работи, вътре става един малък, горещ ад.Ако/като спре - клинч.Решено е типично по руски...Има защита от прегряване ама това е за аварийни ситуации - преди да се запали и от вън :D Освен това е шумна. Доста шумна.В запорожеца това няма наистина никакво значение, но в друга кола ще бъде малко... Особено
Разхода на гориво е около 70гр/час - мерил съм го при работеща печка на статив - на маса.Няма причини в колата да е различен. Няма зависимост и от околната температура - печката си има дозатор.Та така, по принцип е решение, ама само принцип :D Доста хора които ме познават като дърт зазаджия са ми искали да продавам такава печка.И особено бензиновата помпа... Ама аз не кълва
Та в тая връзка няма нищо чудно че до сега и аз не съм си намерил - който е ползвал такова нещо, много добре знае цената и.Горивен клапан?kkp написа:Добре де, а как стои въпроса с Fiat Code? Нали без код няма как да се отвори горивния клапан на дизеловите брави ... и ако не греша мяй няма как да се монтира такава печка без да се премахне Fiat Code?Не че мисля да слагам такава печка, но ми стана интересно как евентуално може да се реши проблема.
Този възел няма абсолютно нищо общо с горивната система на мотора, най малкото пък с ГНП-то.Просто се връзва към горивопровода за да взема от него гориво от собствена помпа.Дали е дизел или бензин няма значение - има модели и за двата вида горива.Значи идеята е следната - печката започва да гори, около нея започва да циркулира водата от малкия кръг на двигателя.Тази циркулация става с помоща на собствената водна помпа на печката.Самия двг изобщо не се пали и стои мирен
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Да попитам и аз. Всичко горе долу ми се изясни. Виждал съм и Мерцедес А клас с дизелова печка. Въпросът ми е казвате, че започва да върти антифриза със собствена помпа, но от какво се задвижва тя или печката представлява едноцилиндров двигател и от там се върти и помпата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Изключителна екстра, бих казал.
Недостатъка и го знаем.
Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция - опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век.
Коментар
-
Тая опция изобщо не застъпва функийте на печката, така че спокойно можеш да загърбиш задръжкитеRokambol написа:Изключителна екстра, бих казал.
Недостатъка и го знаем.
Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция - опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век.
При мен също има такава и птинципа е че пуска едновременно парното на макс + компресора на климатика.По този начин изсушава въздуха и размразява стъклата.Когато обаче мотора е студен - дуки!Все пак топлинката трябва да дойде от него.Ефекта - ялова работа...Зе цената обаче си прав - за 2 хилки ще търкам дори по-бързо че да се сгрея :D Чак в такива подробности не съм изпадал, обаче със сигурност е елетрическа, турбинна.Нещо като тази на пералнята с която изхвърля водата в каналаilko-gd написа:Да попитам и аз. Всичко горе долу ми се изясни. Виждал съм и Мерцедес А клас с дизелова печка. Въпросът ми е казвате, че започва да върти антифриза със собствена помпа, но от какво се задвижва тя или печката представлява едноцилиндров двигател и от там се върти и помпата.
Не, печката не е двигател :D Разглеждай я като камина, от онези - модерните, с водна риза.Изобщо защо не погледнеш началото на темата? Там има снимки и принцип на действие
Ако пък ти се навлиза в дълбочина:Автономни отоплители - сервизна документация, ремонт, експлоатация.Изобщо тая тема стана полезна и образователна, обаче ми се струва че търсенето ще се увеличи.Което е точно обратно пропорционално на шанса ми за намиране на изгодна сделка с такава печка.Дейба...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Извинявам се за офф-а, но нещо не ми стана ясно. Защо трябва да се вкл. и компресора на клима-та заедно с парното на макс. Компресора не се ли използва само за студено (за завъртане на фреона в клима-та)?Esper написа:При мен също има такава и птинципа е че пуска едновременно парното на макс + компресора на климатика.По този начин изсушава въздуха и размразява стъклата.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Ами точно за изсушаването на въздуха - да не кондензират стъклата.Като работела инсталацията за охлаждане, това сушело въздуха.Предполагам че това сваля температурата в купето, ама важното било въздуха да е сух.Поне така съм чел но според мен цялата тази работа е само на книга.Иначе си прав - компресора прави само студено.Поне при колите прави винаги студено - тук за разлика от модерните домашни инверторни климатици,вътрешния радиатор винаги само изстудява а външния - затопля. Факт е обаче че естрата точно така работи - поне при Мерцедес е така.Почти никога не съм я ползвал и дори да помага с нещо, то е много малко.Обаче печката, печката... Друга бира е тяsok1 написа:Извинявам се за офф-а, но нещо не ми стана ясно. Защо трябва да се вкл. и компресора на клима-та заедно с парното на макс. Компресора не се ли използва само за студено (за завъртане на фреона в клима-та)?
Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят
Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Днес пробвах климатроника на Max Def и наистина се включи и компресора. Но защо - идя си нямам.Esper написа:Ами точно за изсушаването на въздуха - да не кондензират стъклата.Като работела инсталацията за охлаждане, това сушело въздуха.Предполагам че това сваля температурата в купето, ама важното било въздуха да е сух.Поне така съм чел но според мен цялата тази работа е само на книга.Иначе си прав - компресора прави само студено.Поне при колите прави винаги студено - тук за разлика от модерните домашни инверторни климатици,вътрешния радиатор винаги само изстудява а външния - затопля. Факт е обаче че естрата точно така работи - поне при Мерцедес е така.Почти никога не съм я ползвал и дори да помага с нещо, то е много малко.Обаче печката, печката... Друга бира е тяsok1 написа:Извинявам се за офф-а, но нещо не ми стана ясно. Защо трябва да се вкл. и компресора на клима-та заедно с парното на макс. Компресора не се ли използва само за студено (за завъртане на фреона в клима-та)?
Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят
Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар