mvmrik написа:
					
				
				
			
		 
  
							
						 
  
							
						 
							
						 Преди няколко години, докато още имаше магазин "ЗАЗ" на ул."Опълченска",под вещото ръководство на кака Лили, лично съм виждал да се продава чисто новапечка за Запорожец !Цената на целия комплект беше м/у 200 и 300лв по спомени.Естествено тая печка е далеч от коментираните.Хайде едно малко ревю за зазовата печка, така и така я започнахме а аз имам много богат опит с нея.Ето ТОВА представлява въпросния бензинов отоплител.Основното е че тя е "сух" тип, тоест подгрява въздушен поток а не вода.Тоест не става да подгрява мотора.Мисля че няма да има проблем горивната камера да се опаше със серпентини по които да циркулира водата на малкия кръг.Обаче това е доработка, предположение от моя страна и не съм чул някой да го е правил.Екстри като таймери и дистанционно са химера, поне няма предвидени.Регулировка на температурата също липсва - ако работи, вътре става един малък, горещ ад.Ако/като спре - клинч.Решено е типично по руски...Има защита от прегряване ама това е за аварийни ситуации - преди да се запали и от вън :D Освен това е шумна. Доста шумна.В запорожеца това няма наистина никакво значение, но в друга кола ще бъде малко... Особено
Преди няколко години, докато още имаше магазин "ЗАЗ" на ул."Опълченска",под вещото ръководство на кака Лили, лично съм виждал да се продава чисто новапечка за Запорожец !Цената на целия комплект беше м/у 200 и 300лв по спомени.Естествено тая печка е далеч от коментираните.Хайде едно малко ревю за зазовата печка, така и така я започнахме а аз имам много богат опит с нея.Ето ТОВА представлява въпросния бензинов отоплител.Основното е че тя е "сух" тип, тоест подгрява въздушен поток а не вода.Тоест не става да подгрява мотора.Мисля че няма да има проблем горивната камера да се опаше със серпентини по които да циркулира водата на малкия кръг.Обаче това е доработка, предположение от моя страна и не съм чул някой да го е правил.Екстри като таймери и дистанционно са химера, поне няма предвидени.Регулировка на температурата също липсва - ако работи, вътре става един малък, горещ ад.Ако/като спре - клинч.Решено е типично по руски...Има защита от прегряване ама това е за аварийни ситуации - преди да се запали и от вън :D Освен това е шумна. Доста шумна.В запорожеца това няма наистина никакво значение, но в друга кола ще бъде малко... Особено  Разхода на гориво е около 70гр/час - мерил съм го при работеща печка на статив - на маса.Няма причини в колата да е различен. Няма зависимост и от околната температура - печката си има дозатор.Та така, по принцип е решение, ама само принцип :D Доста хора които ме познават като дърт зазаджия са ми искали да продавам такава печка.И особено бензиновата помпа... Ама аз не кълва
 Разхода на гориво е около 70гр/час - мерил съм го при работеща печка на статив - на маса.Няма причини в колата да е различен. Няма зависимост и от околната температура - печката си има дозатор.Та така, по принцип е решение, ама само принцип :D Доста хора които ме познават като дърт зазаджия са ми искали да продавам такава печка.И особено бензиновата помпа... Ама аз не кълва      Та в тая връзка няма нищо чудно че до сега и аз не съм си намерил - който е ползвал такова нещо, много добре знае цената и.
Та в тая връзка няма нищо чудно че до сега и аз не съм си намерил - който е ползвал такова нещо, много добре знае цената и. Този възел няма абсолютно нищо общо с горивната система на мотора, най малкото пък с ГНП-то.Просто се връзва към горивопровода за да взема от него гориво от собствена помпа.Дали е дизел или бензин няма значение - има модели и за двата вида горива.Значи идеята е следната - печката започва да гори, около нея започва да циркулира водата от малкия кръг на двигателя.Тази циркулация става с помоща на собствената водна помпа на печката.Самия двг изобщо не се пали и стои мирен
 Този възел няма абсолютно нищо общо с горивната система на мотора, най малкото пък с ГНП-то.Просто се връзва към горивопровода за да взема от него гориво от собствена помпа.Дали е дизел или бензин няма значение - има модели и за двата вида горива.Значи идеята е следната - печката започва да гори, около нея започва да циркулира водата от малкия кръг на двигателя.Тази циркулация става с помоща на собствената водна помпа на печката.Самия двг изобщо не се пали и стои мирен   
							
						 Недостатъка и го знаем.
 Недостатъка и го знаем.  Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция -   опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век.
 Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция -   опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век.
							
						 Недостатъка и го знаем.
 Недостатъка и го знаем.  Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция -   опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век.
 Все пак има нещо, което би ме спряло от подобна инвестиция -   опцията "Max Defrost" на моята кола върши подобна работа за около минута. Разбира се, в купето не става топло веднага, нито мотора е загрял, но поне стъклата и огледалата се изсушават за нула време. Все пак, ако цената беше около 500лв, нямаше да се замисля и минута. Браво, колега, ти си вече в 21 век. При мен също има такава и птинципа е че пуска едновременно парното на макс + компресора на климатика.По този начин изсушава въздуха и размразява стъклата.Когато обаче мотора е студен - дуки!Все пак топлинката трябва да дойде от него.Ефекта - ялова работа...Зе цената обаче си прав - за 2 хилки ще търкам дори по-бързо че да се сгрея  :D
 При мен също има такава и птинципа е че пуска едновременно парното на макс + компресора на климатика.По този начин изсушава въздуха и размразява стъклата.Когато обаче мотора е студен - дуки!Все пак топлинката трябва да дойде от него.Ефекта - ялова работа...Зе цената обаче си прав - за 2 хилки ще търкам дори по-бързо че да се сгрея  :D  Не, печката не е двигател  :D Разглеждай я като камина, от онези - модерните, с водна риза.Изобщо защо не погледнеш началото на темата? Там има снимки и принцип на действие
 Не, печката не е двигател  :D Разглеждай я като камина, от онези - модерните, с водна риза.Изобщо защо не погледнеш началото на темата? Там има снимки и принцип на действие   Ако пък ти се навлиза в дълбочина:Автономни отоплители - сервизна документация, ремонт, експлоатация.Изобщо тая тема стана полезна и образователна, обаче ми се струва че търсенето ще се увеличи.Което е точно обратно пропорционално на шанса ми за намиране на изгодна сделка с такава печка.Дейба...
 Ако пък ти се навлиза в дълбочина:Автономни отоплители - сервизна документация, ремонт, експлоатация.Изобщо тая тема стана полезна и образователна, обаче ми се струва че търсенето ще се увеличи.Което е точно обратно пропорционално на шанса ми за намиране на изгодна сделка с такава печка.Дейба...   
							
						 Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят
 Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят  Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост
 Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост   
							
						 Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят
 Като я пуснех в запорожеца, 3-4 минути работа и вътре става баня.Няма влага, няма дявол :D И после на леко открехнати прозорци, щото вече казах че нищо не се регулира.Е, почти нищо - има само клапа дали да върти въздуха в купето или да зима външен...Дори накрая имах проект за включване с таймер който обаче така и не видя бял свят  Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост
 Извинявам се, ама предполагам всички сте забелязали че печките са ми слабост  

Коментар