Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компресор климатик на Мареа .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компресор климатик на Мареа .

    Колеги защо компресора на климатика не работи постоянно ? пускам аз климатика щрака нещо и компресора почва да работи като след 10 секунди компресора се изключва сам перката след малко и тя , и така ту работи ту не и на какво се дължи това ? В движение 2-3000 оборота няма проблем.
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    На студено -температури не работи
    ако няма фреон също
    Провери системата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      fuel injekcion написа: Преглед на мнението
      Колеги защо компресора на климатика не работи постоянно ? пускам аз климатика щрака нещо и компресора почва да работи като след 10 секунди компресора се изключва сам перката след малко и тя , и така ту работи ту не и на какво се дължи това ? В движение 2-3000 оборота няма проблем.
      Принципно, компресорът и вентилаторът на климатичната система работят точно така, както си го описал - редуват се и се управляват в зависимост от налягането в с-мата. Когато настъпят по-големи летни горещини, тогава тези периоди на работа ще станат по големи, но отново ще се редуват --> компресор - вентилатор. Има писано по темата, потърси с търсачката.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        миналата година пак правеше така но доста рядко , и вкючеше ли се компресора тръгва перката и тва е няма промяна всичко беше добре , сега не ми харесва климатика е пълен.
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Абсолютно нормално е колега, не се притеснявай.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            е не ми харесва така и само ми мени обороти като включва изключва и не духха студено на място като хората ? нз какъв е проблема бих го направил
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Такова си е колега, имам същият "проблем", а ремонтирам автоклиматици и съм електротехник мислиш ли че не бих си го оправил и моят.
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #8
                fuel injekcion написа: Преглед на мнението
                миналата година пак правеше така но доста рядко , и вкючеше ли се компресора тръгва перката и тва е няма промяна всичко беше добре , сега не ми харесва климатика е пълен.
                То е ясно, че климатика е пълен, щом толкова бързо сменя компресор-вентилатор. Няма на къде да отдаде студа, защото още студено. Ето и колегата flippy89 занимаващ се с климатични с-ми ти го потвърди, мен ме остави аз пиша от наблюдения и някакъв минимален опит.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  И на жената на ситроенчето работи така,и си охлажда много добре.Моя не го чувам да изключва,но не охлажда добре,и използвам мексиканския.И при мен има промяна на обороти и мощност, защото карам с обикновено агу и няма кой да компенсира работата на мотора,на бензин няма проблеми.
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    янко написа: Преглед на мнението
                    И на жената на ситроенчето работи така,и си охлажда много добре.Моя не го чувам да изключва,но не охлажда добре,и използвам мексиканския.И при мен има промяна на обороти и мощност, защото карам с обикновено агу и няма кой да компенсира работата на мотора,на бензин няма проблеми.
                    Като го допълниш с фреон, ще започне да вдига бързо налягане и ще започне да изключва а и охлажда. Стига да няма пропуск и бързо да се върне в сегашното положение. Но при пълнене, майсторите правят необходимата профилактика и отстраняват проблемите по инсталацията.
                    Нещо заговорихме за климатици, свърши ли зимата?
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар

                    Working...
                    X