Нали обичам да се образовам много
Чета си мирно сервизното ръководство на Бравата и виждам - има свещи за подгряване на парното.Обяснено, е че дизела тъй като загрява по-бавно проблема зимно време е решен, чрез поставяне на допълнителни свещи на единия маркуч, който влиза в радиатора за отопление. Те са 3 броя и се командват от едни 3 релета и едно блокче, и според тепературата на водата се изключват последователно 3,2,1 и като температурата стигне около 65-70 градуса им се спира напрежението.Да знаете за такавата екстра
- поне за JTD двигателя го дават.
vol.3 стр. 598
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново 20 - парно
Collapse
X
-
Re: Ново 20 - парно
BO написа:Нали обичам да се образовам много
Чета си мирно сервизното ръководство на Бравата и виждам - има свещи за подгряване на парното.Обяснено, е че дизела тъй като загрява по-бавно проблема зимно време е решен, чрез поставяне на допълнителни свещи на единия маркуч, който влиза в радиатора за отопление. Те са 3 броя и се командват от едни 3 релета и едно блокче, и според тепературата на водата се изключват последователно 3,2,1 и като температурата стигне около 65-70 градуса им се спира напрежението.Да знаете за такавата екстра
- поне за JTD двигателя го дават.
vol.3 стр. 598
Аз лично за първи път чувам за фабрична такава система... Ама щом пише...
И така става. Въпреки че от решението с отделна печка по-добро няма. Само да не струваха колкото една кола на старо...Иначе има Webasto, Eberspacer и да не забравяме легендарното решение на Запорожките Автомобилни Заводи
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Намерих го отоплителя. Позиция 1 като общ комплект (след маркуча от термостата към парното)http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...=3&WINDOW_ID=1A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ще си спомниш ти корените...С печката на Запоршето всяко събитие се запомня ярко - и когато работи, и когато не успее да запали!fiat_love написа:Хехехе. Спомних си за ЗАЗ-а.
А тая работа с електрическия нагревател ми се вижда малко неефективна - при -10 гр. например не мисля че поне 5 литра вода ще се подгрее по-бързо с тези бързовари отколкото мотора. А акумулатора... И все пак умни глави са го проектирали, ние си чешем езиците
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Явно не се монтира серийно това защото при мен започва да духа топло след като стрелката за температурата на таблото се отдели от най долната позиция.А те нашите дизели са икономични и търкалят колелетата вместо да подгряват водаА тая работа с електрическия нагревател ми се вижда малко неефективна - при -10 гр. например не мисля че поне 5 литра вода ще се подгрее по-бързо с тези бързовари отколкото мотора. А акумулатора...
Според текста има няколко защити които гарантират че тази система няма да работи при изключен двигател...
Коментар
-
Ами тея бързовариilkor написа:Явно не се монтира серийно това защото при мен започва да духа топло след като стрелката за температурата на таблото се отдели от най долната позиция.А те нашите дизели са икономични и търкалят колелетата вместо да подгряват водаА тая работа с електрическия нагревател ми се вижда малко неефективна - при -10 гр. например не мисля че поне 5 литра вода ще се подгрее по-бързо с тези бързовари отколкото мотора. А акумулатора...
Според текста има няколко защити които гарантират че тази система няма да работи при изключен двигател...
подгряват водата в целия малкък кръг, тя се върти през мотора и е нормално на термометъра да видиш резултата от принудителното подгряване.Просто с тази система би трябвало да отлепиш по-бързо стрелката, отколкото без нея
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Според мен тука не става въпрос само на вас да ви стане по-бързо топличко, но и маторя по-бързо да достигне работна температура - че на печките доста им се отразява като е студено.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Дори и да приемем че подгряването на мАторЯ е страничен ефект - то е факт.Няма как да се върти вода само през радиаторчето на парното, трябва да премине и през маторяBO написа:Ами според ръководството единствената причина да се слага това е само за парното, през по-студените дни на годината.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Това е така но все пак между тези бързовари и двигателя водата преминава през радиатора на парното. Ако си включил вентилатора в купето при двигателя ще се връща доста по хладка вода ...Дори и да приемем че подгряването на мАторЯ е страничен ефект - то е факт. Няма как да се върти вода само през радиаторчето на парното, трябва да премине и през маторя
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар