Еее, не, това НЕ е реклама. А, Оги, да попитам, в търсачката трябва ли да се напише текста със същите наклонени букви?Аз също не съм гласувал. Нямам наблюдения върху тези марки. Карам Bosh.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
избор на Акумулатор - Гигават или Фиамм
Collapse
X
-
Няма реклама, сайтът е на производителя, а не на търговец. Накланям, за да изглежда като чужд текст (цитат). Всъщност не съм търсил в други сайтове, но може и на друго място да го има с толкова много гаранция. Аз го купих именно заради 40-те месеца гаранция, през октомври 2011. Исках да посъветвам автора да потърси разумен компромис между цена и гаранционен срок, а не толкова да се избира по марка. Всяка кола е специфична и си има особености - някои се карат по 3 км и се гасят, по 6 пъти на ден, други се палят и се кара 300 км, преди да се изгаси, два пъти седмично, на трети им презареждат алтернаторите, четвърти - нещо друго. Затова два напълно еднакви акумулатора може да се представят в двете крайности. Както видяхме имаше силно положително мнение за Монбат, последвано от отрицателно. Моят Ексайд пък се скапа точно на 12-я месец от изтичане на двегодишната гаранция. Избутах още 12 месеца с него де. Поддръжката също е изключително важна и пак може да отведе в двете крайности. Тая Берга сега - редовно я дозареждам и винаги, в най-големия студ - върти мощно.lhristov написа:Еее, не, това НЕ е реклама. А, Оги, да попитам, в търсачката трябва ли да се напише текста със същите наклонени букви?Аз също не съм гласувал. Нямам наблюдения върху тези марки. Карам Bosh.
Коментар
-
Гигават 3 г на пунтото ползвах, като цяло бях доволен ,но започна в студовете малко по-слабо да върти, докато един ден точката не запали.Колата се караше всекидневно по 45-50 км.Фиам- служебната омега е над 3 г с него и няма проблем, 2,5 дизел, лятото изкипя буквално. Налях му почти 1,5 литра вода и то от крайпътна чешма. Проблеми няма, тази зима пали без проблем, колата не се кара всекидневно. Затова гласувах за фиам.На брава бях до сега с 2 бр Искра, карах точно колкото гаранцията и умираха, накрая разбрах ,че имам утечка и затова се получава така. Сега съм с Варта, но и тя 2 г се караше с тая утечка. За сега държи но да видим...Според мен всичко е до късмет и зависи НАЙ-ВЕЧЕ от състоянието на колатаPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Калко често го зареждаш? Моя показа признаци на износване на 4-тата зима, когато се наложи да го заредя за пръв път, защото стартерът въртеше бавно. Тази зима го заредих 2 пъти и го считам за тоталка и то не защото въртеше бавно, а защото при палене прекъсваше радиото. В посочените случаи говорим за температура под -15 и първо палене за деня. След зарежданията това го няма. Имаме много различни мнения явно за перфектен и свършил. На всичко отгоре живея на север и зимата е доста по-корава. Много зависи от автомобилът как ще държи акумулаторът. В случая си с дизел и съм далеч от мисълта, че моят ще се държи при теб както при мен. Тук само гаражните дизели движат зиматаogi28b написа:Поддръжката също е изключително важна и пак може да отведе в двете крайности. Тая Берга сега - редовно я дозареждам и винаги, в най-големия студ - върти мощно.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар