Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крушки за фарове

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Valiosport написа:
    Много се отклоняваш от темата Виждам че си се подковал с теория и каквото и да кажа си против мене, та я ми кажи колко ампера консумира 100 ватова крушка щом толкова ги знаеш нещата? Аз съм я мерил и за това казах че тока спада, това беше в кръга на шегата, но ти не го разбра, ще ти дам един пример, на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ? По мои груби сметки, крушката трябва да консумира 8,33 ампера, а аз измерих 7,6 под товар при запален двигател Досега нито алармата съм ходил да ми я свързват майстори, нито съм отстранявал проблеми с инсталацията с помоща на някой, нито пък някой ми е ремонтирал таблото, че да ме учиш, ако ми потрябват напътствия непременно ще се допитам до теб И пак казвам, всеки да слага каквото иска на колата си, аз просто изказах мнение, кое е най-добрия вариант понеже съм пробвал всякакви видове крушки включително и ксенон система Спирам да пиша, че оспамихме темата. Приятна вечер на всички !
    Господине от Ловеч Моля, нека изясним няколко неща, ще са полезни предполагам.1. Автомобилната крушка - чист активен товар. Това означава, че колкото повече, толкова повече Вдигаш ли напрежението расте тока, расте мощността. Резултата в крайна сметка ще бъде изгоряла крушка, куплунг, кабел и т.н. Това не е импулсна схема и ли генератор на ток. Това е чист активен товар. 2. Измерването на запален и незапален автомобил - Сбъркал си ги. Автомобилната крушка от момента на запалване до 10-на секунди си променя доста тока. В момента на запалване е около 2 пъти по-нискоомна. Ако си измерил все пак тока коректно при 14.4 волта както казваш, то просто това са и възможностите. 3. Естествено с "ламба" по-силна с 40% ще имаш и повече светлина. Това ни е ясно на всички. Това обаче крие много, много рискове и както съвременните автомобили, релетата са завряни вече на печатни платки в централите на купетата, става още по-интересно при претоварване. Самите реленца се издуват като балони от прегряването на контактната система. А ако не е реле а транзистор, не предвиден за тази мощност може и по-големи поразии да има. Та в твоя случай, може и да си спасил временно положението, но това не е оптимален вариант. Поздрави. Не приемай поста ми като забележка или друго. Просто уточнение на някои неща.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      vlastelina na fiata написа:
      ОК момчета крушките ги избрахме - OSRAM, обаче сега когато тръгнах да свалям фаровете нещо нещата не вървят. В книжката на Fiat принципно е показано как се свалят мигачите, но тъй като снимковият материал не е много добър, а пък моя английски хич, някой може ли простичко да обясни как става това, за да може в последствие да се освободи и самият фар???
      Осрам и Филипс са крушките, които наистина стават. Аз лично предпочитам вторите и карам с такива. По-добре са от заводските Осрам. Важното е да внимаваш с покупката им. Дистанционно за фара не мога да помогна.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        Danchojn написа:
        Valiosport написа:
        Много се отклоняваш от темата Виждам че си се подковал с теория и каквото и да кажа си против мене, та я ми кажи колко ампера консумира 100 ватова крушка щом толкова ги знаеш нещата? Аз съм я мерил и за това казах че тока спада, това беше в кръга на шегата, но ти не го разбра, ще ти дам един пример, на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ? По мои груби сметки, крушката трябва да консумира 8,33 ампера, а аз измерих 7,6 под товар при запален двигател Досега нито алармата съм ходил да ми я свързват майстори, нито съм отстранявал проблеми с инсталацията с помоща на някой, нито пък някой ми е ремонтирал таблото, че да ме учиш, ако ми потрябват напътствия непременно ще се допитам до теб И пак казвам, всеки да слага каквото иска на колата си, аз просто изказах мнение, кое е най-добрия вариант понеже съм пробвал всякакви видове крушки включително и ксенон система Спирам да пиша, че оспамихме темата. Приятна вечер на всички !
        Господине от Ловеч Моля, нека изясним няколко неща, ще са полезни предполагам.1. Автомобилната крушка - чист активен товар. Това означава, че колкото повече, толкова повече Вдигаш ли напрежението расте тока, расте мощността. Резултата в крайна сметка ще бъде изгоряла крушка, куплунг, кабел и т.н. Това не е импулсна схема и ли генератор на ток. Това е чист активен товар. 2. Измерването на запален и незапален автомобил - Сбъркал си ги. Автомобилната крушка от момента на запалване до 10-на секунди си променя доста тока. В момента на запалване е около 2 пъти по-нискоомна. Ако си измерил все пак тока коректно при 14.4 волта както казваш, то просто това са и възможностите. 3. Естествено с "ламба" по-силна с 40% ще имаш и повече светлина. Това ни е ясно на всички. Това обаче крие много, много рискове и както съвременните автомобили, релетата са завряни вече на печатни платки в централите на купетата, става още по-интересно при претоварване. Самите реленца се издуват като балони от прегряването на контактната система. А ако не е реле а транзистор, не предвиден за тази мощност може и по-големи поразии да има. Та в твоя случай, може и да си спасил временно положението, но това не е оптимален вариант. Поздрави. Не приемай поста ми като забележка или друго. Просто уточнение на някои неща.
        Къде я видя, че е с 40% по силна не те знам, 130 вата е над 100% по мощна, от стандартна 55, ако си беше направил труда да прочетеш по напред в темата щеше да видиш че не съм с фабричните кабели, това за релетата надявам се се шегуваш че се уздували като балони :D :D :D :D :D :D Случвало ми се е да лепне, ама чак пък да се издуе, няма да коментирам Пак казвам , че не питам кое е оптимален вариант за теб или за някой друг, аз говоря от опит пък ти си говори каквото искаш Човека каза че няма да слага мощни крушки, а крушки с по голяма осветеност, мисля че спора е приключен
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #34
          Valiosport прочетох много внимателно всичко. Но явно от съвети файда няма. Понеже смяташ, че говоря на изуст, ти прилагам две снимчици на реле свалено от централа на Волво преди 2 дни. Такива доста вече съм извадил. Дори да си си направил инсталацията мощна, бъди сигурен, че ако караш срещу мен, ще получиш дълги светлини..........................Спора не беше спряма чавека пуснал темата.!Нищо лично.
          Прикачени файлове
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            Човече не ме интересуват твоите релета, пък и това реле което ми прилагаш на снимката няма нищо общо с мойте, които са съвсем обикновени реленца с котва и бубина 12V/20A бяха стандартните и пак не е имало проблем, после монтирах 12V/40A, как да съм сигурен че релето което ми показваш не е с платка да кажем като на мигачите, релета всякакви :D Лятото една вечер се прибирах от Плевен през ноща и насреща един смелчага с някакъв Мерцедес направи опит да ми превключи на дълги светлини и осъзна грешката си :D В момента в който му включа дългите ми се палят автоматично и долните, които са вдигнати максимално за да ми осветяват пътя и познай 4 фара по 130W, над 500W осветление, честно да ти кажа направо щеше да си счупи пръстите да превключва :D Тези разяснения можеше да ми ги дадеш на Л.С. понеже са извън темата
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #36
              Ловешки, като ми ги палнеш тея 500 вата в очите смятай, че съм си паркирал дясната страна на фичо в тебе.Нищо лично ама тия прояви знаеш какви.. не са много уместни.Или поне след като правиш тези неща си ги пази в тайна.

              Коментар


                #37
                / / Не е нещо особено и голямо да се похвалиш колко мощно осветление имаш. По-разумно е да намалиш скоростта и при необходимост да спреш, а не да подлагаш на опасност насрещния, като го заслепиш. Покажи, че си повече от него, не му отвръщай на глупостта. Той никога няма да осъзнае, че си постъпил по-разумно, но ти ще го знаеш. А може да е получил повреда - релето да му е залепнало точно в този момент и да не може да изключи дългите. А и следващия път може срещу теб да е на някоя мутра маминото дете, да те подгони и да ти извади пистолет ей така, да те осакати за едното светене... вече всякакви луди има. Голем прас, че имаш 1/2 киловат лампи, като ходиш с патерици, примерно. Оня ден нали гледахте новините - за някакво малоумно място за паркиране се стреляли... Предлагам да се обединим около мнението, че всяка една кола - Фиат или не, която е със здрави оригинални фарове и качествени халогенни лампи с предписаната мощност - свети достатъчно добре, щом е излязла от завода. Всяка интервенция е опасна по един или друг начин, и незаконна - както слагането на по-мощни лампи, така и слагането на ксенон и въобще всичко, което е различно от това, което са направили в завода. Там спазват закони, а ние спазваме принципа "Ш’си пра’а к’вот си искам!", за съжаление. Всеки си има глава на раменете и носи отговорност за това, което прави. С това мисля да заключа темата, защото не ми харесва как се развива.

                Коментар

                Working...
                X