Здравейте момчета, искам да си сменя крушките на фаровете тъй като са много слаби и исках да ви питам какви крушки да взема. Става въпрос за Пунто МК1. И тъй като съм пълен лаик в областта да питам може ли да се сложи неон без да се сменят рефлектори и т.н.?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крушки за фарове
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Re: Крушки за фарове
купи си ксенон,регулирай си фаровете и се кефи нощно времеvlastelina na fiata написа:Здравейте момчета, искам да си сменя крушките на фаровете тъй като са много слаби и исках да ви питам какви крушки да взема. Става въпрос за Пунто МК1. И тъй като съм пълен лаик в областта да питам може ли да се сложи неон без да се сменят рефлектори и т.н.?Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Имат корозия и затъмнени/матирани/петна по огледалната повърхност на рефлектора.Светлината не се отразява и насочва добре и каквато и крушка да сложиш ефект няма.Ако са добри и чисти огледалните повърхности на рефл.на фаровете,колегите по горе са ти казали какво да правиш.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC
А само да попитам какви са цените на Osram Night Breaker + (прочетох доста позитивни мнения мисля да взема от тях) и има ли значение от къде ще ги купя (да не се набутам с ментета) , че видях доста различни цени и места, на които се продават (включително МЕТRО
).И като за последно - има ли нещо евтино и здраво за дневните светлини?
Коментар
-
Слагай 100/90W да видиш кво се викат фарове, една година карах със 100/90, после намерих начин да се сдобия със 130/100 и честно казано, няма да ги смена за нищо на света
Преди това съм пробвал крушки с по-голяма осветеност, нищо общо със сегашните и като знам че са с намален живот и по висока цена... Но както казаха колегите по горе голямо значение имат рефлекторите, ако са матирали, каквито и крушки да слагаш ефекта е почти нулев, на мен единия рефлектор ми е леко матов и разликата се забелязва между левия и десния ми фар
Премери също напрежението при запален двигател рзбирасе, колко волта имаш на клемите на акумулатора и колко на обувките на фаровете, фаровете също трябва да са включени и крушката да не я вадиш за да видиш какъв е пада по инсталацията. Дано съм ти помогнал
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport, ако те разбирам правилно добре е да взема 100/90W, а пък ако взема 130/100W - още по-добре ?!? Иначе за рефлекторите мисля да използвам съветите от тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=82012 .
Коментар
-
Братленце първо си рециклирай рефлекторите или евентуално нови, като цяло е по-добре да си рециклираш твоите защото са си оригинални италиански фарове и после ако пак не си доволен от светенето слагай 100/90 обаче истински 100 вата тип Rally, които отговарят на мощността и спецификацията си, а не от ментетата със сините стъкла, 130/100 няма откъде да си намериш, то не че 100 вата се срещат навсякъде де, ама ги има, като цяло знам, че не е правилно да се слагат мощни крушки, но и ксенон не е правилно да се слага на рефлекторен фар, даже ксенона заслепява в пъти повече, аз съм слагал биксенон на типото ми и ефекта беше страшно заслепяване на насрещните водачи, на дълги ми се получаваше страшно разсейване на светлината и нямах никаква осветеност върху платното за движение(не знам защо така се получи). Решиш ли да слагаш по мощни крушки няма да имаш проблеми с кабели и ключове защото фиата си има оригинално реленцаvlastelina na fiata написа:Valiosport, ако те разбирам правилно добре е да взема 100/90W, а пък ако взема 130/100W - още по-добре ?!? Иначе за рефлекторите мисля да използвам съветите от тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=82012 .
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар