Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител за Мареа 2.4ЖТД 99г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител за Мареа 2.4ЖТД 99г.

    Здравйте, колеги!Вярно ли е, че при Мареа 2.4ЖТД 99г. 130коня смяна съединител е "голям филм" и по-трудно, и по-скъпо?Какви са ориентировъчните цени за части и труд?А работата не е ли обичайната за смяна-не че е лесно,а налагат ли се допълнителни операции някакви?Може ли да има две разновидности съединители (не марки производител) уж заменяеми, а после "ама този е за еди-коя си модификация" и не става.Вярно ли е, че трябва да се сменя и демферен маховик задължително и струвал луди пари?Заслужава ли си частите да се търсят втора употреба читави, разбира се с идеята, че са от ДОБРИЯ материал, или от магазин качеството е на ниво и новото си е ново?
    Мареа 2.4 жтд 99г

    #2
    комплект съединител около 260лв,маховика се преценява на място.

    Коментар


      #3
      А варианта от Алфа 166 -усилен,щото лек ремап и бързо ще го убиеш
      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
      EX.Fiar Ritmo 105TC

      Коментар


        #4
        Re: Съединител за Мареа 2.4ЖТД 99г.

        h_hristo написа:
        Здравйте, колеги!Вярно ли е, че при Мареа 2.4ЖТД 99г. 130коня смяна съединител е "голям филм" и по-трудно, и по-скъпо?Какви са ориентировъчните цени за части и труд?А работата не е ли обичайната за смяна-не че е лесно,а налагат ли се допълнителни операции някакви?Може ли да има две разновидности съединители (не марки производител) уж заменяеми, а после "ама този е за еди-коя си модификация" и не става.Вярно ли е, че трябва да се сменя и демферен маховик задължително и струвал луди пари?Заслужава ли си частите да се търсят втора употреба читави, разбира се с идеята, че са от ДОБРИЯ материал, или от магазин качеството е на ниво и новото си е ново?
        Смяна на феродов диск, притискателен диск, лагер и долна помпа - 150лв за труд. Пиши ми на лично ако искаш да знаеш къде. Аз останах доволен.Демпферния маховик струва близо 1000лв, но се сменя само при нужда, а не задължително.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          Re: Съединител за Мареа 2.4ЖТД 99г.

          [quote="Tempras"]
          h_hristo написа:
          Здравйте, колеги!Вярно ли е, че при Мареа 2.4ЖТД 99г. 130коня смяна съединител е "голям филм" и по-трудно, и по-скъпо?Какви са ориентировъчните цени за части и труд?Смяна на феродов диск, притискателен диск, лагер и долна помпа - 150лв за труд. Пиши ми на лично ако искаш да знаеш къде. Аз останах доволен.Демпферния маховик струва близо 1000лв, но се сменя само при нужда, а не задължително.
          150лв за 3-4 часа работа е добър надник,много пари са това за тази работа
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Все пак важното е да се свърши работа и колата да е 6. Нямам топъл гараж и няма как да си го сменя сам, какво да се прави. :D
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Парата за труд казват е между 100 до 130 +- толкова, работата не е малко, важното да е добре свършена.Ами тези долна и горна помпа също ли се сменят или е по преценка?Сигурно и там е крупна инвестиция? Не може ли да мине с някоя гумичка, буталце? За съединителя комплект не чух цена под 360, а по-авторитетни маркиса от 420 до небето чак. Та 260 е супер, ама да не е за 1.9ЖТД, понеже 2.4ЖТД си е с друг размер, а и някакъв усилен,та не ставал и от 2.4ТД(според продавачите), ама дали е вярно?Колко ли може да се кара (щадящо) с претръскващ съединител, все още сменя леко предавките, не хърка нито първа, нито задна? Може ли да повреди я скоростна кутия, я друго?Извинявам се ако въпросите звучат първолашки, ама не съм запознат, а да питам по сервизите е все едно да викам "Ела вълчо, яж мее-ее" :DП.С. Колата се ползва и поддържа в Плевен, средната заплата е към 500 до 600лв,ако въобще си на работа.
              Мареа 2.4 жтд 99г

              Коментар


                #8
                Дали може да караш така - спорно.Но ако превърта сега при средно натоварване, то ако излезеш на дълъг път и на първия по-сериозен баир ще превърта здраво и ще спреш някъде в нищото.А докато се мъчиш през това време да се прибираш така ще прецакаш и маховика.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  h_hristo написа:
                  Парата за труд казват е между 100 до 130 +- толкова, работата не е малко, важното да е добре свършена.Ами тези долна и горна помпа също ли се сменят или е по преценка?Сигурно и там е крупна инвестиция? Не може ли да мине с някоя гумичка, буталце? За съединителя комплект не чух цена под 360, а по-авторитетни маркиса от 420 до небето чак. Та 260 е супер, ама да не е за 1.9ЖТД, понеже 2.4ЖТД си е с друг размер, а и някакъв усилен,та не ставал и от 2.4ТД(според продавачите), ама дали е вярно?Колко ли може да се кара (щадящо) с претръскващ съединител, все още сменя леко предавките, не хърка нито първа, нито задна? Може ли да повреди я скоростна кутия, я друго?Извинявам се ако въпросите звучат първолашки, ама не съм запознат, а да питам по сервизите е все едно да викам "Ела вълчо, яж мее-ее" :DП.С. Колата се ползва и поддържа в Плевен, средната заплата е към 500 до 600лв,ако въобще си на работа.
                  Толкова е - 260-270 без помпа, ако ползваш 20% отстъпка, не е за 1.9.Цени без отстъпка:Помпа съединител AP - 35лвСъединител комплект Valeo - 338лвОбщо 373лвПомпата не е крупна инвестиция, може да си я смениш профилактично.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #10
                    Re: Съединител за Мареа 2.4ЖТД 99г.

                    [quote="nsn"]
                    Tempras написа:
                    h_hristo написа:
                    Здравйте, колеги!Вярно ли е, че при Мареа 2.4ЖТД 99г. 130коня смяна съединител е "голям филм" и по-трудно, и по-скъпо?Какви са ориентировъчните цени за части и труд?Смяна на феродов диск, притискателен диск, лагер и долна помпа - 150лв за труд. Пиши ми на лично ако искаш да знаеш къде. Аз останах доволен.Демпферния маховик струва близо 1000лв, но се сменя само при нужда, а не задължително.
                    150лв за 3-4 часа работа е добър надник,много пари са това за тази работа
                    Зависи къде се прави колата.За София даже е евтино!
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар

                    Working...
                    X