Купих за смяна следните части като всички са ricambi originali в съответните запечатани кутии и като ги отворих бях леко разочарован:1. Съединител комплект - лагер и притискател АР и феродов диск Valeo. В последствие видях един зелен стикер на кутията с надпис Factory remanufactured parts - предполагам Екологични директиви на ЕС ?! 2. Обтяжна ролка за ремък алтернатор и климатик - изненада, в кутията има ролка Dayco! А я платих доста повече от SKF Ta вече не мисля да разчитам на кутиите с ориг.части! Решил съм да сменя и свещи, но се чудя с какви. Предполагам NGK са оригинално вложените.
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Точно такива си взех, каквито са в книжката към колата - NGK SPARK PLUGS ZKR7A-10. Взех ги от магазин в София, пак с кутиика ricambi orig. на цена 42 лв. за 4 бр.
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
От вчера съм със сменен съединител и бих казал, че има огромна разлика - педала в момента не усещам, че го натискам дори Оригинално вложения в колата съединител беше с марката АР и щампи на логото на Фиат. Проблемът е бил със лагерчето - върти се с усилие и се усеща нещо като "хрупане" отвътре. Смених и тръбата на водната помпа. За момента нямаше проблеми, но на няколко места беше доста ръждясала(направо подутини от ръжда), а ме предупредиха, че ако тя протече, датчика за температурата остава на сухо и като светне вече е късно. Свещите също бяха сменени и сега колата работи с една идея по добре, а може и просто да си въобразявам Във връзка със смяната на тръбата смених и антифриза с Paraflu UP. 50% към 50% смес със дестилирана вода го дават по опаковка за -40 градуса. За цените на сменените части ако някой желае, ще ги напиша Поздрави на всички
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар