Колега аз не съм много разбирач на маслата ама да кажеш,че Мидланд е рециклирано масло и не е хубаво явно ти пък никакъв разбирач не си.Това масло за почти 20лв литър да е рециклирано нали не вярваш някой да те приеме на сериозно. Сменям го на 10 000км и ще ти направя снимка на клапаните да видиш за какво иде реч.Ето и снимката на разпределителния вал и алуминиевата повърхност на главата.Двигателя е ЖТД а маслото на 5000 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Здравейте, какво масло да сложа за зимата(фиат стило)?
Collapse
X
-
Ами аз защото не разбирам, затова търся информация и я намирам. Та какво открих след като не бях доволен от маслото.Midland Oil Refinery Ltd. е Association Member в Oil Recycling Association.FGRC написа:Колега аз не съм много разбирач на маслата ама да кажеш,че Мидланд е рециклирано масло и не е хубаво явно ти пък никакъв разбирач не си.Това масло за почти 20лв литър да е рециклирано нали не вярваш някой да те приеме на сериозно. Сменям го на 10 000км и ще ти направя снимка на клапаните да видиш за какво иде реч.Ето и снимката на разпределителния вал и алуминиевата повърхност на главата.Двигателя е ЖТД а маслото на 5000 км.Ако ще и 100лв да е литъра, ако иска никой да не ме взема на сериозно ................ Аз повече на форумни легенди не вярвам. Както съм написал в предишния ми пост - тестовете за мен съм си ги направил, информацията съм я намерил и споделил (мислех си да не те разочаровам, но поне да е ясно на повече хора).П.П.: Зная, че с този пост съм нарушил 1.13 от "Правила на форума", но нека информацията я има в оригинален текст (все пак не съм "заклет" преводач и нямам необходимите права на лицензиран преводач). Нека я има, но задължително с превод, моля! Модераторски екип на fiat-bg.orgMidland Oil Refinery has over 40 years experience in the discrete batch recovery of used mineral oils. Used oil is collected in bulk, IBCs or 208 litre drums and reprocessed. The oil is dried, sterilised, filtered. This is followed by viscosity adjustment and additive replenished to ensure that the recovered oil meets the most demanding applications.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Цитатът е за МИНЕРАЛНИ МАСЛА ! Накратко: обяснили са че се рециклират минерални масла и се правят много добри "нови" такива. Едно нещо не разбирам, защо даде 20 лв на литър при положение , че има и други масла като Кастрол например.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Попаднах на Кастрол който се пресече/побеля/ за 2000км.Беще Магнатек 10-40.Охладителната система на колата е в перфектно състояние.С Мидланд колата работи тихо.не го харчи и не доливам до смяната му.Що се отнася до рециклирането,Кастрола е на първо място,а и всички фирми го правят така че не мислете,че само Мидланд го правят,но такива категорични твърдения не приемам.Маслото с което аз карам НЕ Е рециклирано.В първия ми пост/анкетата/аз просто съм писал,че карам с това масло и съм доволен от него и не го натрапвам на никой.За какви легенди говори колегата не мога да разбера,но снимката ясно говори за качеството на маслото.Има много писано за него в интернет и повечето са отлични отзиви.Кастрол 5л 10W40- 75лв или 1л-15лв.Мидланд 4л-76лв. или 1л-19лв.Кое масло според теб е рециклираното.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
И къде е това вълшебно, висок клас масло?Я дай една спецификация да го видим този Мотул 6100 5-40.Bravo 1.9 JTD написа:аз карам с Мотул 6100 Синерджи 5-40 доволен това е един от най-високите класове на маслата аз компримиси за такива работи не правя
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ти пак хвръкна на високо, според мен това - MOTUL 8100 X-cess 5W-40 е доста по добро от 6100, най малкото има одобрение на фиат за следните стандарти FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, докато 6100 няма одобрение на фиат, а и май 6100 е 10W40 и се води полусинтетика, докато 8100 е 100% синтетикаBravo 1.9 JTD написа:аз карам с Мотул 6100 Синерджи 5-40 доволен това е един от най-високите класове на маслата аз компримиси за такива работи не правя
punto HGT
Коментар
-
Аз в момента съм с Тотал 5w40. Ползвал съм и Мобил1 със същите показатели. Скоро ще направя 70 000 на колата, и това ще са 2та пъти, когато не съм ползвал Селения WR Diesel. Разлика за мен във вървежа няма, нито в стартирането сутрин. За мен това е критерия за добро масло, и Селенията, и тези две са 1 дол дренки. Разликата при стартиране сутрин при мен дойде от смяна на маслото в скоростната кутия, и от добавка за чистене на двигател.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ето това са форумни легенди. Две изречения - две неистини.1. Не всички производители рециклират масло.2. Точно маслото, с което караш ти е рециклирано/преработено - за справка прочети внимателно "Технически данни AVANZA 10W-40". Там точно и ясно е написано. Към Alex_RT: Всички полусинтетични масла са смес межу синтетични и минерални масла. Точно минералната основа е рециклирана за някои масла.FGRC написа:Що се отнася до рециклирането,Кастрола е на първо място,а и всички фирми го правят така че не мислете,че само Мидланд го правят,но такива категорични твърдения не приемам.Маслото с което аз карам НЕ Е рециклирано.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
MOTUL 6100 10W40 Synergie НЕ Е 100% синтетично масло. Според клацификацията на MOTUL е в графа Technosynthese (познато в цял свят като Semi-Synthetic). Има си отделна графа за 100% synthetic, в която НЕ попада гореописаното масло.П.П.: Колеги, преди да пишете даден пост, МОЛЯ информирайте се достатъчно за дадените от Вас факти. В противен случай вкарвате в заблуждение (умишлено или не) останалите потребители, които четат Вашите постове.Bravo 1.9 JTD написа:пп. и да 6100 е 10в40 100 % синтетик е не е полу...Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не мога да проумея какво си седнал да ми доказваш.В тази тема всеки пише с какво масло кара СВОЯТА кола.Качил съм и снимка на клапаните да разбереш защо съм доволен от него.Правиш някакви налудничави експерименти да доказваш кое масло е по хубаво,но си далеч от истината защото само лабораторно може да се докаже качеството на кое и да е масло.Когато в БГ не внасяха западни масла колко мотора се повредиха от лошо масло и колко от без масло.Ладите в такситата да не ги караха с Мотул,Мобил или Кастрол а изкарваха по 300к и нагоре.За да се влияе толкова от маслото явно мотора не ти е читав.Ако спазваш спецификацията на завода производител на колата към маслото,то каквото и масло да сложиш със същите показатели мотора трябва да работи добре.Твойте експерименти са просто внушения и нищо повече.Всеки от нас е имал тези внушения но истината е в ДОБРИЯ МОТОР.Всички масла са добри като ги сменяш на време.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колега гледам,че си навътре във форума.Като сипеш Политрон може да караш и без масло до 50 или 100км. Пробвай и пиши.Аз лично не вярвам на тези твърдения.Ето и снимките на маслото с което карам и дано онзи дървен философ STEFANAKI се убеди,че маслото не е рециклирано но всъщност не ми пука за мнението му.Нека който наистина разбира от масло да каже.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Маслото с което караш е добро. Личи си и по състоянието на двигателя ти. Покрива доста висока дизелова спецификация и има добри ТТ данни. Повечето тука дето се бият в гърдите, техните пълни синтетики не покриват тези на твоето. Повечето хора не разбират, че не винаги синтетиката е по-добре. Това много зависи от присадките. Синтетичните бази нямат прилепчивост към метал. Твоето масло покрива и нелоши спецификации в Тежкотоварния сектор. Т.е. успешно би се използвало и в някой натоварен дизел. Към колегата пуснал темата. Ако препоръчания работен вискозитет за мотора ти е 40, то от него не мърдай. Със зимния можеш да варираш. 5W40 е добър вариант, но и например горното масло Мидланд, по ТТ данни ще се изпомпва до -33гр а е 10W. Ако решиш да сипваш 0W40 избора се усложнява, защото са страшни "бози"...........................................А з експлоатирам Пандата с 5W40 и не съм имал проблеми с това.FGRC написа:Колега гледам,че си навътре във форума.Като сипеш Политрон може да караш и без масло до 50 или 100км. Пробвай и пиши.Аз лично не вярвам на тези твърдения.Ето и снимките на маслото с което карам и дано онзи дървен философ STEFANAKI се убеди,че маслото не е рециклирано но всъщност не ми пука за мнението му.Нека който наистина разбира от масло да каже.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар