Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto MK2, чист дизел - къса пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto MK2, чист дизел - къса пистов ремък

    Здравейте, колеги.За 40 000 километра съм сменил вече 4 пистови ремъка на пунтото ми. Всеки път и казват, че явно нещо го къса и сменям целия механизъм, ролки и т.н.Наистина е така, защото един път смених само ремък и съответно на следващия ден се скъса отново.Защо се получава така? Нормално ли е на 10 000 километра да ми се къса ремък, да сменям механизми?Защо така се късат, защо се повреждат тези части и как да спра този омагьосан кръг?Ще се радвам ако се сещате за нещо.Благодаря ви!

    #2
    мммм

    да не ти затяга нещо я алтернатор? я помпа?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Възможно ли е причината да е изпуснал от месеци десен амортисьор? Съответно повече вибрации и съсипване на ролки/шайби на пистовия ремък?Благодаря

      Коментар


        #4
        Провери дали всички ролки са на една равнина,възможно е да има нещо криво или разбито.И от там ремъка да е под напрежение само в единия край.И не може да е от амортисьор.
        Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
        Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

        Коментар


          #5
          съгласен съм с колегата преди мен виж дали няма някой крива Шайба или пък крив монтаж на ролковия механизъмза да се къса така ремъка или стой на криво (и се износва не равномерно) или нещо затяга я Алтернатор я климатик
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар

          Working...
          X