Колеги, не мислете че на газ свещите не се износват повече. Износват се. Маслото наистина може да се кара малко повече, но не и свещите. Когато се увеличи между електродното разтояние все по опасно става за кабелите и бобините. Въпросните денсо, са мисля с обикновен централен електрод и не може да се очаква кой знае какво от тях.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за свещи
Collapse
X
-
Едва ли... От сайта на Bosch за тези за газ излиза малко противоречива информация - в пълното описанието ги дават 0.9мм, а в краткото описание 0.7мм, като видимо на око съм склонен да вярвам на първото. Но са доста по-различни от нормалните свещи за този двигател - с един електрод са и топлинното число е +8, докато нормалните са с 2 електрода и топлинното число е +7, GAP е 0.9мм(най-вероятно еднакъв).Ако двигателя освен че трепери с тях беше и шумен бих ги отписал тотално, но напротив, с тях е по-тих!?Това треперене на тихите обороти се усеща леко и в купето по светофарите. Останало ми е като впечатление от доста таксита, разбира се на газ, където много често е същото усещане като спрат на светофарите. Даже при тях е доста по-силно и направо си тресе.Danchojn написа:Хм, много е възможно GAP - те да са различни. Так ли е?
Коментар
-
Еми всичко е ясно. Между електродното разтояние си е едно и също но положението на искрата е различно.FR7 LDC+ е 5мм.FR7 DC+ е 3мм. Напълно достатъчно за различно поведение на двг.wwalker написа:Решил бях да пробвам свещите на Bosch за този мотор за газ FR7 DC+ (еднополюсни). С тях мотора работи доста тихо, нормално ускорение, но на тихи обороти ’трепери’ и на газ и на бензин, което ме озадачава. Рестарт на ECU, коригиране от изпарителя... без ресултат.Покарах малко с тях и върнах старите Bosch FR7 LDC+ (двуполюсни).Може би ще ги сложа на следващото дълго, демек по близо 2 хиляди км в посока, но определено за градско не са много удачен вриянт.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
след 7-8 смени на свещите и различни проби съм възприел следната схема- смяна на свещи преди всяка зима, което за мен означава на около 20 000 км. Така хем колата пали перфектно зимата /преди няколко зими цяла една зима палих на 3 цилиндъра заради изгоряла дюза/ и нямам отказ, хем разхода си седи малък, хем си купувам евтини свещи от рода на бриска 20тина лв и ми е мирна главата. Денсо, Бош, Шампион, Голдън лодж .... след 20 000 като сложа чисто нови и се усеща сериозна разлика на ниски обороти в дърпането и разхода спада малко.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Абсолютно вярно. Обикновените свещи се сменят на такъв пробег.pakumba написа:след 7-8 смени на свещите и различни проби съм възприел следната схема- смяна на свещи преди всяка зима, което за мен означава на около 20 000 км. Така хем колата пали перфектно зимата /преди няколко зима цяла една зима палих на 3 цилиндъра заради изгоряла свещ/ и нямам отказ, хем разхода си седи малък, хем си купувам евтини свещи от рода на бриска 20тина лв и ми е мирна главата. Десно, Бош, Шампион, Голдън лодж .... след 20 000 като сложа чисто нови и се усеща сериозна разлика на ниски обороти в дърпането и разхода спада малко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Поразходих се малко из каталозите и PRODUCT CROSS REFERENCE. FR7DC+ --> тази свещ не е за този двигател. Не карай с нея защото ще имаш проблеми. FR7LDC+ тази си е правилната. Ето и NGK варианта http://www.ngkpartfinder.co.uk/cross...manufact=BOSCHwwalker написа:Да, така е. Дали може да се кара с тях, въпреки че трепери двигателя на празен ход? Все пак си излизат по каталог.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар