Колеги, днес свалих свещите да ги проверя и в крайна сметка ги смених. Свещите са Denso K20TNR, които си излизат по каталог за колата от подписа.Видимо електрода им е износен доста. Беше кръг, сега е елипса
Това разстояние с какво се коригира, защото на практика си работят без оплакване. Нормално ли е това износване за около 12 до 15 хиляди километра максимум каране предимно на газ? Свещите ли са калпави или просто не издържат на газ? Сега върнах предните Bosch FR7 LDC+ на около 10 хиляди са и почти не са мръднали.Има ли нещо видимо притеснително във вида на свещите, освен че са износени, разбира се?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за свещи
Collapse
X
-
nedialk00 -
nedialk00
мойте свещи са ngk с тях купих колата вече ги карам 2 години и съм изминал 30 хил.км на газ и нямам проблеми, това че газта убива свещите са глупости газта увеличава живота на свещите както и на маслото, маслото спокойно може да се сменя и на 13-14-15 хиляди км.
Коментар
-
ми то и аз нямам проблеми като карам 30 000 км с едни свещи, ама после като ги сваля и сменя, ем са яко на елипса центр електор, хем с новите усещам по-добро дърпане в ниски, отколкото с онези дето нишо им няма на 30 000км. иначе ако под нишо им няма разбираш дали спират да дават искра- не спират. Освен това не знам дали съм кьорав, ама това на снимката ми се струва свещ с 2 електрода, единия обаче счупен?nedialk00 написа:мойте свещи са ngk с тях купих колата вече ги карам 2 години и съм изминал 30 хил.км на газ и нямам проблеми, това че газта убива свещите са глупости газта увеличава живота на свещите както и на маслото, маслото спокойно може да се сменя и на 13-14-15 хиляди км.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nedialk00
ако си карате само на газ сменяите си маслото на 13-14-15 хиляди особено пък ако не ви го пипа, газта удължава живота му
а за свещите просто тук продават боклуци
Коментар
-
При мен също е така. Доста е износен средния електрод, макар че като видя как е при ’nedialk00’ моите изглеждат като новиbiker_81 написа:Моята 1,6 я карам с NGk по каталог вече 90 000 км само на метан.Средния електрод е елипсовиден но други грижи няма.
Аз лично си правя извода, че тези DENSO K20TNR по-бързо се износват на газ от Bosch FR7 LDC+Преди като я карах на къси пасове държаха повече.Следващите ми пак ще са Bosch, но които излизат за този мотор за газ FR7 DC+На тях всъщност Bosch им дават 15К на газ, което съвпада долу-горе с живота на DENSO K20TNR на газ при мен
Коментар
-
Решил бях да пробвам свещите на Bosch за този мотор за газ FR7 DC+ (еднополюсни). С тях мотора работи доста тихо, нормално ускорение, но на тихи обороти ’трепери’ и на газ и на бензин, което ме озадачава. Рестарт на ECU, коригиране от изпарителя... без ресултат.Покарах малко с тях и върнах старите Bosch FR7 LDC+ (двуполюсни).Може би ще ги сложа на следващото дълго, демек по близо 2 хиляди км в посока, но определено за градско не са много удачен вриянт.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар