Точно така, Естерите имат силен заряд, който ги държи по метала. Но останалите от група 3 и 4 не се използват без присадки. Да молекулата им е в пъти по-издръжлива, но се оттичат без правилните присадки. Естерите са мисля друга работа. Винаги ще се радвам да науча повече. Подканих няколко пъти - материалите които искате от мен за политрон, покажете ми ги вие на друга марка. Например кажете ми какво съдържа Кастрол Ейдж.Не казвам, че знам всичко за маслата, не казвам че няма какво да науча, но вие търсите непрекъснато под вола теле. Хайде да уредим тест с Политрон България, донесете което смятате за най-добро. Защото това е основното - триенето и защитата на двг. Донесете ащо щете и естерна синтетика. Пак не издържа толкова, защото едните разчитат на чиста механична защита, на стабилен филм между металните повърхности, а МТС става част от метала. Съвършенно различна технология.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Малко подкрепа за думите ми по-горе. То не е моя измислицаСинтетичните смазочни масла и течности от сложноестерен тип притежават редица преимущества пред нефтените масла, а именно, добри вискозитетни температурни и смазващи свойства, ниска температура па застиваме, висока термоокислителна стабилност. Тези преимущества позволяват да се използват синтетични смазочни материали в по-тежки условия на експлоатация т.е. при високи температури 200°С и повече, и в контакт с кислород. Обаче в чист вид тези естери не удовлетворяват съвременните изисквания (полегата крива на зависимостта вискозитет - температура в интервала - 6÷200°С, относително мальк вискозитет при ниски температури, относително ниска температура на заставане, висока термоокислителна стабилност. За тази цел са разработени добавки (вискозитетни, антиокислителни, антикорозионни и др.), които с прибавяне към тях дават възможност от сложните естери да се получат смазочни материали удовлетворяващи основните изисквания. Известно е, че естерите на пентаеритрита и карбоксилните киселини се използват като компоненти за синтетичните смазочни масла имащи висока термоокислителна стабилност, добри смазващи и нискотемпературни свойства.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ха, Valvoline max Life умряло масло
Вие май наистина се чудите вече какво да кажете
http://www.valvoline.com/products/br...ge-motor-oil/2
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ей сега ще взема да ти търся тестове
все пак ти ни убеждаваш да сложим Политрон, а не ние теб Кастрол или нещо другопо-голям тест от това че се слага на BMW в завода, че и след това в сервизите здраве му кажиа че този Валволин няма нищо общо с масло от висок клас мисля че не подлежи на коментар
Коментар
-
не би ли трябвало в САЩ това масло да е познато?защо в един доста популярен тамошен форум не са го чували?http://www.bobistheoilguy.com/
Коментар
-
Братко много се улиса с това изказване за Валволин. В България това е най-използваното масло като количество. Изкаш ли да спориш сега с мен за това кадето се изказваш неподготвен. Недейте да правите такива генерални заключения със слабите си познания върху пазара в България. През нас като едни от най-големите дистрибутори на седмица продаваме между 420 и 450 врела по 208л. масло Валволин. Няма да казвам точната спецификация от кое по колко че много знаещи ще станете. Сега ми кажи коя от вашите любими и прехвалени марки продава по толкова или ги купувате с вече избелели етикети от стоене по рафтовете на магазините. Специално за Политрон имам информация за две фирми които влагат МТС в маслата на камионите си защото двигателите им са скъпички между 250и 550хил. далара :D Малък жокер давам за тези фирми едната е най-голямата в България в рудодобива а другата е втора или постоянно си сменят местата. С най-добри чувства към всички спорещи с Данчо, но наистина много неща не са ви ясни. За разлика от него аз няма да ви отварям очите защото като ви чета мненията разбирам че не си заслужава. Лека вечер на всичкиSev написа:ей сега ще взема да ти търся тестове
все пак ти ни убеждаваш да сложим Политрон, а не ние теб Кастрол или нещо другопо-голям тест от това че се слага на BMW в завода, че и след това в сервизите здраве му кажиа че този Валволин няма нищо общо с масло от висок клас мисля че не подлежи на коментарФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
че някой да е питал кое е най-продаваното масло?защо не прочетеш отново какво съм написал за Валволин и по-точно за цитираните в "теста" масла?май ти се изказваш неподготвен?и все пак говорим за автомобили, а не за разни генератори и подобниосвен това къде черно на бяло Cummins са одобрили Политрон?и последно не е нужно да ни отваряш очите, въпреки че форумите май са за това
Коментар
-
Ето за това ти компетентено изказвани става въпрос. А аз ти отговарям с факти като визирам количество продажби. Явно е доста живо това маслоSev написа:значи този сравнителен тест къде е правен?подпис, печат?и още нещокакво е това умряло масло Валволин, към което е добавен МТС или не знам какво
Мразя играта на думи когато не се казва нищо съществанно а се спори . Трябва да може те да приемата нещата такива каквито са в реалноста не само виртуално по форумите.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
То и Аз пуснах линк, ма кой да прочете PDF-a. Там пише още в началотоValvoline MaxLife(TM) is the first motor oil specially formulated for higher mileage engines. Valvoline MaxLife(TM) is a blend of premium synthetic and conventional basestocks with a seal conditioning agent, extra cleaning agents, additional antiwear additives and friction modifiers.Благодаря ти Наско за подкрепата. Повечето хора дето тука ме пращат да се уча, се оказва че нямат основни познания, но дъъъъълги езици.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Тези официални документи, одавна ми бяха предоставени от Политрон България. Въпреки, че вие не ме оборихте с нищо до сега, ще ви ги пусна и тях. Предполагам означават повече за вас отколкото американските форуми. Сев, сертификата стига ли или да докарам и някой от Къминс на крака да ти каже! Обърни внимание какво пише за дизеловата спец - CJ-4 А CASTROL EDGE Turbo Diesel 5W-40 - e CF. Колко е назад тази пълна синтетика на Кастрол спрямо Политрон сами сметнете. Държа да знаете, че това са само част от нещата и само за част от маслата. А нямало инфо, сертификати и ............. Когато има желание всичко има.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Сев тия БМВ - та, изобщо не са критерии за качество. Мога да ти покажа как 3 чисто нови им родиха моторите и заключенията бяха гернитури - Офиициалните заключения. Хората дето ги ремонтират казаха - карат ги с боклуци. И знаеш ли как знам, защото на мой много близък приятел шефа му има такова и сега след ремонта е с политрон и разхода е 3л надолу.Sev написа:ей сега ще взема да ти търся тестове
все пак ти ни убеждаваш да сложим Политрон, а не ние теб Кастрол или нещо другопо-голям тест от това че се слага на BMW в завода, че и след това в сервизите здраве му кажиа че този Валволин няма нищо общо с масло от висок клас мисля че не подлежи на коментарPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
за Валволина - oil specially formulated for higher mileage engines - това масло от висок клас ли е?за сертификатите - много странен формат са :D , но да приемем че са ОК, въпреки че има разминавания; във файла пише един стандарт, в текстовата част на сайта друг, в PDF в сайта трети...но пак продължаваш да говориш за трактори и подобни и основно американски - от какъв зор сравняваш масло за камиони с масло за леки коли?по същата логика бих ти казал че този Едж , който цитираш става за коли с DPF - смятай този Политрон колко е назад в това отношениене сравнявай ябълки с банании все пак Кастрол имат конкурентен продукт - Elixion, който покрива o API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4 o CAT ECF-3 o Cummins CES 20081 o Volvo VDS-4 o Mack EO-O Premium Plus o MB Sheet-228.31но това не е масло за леки автомобилиот началото ти говоря за Европа, ти пак ми говориш за американски стандартимаслата които се продават в САЩ са съвсем различни от европейскитеза разлика от Политрон, големите производители правят масла отделно за Европа и отделно за САЩПолитрон правят едни и същи за навсякъдезащо нямат 0-30, 0-40, 5-30?как ще покрият изискванията на европейските производители с това което имат в момента - не могат100% Политрон не могат да покрият последните изисквания на водещите производители, примерно BMW LL04, VW 507, MB 229.51
Коментар
-
е това вече е върха на сладоледамай сам си вярваш?я ги покажи тия BMW-тагаранцията не покри ли ремонта? или я покри и си казаха - от нашето масло е?или те са баровци и ги закараха в квартален сервиз щото не им се занимава с Камор или Даруче щом само ти знаеш за 3 "родили" чисто нови мотора на BMW...представям си колко има по света...защото тук се подават по 600-700 на година, а в света по над 1 500 000Danchojn написа:Сев тия БМВ - та, изобщо не са критерии за качество. Мога да ти покажа как 3 чисто нови им родиха моторите и заключенията бяха гернитури - Офиициалните заключения. Хората дето ги ремонтират казаха - карат ги с боклуци. И знаеш ли как знам, защото на мой много близък приятел шефа му има такова и сега след ремонта е с политрон и разхода е 3л надолу.Sev написа:ей сега ще взема да ти търся тестове
все пак ти ни убеждаваш да сложим Политрон, а не ние теб Кастрол или нещо другопо-голям тест от това че се слага на BMW в завода, че и след това в сервизите здраве му кажиа че този Валволин няма нищо общо с масло от висок клас мисля че не подлежи на коментар
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар