Аз ще чакам някоя кола да постави резултат от порядъка на 6-9 милиона километра.Познаваме доста бакшишки коли на по 1 милион километра каращи със стандартно масло от пазара.Та предвид рекламата ще чакам някой да каже - ето аз карах 6 милиона и двигателя още работи.Или поне да каже, че е карал 1 милион километра с Политрон.п.п. Един въпрос за добавката за гориво. И тя ли се налива веднъж да обработи или се налива с всяко зареждане на резервоара?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
По принцип и тя съдържа МТС. Тъй като всеки път сипваш гориво, а тя е подобрител за гориво освен всичко друго, се сипва всеки път. Но тава е ако не искаш компромиси. Иначе можеш да я ползваш само ако имаш проблем. Въброс на избор е. Аз не пропускам, зареждане без нея.BO написа:п.п. Един въпрос за добавката за гориво. И тя ли се налива веднъж да обработи или се налива с всяко зареждане на резервоара?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ
Особенно 1.6 16V с тези чепати дюзи... То при тази цена си губи смисъла за всяко зареждане, че и без това бензина е само за първоначално подгряване и като турбо бутон при заигравка с гоуфовете
Както и да е, бензиновите дюзи са болна тема при каране на газ, особенно на дълга растояния само на газ. Аз примерно съм най-доволен от ATF в горивото. Веднъж годишно източвам казанчето(около 300мл) и старото го наливам в резервоара
Хем хидравличното масло се обновява, хем... тарикътлък, нищо не се хвърля... не бях го споделял, да не навлизам в спор
Коментар
-
С каква цел го слагаш?wwalker написа:Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ
Особенно 1.6 16V с тези чепати дюзи... То при тази цена си губи смисъла за всяко зареждане, че и без това бензина е само за първоначално подгряване и като турбо бутон при заигравка с гоуфовете
Както и да е, бензиновите дюзи са болна тема при каране на газ, особенно на дълга растояния само на газ. Аз примерно съм най-доволен от ATF в горивото. Веднъж годишно източвам казанчето(около 300мл) и старото го наливам в резервоара
Хем хидравличното масло се обновява, хем... тарикътлък, нищо не се хвърля... не бях го споделял, да не навлизам в спор
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Сега ще кажете - Тоя пак се изхвърля. Но всички газифицирани, които сипват GDFC в бензина нямат проблем - е тези които аз знам разбира се.А и не излиза скъпо. Една опаковка е за 355л. гориво, тъй като се сипва по 1мл/литър при редовна употреба. Т.е. на всеки литър гориво, GDFC ви струва драги колеги 0,078лева.wwalker написа:Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ей така се получава и при мен. Ако вие го направите безразлични ли ще останете?http://www.youtube.com/watch?v=gc-h3...eature=relatedPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това което мога да направя за теб е, ако ми пратиш от твоето масло 50грама, да го тествам и да ти върна клипче и да пусна снимки тук във форума. Разбери, основното е триенето - то вреди на всичко в едно оборудване. Пребориш ли се с него, решаваш много въпроси. Най-малкото това, че сваляш температурата при триещите се детайли. Но точно това съсипва маслото - температура, триене, металните частици в маслото. С МТС това отсъства и за това можеш спокойно да удвоиш поне пробега на маслото.Всеки един ден без Политрон е загуба!Пресен случай с колежка - автомобила е опел астра. Подробности не са необходими. Онзи ден при -18гр запалила ама светела лампата за маслото. Решила, че не е толкова важно и тръгнала. На 5-я км. мотора блокира. Теч няма. Маслото вътре на 6800км. Няма да казвам марка да не е антиреклама. Според мен не е изпомпано - 10W40 което при -18гр не е било изпомпано от помпата. Ето ви пример, как незащитен мотор умира без масло доста бързо. Да, до 5-я км сигурно се е поразмекнало, но не е било достатъчно, той вече е бил задрал. А Политрон караха 200км без масло и без щети за мотора.Dido_Lyubenov написа:Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Както казах мен ме интересуват и други свойства освен мазането, които считам за много важни. Това със Опел-а наистина не го вярвам, защото Москвич-а съм гокарал при почти -40* с Диона Супер, предполагам си на ясно за какво ти говоря, и не ми се е случвало подобно нещо. Селения-та която ползвам, при -27* не ми е правила проблеми. На тая кака да не са и наляли мазут вместо масло ?Danchojn написа:Това което мога да направя за теб е, ако ми пратиш от твоето масло 50грама, да го тествам и да ти върна клипче и да пусна снимки тук във форума. Разбери, основното е триенето - то вреди на всичко в едно оборудване. Пребориш ли се с него, решаваш много въпроси. Най-малкото това, че сваляш температурата при триещите се детайли. Но точно това съсипва маслото - температура, триене, металните частици в маслото. С МТС това отсъства и за това можеш спокойно да удвоиш поне пробега на маслото.Всеки един ден без Политрон е загуба!Пресен случай с колежка - автомобила е опел астра. Подробности не са необходими. Онзи ден при -18гр запалила ама светела лампата за маслото. Решила, че не е толкова важно и тръгнала. На 5-я км. мотора блокира. Теч няма. Маслото вътре на 6800км. Няма да казвам марка да не е антиреклама. Според мен не е изпомпано - 10W40 което при -18гр не е било изпомпано от помпата. Ето ви пример, как незащитен мотор умира без масло доста бързо. Да, до 5-я км сигурно се е поразмекнало, но не е било достатъчно, той вече е бил задрал. А Политрон караха 200км без масло и без щети за мотора.Dido_Lyubenov написа:Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да ли ми вярваш или не си е твое право. Но тогава защо искаш резултати някакви от мен? За москвича какво да ти кажа, това лято ми се хвалеше един юнак, как перфекто му вярвала колата с едно друго българско масло, как било 6лв/л и като отворихме капака, гърбиците на разпределителният вал бяха със средно 1мм изядени и надрани до безобразие.Като нямаш проблем със Селенията не я сменяй. Карай си така, важното е ти да си щастлив
Ако наистина си стартирал на -27 с тази селения, то тя там приключва. Бъди сигурен че първите 10 сек си без мазане. Така един месец ако караш и проблемите почват.Не искам да споменавам какво е маслото, че някой пак ще ми се нахвърли.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Прекаляваш с обидите към другите масла :D Аз лампите по таблото си ги ггледамDanchojn написа:Да ли ми вярваш или не си е твое право. Но тогава защо искаш резултати някакви от мен? За москвича какво да ти кажа, това лято ми се хвалеше един юнак, как перфекто му вярвала колата с едно друго българско масло, как било 6лв/л и като отворихме капака, гърбиците на разпределителният вал бяха със средно 1мм изядени и надрани до безобразие.Като нямаш проблем със Селенията не я сменяй. Карай си така, важното е ти да си щастлив
Ако наистина си стартирал на -27 с тази селения, то тя там приключва. Бъди сигурен че първите 10 сек си без мазане. Така един месец ако караш и проблемите почват.Не искам да споменавам какво е маслото, че някой пак ще ми се нахвърли.
Тя оная мацка сигурно не проверявала маслото, откато си е купила колата, ама нали времето не може да се оправдае ... Москвича не съм го спирал, и като му проверих клапаните на 80 + хил км , нямаха нужда от регулиране
Ай кажи ми, като се износят гърбиците на разпределителния вал с цял милиметър, какво става ? На онова масло гадното му беше, че отлага много клей, и се сменя на 3000 км.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ОбидаDido_Lyubenov написа:Прекаляваш с обидите към другите масла
Я виж какво пише тука. http://flcf.onion.it/commonfile/eng/...stec_ENG.pdfА ако видиш на практика, ще се уплашиш.Клапаните драги колега, се регулират защото се износват леглата им - в горивната камера. Повече страдат изпускателните защото работят по-топли. Затова и обикновено хлабините изчезват, ако си с пулове например. При кобилици зависи. Като стигнеш до износен вал - пиши мотора бегал, ако не го ремонтираш. Поредният случай - Опел Вектра втора фаза. Симптомите - тресе на празен ход, доста често гасне и не върви добре особенно във високите, повишен разход. От седмица се кара с GDFC, проблемите отсъстват. Всеки който има желание, мога да го запозная със собственика.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар