Някой да има впечатления от марка Starline? Комплекта идва на около 170лв. и доколкото разбрах тази марка е чехска и се ползва за първоначално вграждане в Шкода. Знам че има много по-евтини(Мекарм) доказани боклуци, а и нямам много доверие на турско Валео или някое менте на голяма марка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител - какъв, къде, колко? Искам да е читав!
Collapse
X
-
Аз лично събирам все още лев за АР-и, който са за първоначално вграждане във Фиат както и Валео.Цената на комплекта+ монтажа ще Ми е 270-330 лв.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
За ВАЛЕО не са 100% сигурни колко е оригинално и дали не е Турско производство за това Ми препоръчаха АР.slavy_ivanov написа:Аз сложих ВАЛЕО. Струваше ми 330лв към момента.batproho написа:Аз лично събирам все още лев за АР-и, който са за първоначално вграждане във Фиат както и Валео.Цената на комплекта+ монтажа ще Ми е 270-330 лв.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
u_bo
AP - МНОГО съм недоволен, след 5000 км /предимно градско/ съединителя прави следния номер: като загрее /каране градско с много потегляне и спиране/ започва при потегляне да ’претриса’ - зацепва разко - независимо колко плавно се отпуска педала.затова моя съвет е - бягай от китайски и турски Валео и АП
Коментар
-
А Аз карам 95% градско
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
СТИГА С ТЕЗИ ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ ЗА ВАЛЕО, ЗАКС И КАКВИ ЛИ НЕ ДРУГИ БОКЛУЦИ.НАИ ДОБРИТЕ САИДЕНИТЕЛИ СА И СИ ОСТАВАТ ЛУК ТЕ СА НОМ. 1. ТЕ СА ЗА ХОРА КОИТО УВАЖАВАТ КОЛИТЕ СИ.А НЕ ЗА ТАКИВА КОИТО ГОВОРИТ ЗА НАКАКВИ РЕЦЕКЛИРАНИ САИДЕНИТЕЛИ И МОХОВИЦИ.ВНОСИТЕ ЛИ СА ,,АУТО ХЕЛП ООД,,БГПисането с главни букви се възприема като викане и не се толерира тук.Рекламирането въф форума става само на определени за целта места или след заплащане.В тази връзка, промени си подписа.Модераторски екип на fiat-bg.orgLUK LUK LUK - NOMER 1
Коментар
-
Колега и при мен така се получава ,ама незнам каква марка е съединителя.И аз се чудя що така ставаu_bo написа:AP - МНОГО съм недоволен, след 5000 км /предимно градско/ съединителя прави следния номер: като загрее /каране градско с много потегляне и спиране/ започва при потегляне да ’претриса’ - зацепва разко - независимо колко плавно се отпуска педала.затова моя съвет е - бягай от китайски и турски Валео и АП
Пунто 1.1 55 SX,4/5 врати,98г.
Коментар
-
u_bo
щото е ’качествен’capi написа:Колега и при мен така се получава ,ама незнам каква марка е съединителя.И аз се чудя що така ставаu_bo написа:AP - МНОГО съм недоволен, след 5000 км /предимно градско/ съединителя прави следния номер: като загрее /каране градско с много потегляне и спиране/ започва при потегляне да ’претриса’ - зацепва разко - независимо колко плавно се отпуска педала.затова моя съвет е - бягай от китайски и турски Валео и АП
Коментар
-
И аз имам проблем с тресене при потегляне. При незагрял двигател потеглянето без газ води до тресене, не чак толкова силно но осезаемо. За да не тресе трябва да подам повечко газ и да тръгна с доста плавно отпускане на съединителя, но тогава някъде на половината ход на педала колата изведнъж се изтрелва.Когато двигателя загрее тресенето се усеща по-слабо. При работа на климатика, проблема се задълбочава. И още нещо забелязах днес - при натискане на педала на съединителя докрай, се чува едно свирене от двигателя, но само в крайно долно положение. След прочитане на всички мнения в тази тема, оставам с убеждението че работата отива към смяна на съединител. Моля за съвет.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
В Събота живот и здраве ще сменям съединител при Христо в Ямбол.Човека упорито ме убеждава че АР си заслужава парите а смятам че спокойно може да ми пробута Валео което е малко по-скъпо но той твърди че качеството на двете марки е идентично просто АП са с преференциални цени за България.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
u_bo
ЩЕ чакаме отзиви след 4000- 6000 км градско !!!да не забравишbatproho написа:В Събота живот и здраве ще сменям съединител при Христо в Ямбол.Човека упорито ме убеждава че АР си заслужава парите а смятам че спокойно може да ми пробута Валео което е малко по-скъпо но той твърди че качеството на двете марки е идентично просто АП са с преференциални цени за България.
Коментар
-
Съединителя твърд ли е ? Ако да, тресенето се оправя с нов съединител.Ако мислиш за ремап след време, от сега слагай читав съединител.Не че имаш избор.Единствения подсилен(+25-30%), за който знам е :Sachs 3000 951 306-SОт горчивия ми опит с друг автомобил - виенето при натиснат съединител е от скоростната кутия - може би лагера на първичния вал.Докато се наканиш да смениш съединителя, провери маслото на ск. кутия.zim написа:И аз имам проблем с тресене при потегляне. При незагрял двигател потеглянето без газ води до тресене, не чак толкова силно но осезаемо. За да не тресе трябва да подам повечко газ и да тръгна с доста плавно отпускане на съединителя, но тогава някъде на половината ход на педала колата изведнъж се изтрелва.Когато двигателя загрее тресенето се усеща по-слабо. При работа на климатика, проблема се задълбочава. И още нещо забелязах днес - при натискане на педала на съединителя докрай, се чува едно свирене от двигателя, но само в крайно долно положение. След прочитане на всички мнения в тази тема, оставам с убеждението че работата отива към смяна на съединител. Моля за съвет.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Съединителя не е твърд. Маслото на скоростната кутия го смених преди седмица. В сервиза ми казаха, че старото масло изглеждало добре.Скоростите не влизат трудно, но не така леко както предполагам че трябва. Като че ли срещам на моменти известно съпротивление при смяна на предавките.Всъщност вчера ходих на сервиз и според тях съединителя бил за смяна, а свиренето било от аксиален лагер.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар