Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител - какъв, къде, колко? Искам да е читав!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Определено иска се малко свикване с новия съединител .
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      Колеги от два дена имам проблем със съединителя.При загрят двигател,при тръгване след превключване на 1-а се получава много голямо тресене.Тресенето се получава точно когато си махам крака от съединителя и ще превключвам на втора предавка.Тресенето е толково голямо,че аха.....и да загасне колата!Възможно ли е да е от скоростната кутия...имам впредвид недостатъчно масло!
      Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
      Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

      Коментар


        i4kin написа:
        Колеги от два дена имам проблем със съединителя.При загрят двигател,при тръгване след превключване на 1-а се получава много голямо тресене.Тресенето се получава точно когато си махам крака от съединителя и ще превключвам на втора предавка.Тресенето е толково голямо,че аха.....и да загасне колата!Възможно ли е да е от скоростната кутия...имам впредвид недостатъчно масло!
        Не.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          Да отбележа,че проблема е само при тръгване.Превключването от втора на трета или трета на четвърта няма проблем!Няма хъркане при превключване!
          Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
          Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

          Коментар


            Педала, твърд ли е ?

            Коментар


              Огледай първо тампоните на двигателя дали са в ред .
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                [quote="Педала, твърд ли е ?[/quote]Да твърд е.....,но както каза колегата Коцев,първо ще проверя тампоните!
                Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                Коментар


                  Оказа се съединителя.Ще слагат Меркам ...Нямам пари за читаво Валео или АП.Дано пък на пук на приказките за калпавия "Меркам" моя се окаже сполучлив!
                  Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                  Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                  Коментар


                    i4kin написа:
                    Оказа се съединителя.Ще слагат Меркам ...Нямам пари за читаво Валео или АП.Дано пък на пук на приказките за калпавия "Меркам" моя се окаже сполучлив!
                    Правиш много голяма грешка, която ще ти излезе солено. Помни ми думите.

                    Коментар


                      неискам да стимулирам хората към ниско качество със съединител с марка Меркам или мекарм ) но моя е вече на 45 хил. километра или почти 2 години и няма грам признак за пътник пък и все пак като взех колата веднага го сложих пък и при факта че ми е първа кола с която съм се учил и продължавам да се уча мога да кажа че за 100 лева пълен комплект съм много доволен
                      1.6 16v 96 г. 103 hp.
                      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                      Коментар


                        Колеги при смяна на съединител,сменя ли се задължително и семерингата на коляновия вал?Защото майстора който прави манипулацията ми каза,че е задължително .П.П Става въпрос за колата от подписа?
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          i4kin написа:
                          Колеги при смяна на съединител,сменя ли се задължително и семерингата на коляновия вал?Защото майстора който прави манипулацията ми каза,че е задължително .П.П Става въпрос за колата от подписа?
                          Не е. Аз не го смених, защото не течеше.

                          Коментар


                            С доста натискане и молби от моя страна,майстора ми склони и е намерил оригинално Валео-италианско за 350 лв.Така,че да се надяваме че 100 лв горница да си заслужават!Каза,че имало и корейско Валео за 270 лв!Но предпочетох италианското!
                            Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                            Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                            Коментар


                              i4kin написа:
                              С доста натискане и молби от моя страна,майстора ми склони и е намерил оригинално Валео-италианско за 350 лв.Така,че да се надяваме че 100 лв горница да си заслужават!Каза,че имало и корейско Валео за 270 лв!Но предпочетох италианското!
                              Мааалко скъпо си го взел, според мен. Оригинален Фиат-ски е 275 лв, като вътре е валео-

                              Коментар


                                Така, че твоя проблем е в съединителя, най-вероятно аксиалния лагер е износил диафрагмите на притискателния диск и се е "вкопал" в него![/b][/quote]Благодаря за изчерпателния отговор. Ще покарам известно време така, още не е нетърпимо, и ще сменя съединителя заедно с аксиалния лагер.[/quote]Миналата седмица най-после смених съединителя. Взех комплект Fiat от axm-auto, който всъщност се оказа Valeo произведено в Турция. Мислех да направя смяната при тях но големия сняг попречи на плановете ми. Стария също беше Valeo. Пластините на притискателния диск бяха силно износени, същото важи и за аксиалния лагер. Големите ми притеснения бяха за състоянието на маховика. При опит да го завъртя на ръка, се завъртя на не повече от 1 градус. Не знам колко лощо е това. Така или иначе, сега притрисането изчезна. Може би се долавя съвсем слабо при студен двигател. Скоростите влизат като у дома си, а педала стана толкова мек, че в началото помислих че нещо не е наред. По нагоре в темата Emzo ме беще питал за педала дали е твърд, явно не съм знаел какъв трябва да е при читав съеденител. Наложи се да сменя и опорния лагер на дясната полуоска. Стария лагер беше на FAG 63006 2RS/С4, т.е. с повишена радиална хлабина. Предполагам заради факта, че леглото му е в непосредствена близост с картера. За съжаление не можах да намеря такъв лагер с С4 и поставих с нормална хлабина (FAG 63006 2RS). Ако някой е сменял този лагер, може да сподели.
                                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X