Колеги от два дена имам проблем със съединителя.При загрят двигател,при тръгване след превключване на 1-а се получава много голямо тресене.Тресенето се получава точно когато си махам крака от съединителя и ще превключвам на втора предавка.Тресенето е толково голямо,че аха.....и да загасне колата!Възможно ли е да е от скоростната кутия...имам впредвид недостатъчно масло!
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Колеги от два дена имам проблем със съединителя.При загрят двигател,при тръгване след превключване на 1-а се получава много голямо тресене.Тресенето се получава точно когато си махам крака от съединителя и ще превключвам на втора предавка.Тресенето е толково голямо,че аха.....и да загасне колата!Възможно ли е да е от скоростната кутия...имам впредвид недостатъчно масло!
Не.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
неискам да стимулирам хората към ниско качество със съединител с марка Меркам или мекарм ) но моя е вече на 45 хил. километра или почти 2 години и няма грам признак за пътник пък и все пак като взех колата веднага го сложих пък и при факта че ми е първа кола с която съм се учил и продължавам да се уча мога да кажа че за 100 лева пълен комплект съм много доволен
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Колеги при смяна на съединител,сменя ли се задължително и семерингата на коляновия вал?Защото майстора който прави манипулацията ми каза,че е задължително .П.П Става въпрос за колата от подписа?
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Колеги при смяна на съединител,сменя ли се задължително и семерингата на коляновия вал?Защото майстора който прави манипулацията ми каза,че е задължително .П.П Става въпрос за колата от подписа?
С доста натискане и молби от моя страна,майстора ми склони и е намерил оригинално Валео-италианско за 350 лв.Така,че да се надяваме че 100 лв горница да си заслужават!Каза,че имало и корейско Валео за 270 лв!Но предпочетох италианското!
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
С доста натискане и молби от моя страна,майстора ми склони и е намерил оригинално Валео-италианско за 350 лв.Така,че да се надяваме че 100 лв горница да си заслужават!Каза,че имало и корейско Валео за 270 лв!Но предпочетох италианското!
Мааалко скъпо си го взел, според мен. Оригинален Фиат-ски е 275 лв, като вътре е валео-
Така, че твоя проблем е в съединителя, най-вероятно аксиалния лагер е износил диафрагмите на притискателния диск и се е "вкопал" в него![/b][/quote]Благодаря за изчерпателния отговор. Ще покарам известно време така, още не е нетърпимо, и ще сменя съединителя заедно с аксиалния лагер.[/quote]Миналата седмица най-после смених съединителя. Взех комплект Fiat от axm-auto, който всъщност се оказа Valeo произведено в Турция. Мислех да направя смяната при тях но големия сняг попречи на плановете ми. Стария също беше Valeo. Пластините на притискателния диск бяха силно износени, същото важи и за аксиалния лагер. Големите ми притеснения бяха за състоянието на маховика. При опит да го завъртя на ръка, се завъртя на не повече от 1 градус. Не знам колко лощо е това. Така или иначе, сега притрисането изчезна. Може би се долавя съвсем слабо при студен двигател. Скоростите влизат като у дома си, а педала стана толкова мек, че в началото помислих че нещо не е наред. По нагоре в темата Emzo ме беще питал за педала дали е твърд, явно не съм знаел какъв трябва да е при читав съеденител. Наложи се да сменя и опорния лагер на дясната полуоска. Стария лагер беше на FAG 63006 2RS/С4, т.е. с повишена радиална хлабина. Предполагам заради факта, че леглото му е в непосредствена близост с картера. За съжаление не можах да намеря такъв лагер с С4 и поставих с нормална хлабина (FAG 63006 2RS). Ако някой е сменял този лагер, може да сподели.
Коментар