Колеги,имам нужда от помощ
за приятел в чужбина./Албания/
В някакво градче счупил картер в дупка на пътя.
От морга са намерили здрав,на сервизчето където
я ремонтират разполагат само с холандско масло
Eurol.
Един вид 5w30 и един вид 5w40.
Колата е Фиат Браво 2 1.6/105 кс.
фабрично без ДПФ.Купувана в Б-я нова.
В момента е на 176 000 км.
Прилагам данните на двата вида масло за препоръка кое да се
5W30
   5W40
Благодаря предварително.
							
						
					за приятел в чужбина./Албания/
В някакво градче счупил картер в дупка на пътя.
От морга са намерили здрав,на сервизчето където
я ремонтират разполагат само с холандско масло
Eurol.
Един вид 5w30 и един вид 5w40.
Колата е Фиат Браво 2 1.6/105 кс.
фабрично без ДПФ.Купувана в Б-я нова.
В момента е на 176 000 км.
Прилагам данните на двата вида масло за препоръка кое да се
5W30
| Color | Amber | 
| Density at 20°C | 0.8486 kg/l | 
| Viscosity, kinematic at 40°C | 62.1 cSt | 
| Viscosity, kinematic at 100°C | 10.8 cSt | 
| Viscosity index | 166 | 
| Viscosity, dynamic (CCS) | 4510 cP | 
| Sulphated ash | 0.79 wt% | 
| Flash point | 196 °C | 
| Pour point | -48 °C | 
| Density at 20°C | 0.852 kg/l | 
| Viscosity, kinematic at 40°C | 86.5 cSt | 
| Viscosity, kinematic at 100°C | 14.3 cSt | 
| Viscosity index | 172 | 
| Viscosity, dynamic (CCS) | 6140 cP | 
| Sulphated ash | 0.79 wt% | 
| Flash point | 197 °C | 
| Pour point | -42 °C | 


Коментар