Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте ми акумулатор. :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Препоръчайте ми акумулатор. :)

    Здравейте,
    Стана студено и акумулатора почна да се обажда. Мисля да купя нов, но не знам на кой модел да се спра. Ще се радвам ако споделите мнения и препоръки. Колата е браво 1.9jtd 105. В момента е със сив бош мисля 63 aph. Кое е правилното място да си купи човек нов акумулатор. Видях, че в практикер ги зареждат на пода до щанда. :D


    Грешен раздел-> Преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Само една дума - MOLL . Немски са. Поне преди като го купувах бяха. Дано не са ги преместили в Турция или при дръпноочковците...тогава едва ли качеството е останало същото.

    Моя го имам го от седем години и не е мръднал !!! (Да чукна на дърво)
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Exide работи безотказно години наред на 1.7 чист дизел.

      Коментар


        #4
        между цена качество-фиам(косер),иначе банер,бош и варта

        Коментар


          #5
          Моето лично мнение е
          Varta,изпитано е през годините.
          Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

          Коментар


            #6
            Според тестовете в един руски сайт тези бяха най-добри (дори пред Bosch, Exide и т.н.)



            Ето го и теста: http://fishki.net/auto/2133934-sravn...ih-mashin.html
            Последна редакция от spark; 16.11.2016, 06:58.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              ACDelco, не е лош вариант
              фиат типо 1.4 cat.ie Бахх Маамууу
              Фиат Стило - 1.8 16V , 133 магарета

              Коментар


                #8
                Шнайдер силвър 64ам. 520стартов ток.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Не може да не предложим и една италианска марка: FIAMM

                  (първата ми DEDRA я купих с такъв и изкара още 4 години, на настоящата си купих чисто нов и почва 5-та зима, Punto-то също е пристигнало от Италия с FIAMM - ще го видим колко ще издържи...)
                  ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                  ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                  ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                  Коментар


                    #10
                    Voltcraft с 4 години гаранция, при мен е 800 стартов ток на Croma 1,9 JTD, мислих много да си вземам Варта или Бош, но най-голямата гаранция, която ми даваха в магазините бе до 3 години, а тази е 4 и поема всичко, дори нещо да му стане след година сменям го и отново 4 години, като цяло съм доволен.
                    link

                    Коментар


                      #11
                      И аз да кажа с какво карам моето JTD, тази година купих нов EXIDE PREMIUM 64Ah 640А. Лятото ходих на майстор за профилактика на климатика. Той закачи инвертор на акумулатора, с който захрани един хладилен компресор, за да извади фреона от системата. Та неговия коментар беше "Еййййй, колега, къв е тоя акумулатор ? До сега всички, на които закача инвертора и клякат, тоя не мърда. " Изводите всеки сам да си ги прави ...
                      Dacia Duster 1.6 4WD

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък имам два прекъснали Ексайд-а, и двата купувани от различни места, единият по-висок клас от другият, и двата 72Ач.

                        Единият прекъсна както си въртях на стартер с Темпрата, миналото лято.
                        Направи 4-5 оборота и изведнъж абсолютно всичкият ток изчезна. Помислих, че е лоша връзка, оказа се прекъснал акумулатор. И това на 4-тата година.

                        Другият умря на другия Фиат на една бензиностанция на магистралата, след кратка почивка. И то след като преди това е каран поне един час с работещ алтернатор., който заковава на 14в.
                        Просто акумулатора изведнъж реши, че повече няма да приведе стартера в действие. Този път беше 3 годишен Ексайд.

                        За мен това е изключително малък ресурс.
                        За сравнение:
                        Монбат 60 или 62 Ач. - 7 години на Темпрата. Купуван е някъде около 2005г.
                        Старт 60 или 62 Ач. - 5.5 години на Москвич
                        БОШ 100Ач, който дойде с Алфата ми, вече 4 години АЗ го ползвам без никакви грижи. Не знам всъщност на колко години е.


                        Никога няма да си купя Ексайд.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #13
                          За мен лично акумулаторите се скапват,когато им намалее нивото на електролита и се оголят плочите.Понеже всички съвременни акумулатори са необслужваеми ми се е налагало да къртя така да го нарека горния капак за да долея дестилирана вода.След тази интервенция и последващо закрепване на счупения вече горен капак със всичко възможно включително и види,акумулатора откарва още някой месец отгоре.Всичко отгоре се окислява и става общо взето грозна картинка.Затова реших за себе си да търся обслужваеми акумулатори т.е такива с капачки,на които можеш да долееш вода.Да но на тези условия отговарят Монбат някои модели,за които съм предубеден и едни Локса,от които закупих два броя 74 ам/ч 720 стартов ток за двете коли с две години гаранция.Засега съм изключително доволен,като си проверям естествено нивото на месец задължително.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #14
                            Именно именно

                            На MOLL са обслужваеми. На пробките имат много хубави силиконови пръстени и уплътняват идеално. Това силно намалява изпарението позволява проверяването на електролита да става веднъж на 6 месеца за всеки случай.

                            Оф ся ще излезе, че ги продавам тия акумулатори... Ако някой има инфо за други обслужваеми нека пише - бих тествал като се наложи на някой от семейните дараци.

                            П.П. Към МОН БАТ , БАНЕР, ЕКСАЙД и БОШ и аз съм силно резервиран, да не кажа направо, че никога няма да си взема.
                            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                            Коментар


                              #15
                              Предишния ми акумулатор Bosch Silver S5 изкара 7 години като колата се кара 99% само градско. Смених го с Varta Silver. За мен двата акумулатора са абсолютно еднакви, като им махнеш лепенките са 1:1
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X