Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на зимни добавки за дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз бих препалвал колата като я оставям да работи докато отлепи стрелката (15-20 мин.).
    Сега някои колеги ще кажат, че това е пагубно за двигателя, но при такива температури за мен е по-добре да работи. Раздвижваш и затопляш горивото, отделно наскоро пален двигател запалва неминуемо по-лесно.
    Моята кола при този бахър се кара всеки ден.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #32
      И моят съвет е при такива температури да се препалва всеки ден.
      Моята не се кара всеки ден, но до сега поне от любопитство как се държи при доста по-ниски за Бургас температури я паля. Е днес пропуснах, но времето омекна на (-)10-тина оС и сняг заваля, но то се не знае утре как ще да е!
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #33
        В неделя алфата запали на -15 с един подгрев. Но зареждам на една определена бензиностанция. Там винаги има сложени колби с горивото навън. Сутринта зареждах бензин и тъкмо ги пълнеха. Ем чаках могах се пих чай ала бала ми незамръзна нафтата. Стана само леко по жълта.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          Днес запалих колата на -14, като през нощта и предните два дни температурата на въздуха се движеше в границите между-17 и -20.
          Пущината запали така, както все едно току що я бях загасил. Накефи ме, а имах и сеирджии. Подадох ток на едно Ауди 2.5, а милото бая се
          помъчи докато запали. Та, изводът за мен е, че качествената нафта си струва с по-скъпата цена, пък добавката си е една застраховка, която в моя случай се
          оправда. Опасенията ми бяха напразни, но сега дерта ми е как ще се приберем, след като всичко около нас е затрупано, а само за последния час снежната покривка
          се покачи с още 5 см. Колата беше заредена до ръба с нафта на Газпром, дозаредена с нафта ЕКТО на ЛУКОЙЛ в Пловдив посока Белащица и една опаковка на
          Лъки Моли против желиране на нафтата. С последната третирах колата си при положителни температури ( както са указанията за повечето добавки) и те така.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #35
            Мога да кажа, че преборих първата серия дълги студове за годината изключително успешно.
            20-годишната Марейка за пореден път не ме остави (да чукна на дърво, да и се неначудиш).
            Моята комбинация по отношение на горивото беше....алах-акбар: половин резероар обикновен дизел от Лукойл + половин резервоар Екто дизел от Лукойл + Лики Моли анти-гел + 4 литра А95 + две капачки чудодейна добавка внос от Нефотхима (хич не я знам каква е). Това с бензина много отдавна не съм го правил, но след първото -18* реших да играя на сигурно.

            Тази сутрин след 12-часов престой при -17* запалих от раз след два последователни подгрева.

            Служебния джип изпозамръзна със скъпия дизел на OMV. Колата е на 100,000 реални км. Днес след 2 дена борба успяхме да го запалим. Още една причина да вярвам повече на добавките, които аз слагам, отколкото на тези, които твърдят, че съдържа горивото от колонката....

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              #36
              Прибрах се благополучно. И аз изкарах няколко студени дни, в които тествах колата си, както писах по-горе.
              Да не се повтарям, но от тук нататък имам пълното основание да вярвам на добавките против замръзване на нафтата.
              Както написа и колегата PSG нека ни убеждават по бензиностанциите, че ни зареждат с "незамръзващ" дизел, пък ние нека
              да си слагаме добавките. Що се касае за избор на такава добавка, нека всеки сам да избира, но каквато и да е тя, не трябва да се
              щадят средства за нея в подобни студове.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #37
                Миналата зима използвах отново Лики-Моли. Вярно, времето беше по-меко, но отново нямах проблеми с горивото. Карам с обикновен дизел от големите вериги. Рядко слагам покръстени горива - не намирам разлика с моята кола. Ако трябва да съм честен и със служебните (доста по-нови) дизели не намирам. Вече ставам свидетел на втора замръзнала кола с прехваления алпин дизел на ОМВ. Миналата година мои приятели замръзнаха, тази година служебната кола замръзна с него.
                Друга добавка, която съм тествал в студове е Castrol TDA, но я спряха.
                Цаката му е колата да е подготвена преди студа и преди да е започнала да става белята. Аз лично слагам добавката ден-два преди да скове и доливам с гориво до горе. Идеята е да покарам колата, за да разнеса "заразеното" гориво по системата. Междувпрочем това става доста бързо, защото горивото циркулира през системата с голям дебит. Друго нещо, което помага против замръзване, е колата да не се оставя в студа - точно поради циркулацията на горивото. Системите са така измислени, че си топлят горивото в резервоара чрез обратната нафта - както казах горивото циркулира постоянно. Циркулационните (подкачващите) помпи имат дебит от сорта на 400l/ч. Ако на някой му е любопитно, може да си изкара маркуча за обратно гориво към резервоара в една туба и да запали колата. Ще се учудите колко нафта върви от там и колко е топла след известно време работа на мотора. Това е и причината да подкрепям припалването на мотора и оставянето му да отлепи стрелката на температурата, когато колата не се кара.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #38
                  И аз днес се върнах от София, хванах студения фронт на хубаво място. Сутринта в София беше -10оС. Добавката която ползвам е в прозрачна пластмасова бутилка. Погледнах я, започнала е леко да желира - истинска е. Така реагират истинските добавки на студа, защо - не знам. Колата си върви, не се усеща че е била на голям студ, филтъра е добре, не е забит. Относно паленето, никакъв проблем - акумулаторът е на 3 месеца, завърти ли я стартера, пали с едно подгряване.
                  Добавките не са излишни, напротив, започнат ли да падат температурите под -10оС - необходими, за да не се чешем по главите
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар

                  Working...
                  X