Има и други сценарии. Като например - много отлагания в картера, при което помпата не успява да засмуче. Според майсторите, отлагания се получават основно заради смяна на различни марки масла, които използват свои добавки(аз бях сигурен, че е от нередовна смяна). Затова е наистина хубаво да се измери налягането.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат стило датчик за налягане на масло
Collapse
X
-
Ами то не става въпрос да иде някъде, дето да му гледат колата като извънземно
Самият датчик е супер просто нещо. Сработват на около 1.5 бара. И като постави някой китайски дето е заклинил и неработи още като нов, какво правим. Общо взето подмяната на датчика е работа на сляпо. Ще изгасне една лампа да кажек и толкова.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Именно за това говорим.Ако сложиш на жтд датчик на 1.5 бара, то през повечето време ще ти свети бе.Danchojn написа:Ами то не става въпрос да иде някъде, дето да му гледат колата като извънземно
Самият датчик е супер просто нещо. Сработват на около 1.5 бара. И като постави някой китайски дето е заклинил и неработи още като нов, какво правим. Общо взето подмяната на датчика е работа на сляпо. Ще изгасне една лампа да кажек и толкова.
А и съвета ми е базиран на някаква логика и практика. Не е просто ей така.
Това е част, която не е скъпа и спокойно може да се смени и пробва с нова такава. Няма да навреди. Просто казах защо е по-добре да се смени преди да се пристъпва към следващата крачка, която вече не е много приятна.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Може. Ама кой ще симулира разработването на датчика до 80 градуса, примерно? А кой ще контролира след "подгряването" му, флуида да е 80 градуса и прецизно да се следи на какво налягане отваря и затваря? Също така водата при 80 градуса няма нищо общо с масло на 80 градуса. Общо взето някакъв относителен тест с някаква бегла симулация до реалните условия.Общо взето едни въпроси и упражнение, които ще отнемат толкова време, че ако си сметнеш загубеното време ще се окаже, че през това време ще си изкарал пари за нов датчик, че и отгоре.Както и да е. Всеки сам си решава. Аз си казах моята гледна точка.Danchojn написа:Моя грешка - не е 1.5 бара. Трябва да е 0.3 -0.5 бара. Извинявам се.
Може да се провери много лесно с вода, като се извади от мотора. Е ако не е целия в масло и не тече.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не му е необходим толкова подробен тест, все едно новитя ще е тестван така. Наистина е най-лесно да смени датчика ама какъв ще е извода. Аз се бях шашнал като взех пандата само защото лампата гаснеше за около 2-3сек след старта. И какво трябваше да направя - да сменям наред, при положение че се оказа проблема в "ЧУДЕСНИЯ" филтър от Ауто Италия. Не знам момчета, всеки си преценява, смяната на сляпо за мен не е решение.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами в твоя описан случай е било елементарно - сменяш филтъра наред.Danchojn написа:Не му е необходим толкова подробен тест, все едно новитя ще е тестван така. Наистина е най-лесно да смени датчика ама какъв ще е извода. Аз се бях шашнал като взех пандата само защото лампата гаснеше за около 2-3сек след старта. И какво трябваше да направя - да сменям наред, при положение че се оказа проблема в "ЧУДЕСНИЯ" филтър от Ауто Италия. Не знам момчета, всеки си преценява, смяната на сляпо за мен не е решение.
Не знам какво друго си искал да сменяш преди филтъра.Защо тогава пак не плати на някой да ти измери налягането на маслото?Отговора е елементарен - защото е по-евтино да пробваш с нов филтър, вместо да влизаш в другия филм, както е и в този случай.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Хаха. Не е така. Ходих но не в АИ. В сервиза на мазерати при сигурен човек. Не мерихме налягането тогава, аз не пожелах, имах основания да смятам че не се дължи на лошо налягане. Дискутирахме надълго и широко. Имах и тема тука във форума. Тогава мисля, че оставих темата недовършена. Но след като бях решил, че няма да се занимавам повече, все пак свалих филтъра и си поиграх с него. Така разбрах, че е калпав. От тогава само филтри MANN - проблем няма. Но цялото заиграване ми доказа от къде идва проблема и то със 100% сигурност. Което в крайна сметка е и спокойствие. Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар