BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е по правилно да се движат клапаните спрямо буталата
Collapse
X
-
колега май на тебе някой неща не са ти ясни:хода на буталото може да се промени с:друг колянов вал или с по-къса биелаот думите на Чавето:хода не е намален,дали е по-къса биелата ти как го разбираш че той разбира от ДВГ или е форумен майсторпърво чети внимателно и тогава нападай или аз съм непознатия и не разбирам,докато познатите са ОК всичко им е ясно,айде лека вечер и без нападки ако можеBravo 1.9d 97г
-
Явно не искаш да приемеш факта, който е написан.А той е само, че буталото не се качва до края на блока или заради различна биела, или заради изместване на буталния болт.Какво повече не ти е явно?Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ясно ми е едно което на вас двамата не е:буталния болт не може да се измести(с изместването си да промени хода на буталото) а може да се измести и да задере риза/блок(и това ако е със зегерки ако е топла зглопка забрави за изместване на буталния болт) ход на буталото е растоянието от ДМТ до ГМТ измерено в мм а това дали буталото стига до челото на блока или не е друга тема,но явно вие не правите никаква разлика и трупане мнения с грешни изрази с които може да подведете някои колегисега на тебе стана ли ти ясно или още се правиш на интересен?BO написа:Явно не искаш да приемеш факта, който е написан.А той е само, че буталото не се качва до края на блока или заради различна биела, или заради изместване на буталния болт.Какво повече не ти е явно?Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
vgeorgiev написа:Хода на буталото се определя от коляновия вал.chaveto написа:Намален е хода с 6мм.............Мислех да не ти обръщам внимание, ама хайде вземи прочети цитатите по нагоре и спри да се правиш на голяма работа.chaveto написа:Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
Коментар
-
И аз мислех да не Ви обръщам внимание...ама не се траеchaveto написа:... или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
Още като го прочетох това безмислие в цитата и на мен ми направи впечатление, но го подминах по преценка, че е грешка в бързината при писането. Недейте да подскачате и да се перчите. Колегата @nsn е напълно прав. С буталния болт не може да се постигне скъсяване на хода, защото няма как да се постави на друго място по никакъв начин. Затова обърна внимание и то съвсем добронамерено. Защо е нужно всяка поправка от колега да бъде последвана от заяждане? Б@си...
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
muns61 написа:Дизелите са с малко застъпване на фазите. Как е направена горивната камера за работа на бензин и газ?chaveto написа:самото чело на буталото е една голяма дупка.Понеже виждам ,че много ги разбирате нещата. Случайно да ти направи впечатление, че се говори за преправен мотор от дизел на бензин. Хайде сега ми кажи какво пречи за да се постигне нужната горивна камера... разположението на буталния болт на бензиновото бутало да е на друго място спрямо челото.Слав написа:И аз мислех да не Ви обръщам внимание...ама не се траеchaveto написа:... или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
Още като го прочетох това безмислие в цитата и на мен ми направи впечатление, но го подминах по преценка, че е грешка в бързината при писането. Недейте да подскачате и да се перчите. Колегата @nsn е напълно прав. С буталния болт не може да се постигне скъсяване на хода, защото няма как да се постави на друго място по никакъв начин. Затова обърна внимание и то съвсем добронамерено. Защо е нужно всяка поправка от колега да бъде последвана от заяждане? Б@си...Разбрахме, че хода не е намален и това е така. Просто в бързината съм го написал грешно и след това се поправих като казах, че е променена биелата или мястото на болта. Да имате да кажете още нещо за разположението на буталния болт.chaveto написа:Намален е хода с 6мм и самото чело на буталото е една голяма дупка.
Коментар
-
Абе човек - първо защо го взимаш толкова навътре?Второ - след като колегата ти е обърнал внимание за болта защо се разлюти и почна да вадиш цитати и пояснения какво точно си си мислел, а ние защото сме си позволили да ти обърнем внимание сме криви? Толкова ли е трудно да кажеш - да бе, но аз имах предвид това и това вместо да нервничиш?Трето - сега ако още една страница напишем за тоя бутален болт сигурно съвсем ще се изясни и на тези, които не са учили ДВГ, но вече е безмислено. Ставаше въпрос единствено и само за това, че преди написания ферман от теб имаше едно изречение, което и аз цитирах и само по себе си беше невярно. Мир!
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Ето заради това се дразня. Веднага след като е написано, че хода не зависи от мястото на болта а от КВ аз съм се поправил и няколко поста след това, някакъв си се опитва да ме изкара....... Аз нямам никаква вина, че някой не чете и иска да се прави на интересен. Имам вина за това, че съм написал нещо грешно в бързината, но веднага след това съм се поправилnsn написа:колега виждал ли си някога бутало,бутален болт и биела и как се свързват/зглобяват?chaveto написа:или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
Въпросното изречение може да не е вярно, но както казах съм се поправил и не аз първи започнах спора. На всичкото отгоре и се съчиниха разни други неща, че съм казал. Върни се напред и чети внимателно какво е писал въпросния "Чукча"Слав написа:Ставаше въпрос единствено и само за това, че преди написания ферман от теб имаше едно изречение, което и аз цитирах и само по себе си беше невярно. Мир!
Коментар
-
Най-вероятно авторът на темата ни преразказва чутото от хората, които са занимават с мотокара. На това ме навежда хронологията на въпросите и отговорите в темата, както и нивото на техническите познания на господина.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
nsn написа:колега май на тебе някой неща не са ти ясни:хода на буталото може да се промени с:друг колянов вал или с по-къса биелаот думите на Чавето:хода не е намален,дали е по-къса биелата ти как го разбираш че той разбира от ДВГ или е форумен майсторпърво чети внимателно и тогава нападай или аз съм непознатия и не разбирам,докато познатите са ОК всичко им е ясно,айде лека вечер и без нападки ако можеТака. Може ли да ми кажеш сега как с по-къса биела ще намалиш хода на буталото?Ама ей така искам да ми го нарисуваш и да ми кажеш как се намаля хода на буталото така, както ни учиш, че може да стане.Не за друго, ама както казваш аз не разбирам и искам да ми обясниш, за да науча нещо ново.nsn написа:ход на буталото е растоянието от ДМТ до ГМТ измерено в мм...BO написа:Може ли да дадеш определение за "ход на буталото"?7Не за друго, ама за да изясним на кой какво не му е ясно.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
абе ,хора,въпреки,че всичко е оправено,нека и аз да се изкажа.как се намаля хода на буталото-почти никак или по-точно с нов колянов вал,зашото той определя колко е хода на буталото и по-точно изпъкналоста на неговите биелни шийки.с по-къса биела,се постига пак същия ход,но в по-долен диапазон,сиреч буталото в гмт не достига наравно с блока и също отива по-долу,като е в дмт е,дано съм бил ясен .също автора даде да се разбере,че се е объркал или неизказал правилно.успех
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар