Намален е хода с 6мм и самото чело на буталото е една голяма дупка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е по правилно да се движат клапаните спрямо буталата
Collapse
X
-
Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам. Когато купиха мотокара си работеше нормално, но скъса клапан и го заби в главата. Смениха глава, буталата, ризи... направи се пълен ремонт. След самото сглобяване си загряваше жестоко за няколко минути. Казаха че е стегнат и като разпусне ще се оправи. След няколко месеца всичко се стопи и мотора се отвори отново. Отново се направи пълен ремонт + нова глава... и беше една идея по добре, но отново си грееше, така всичко започна да се повтаря. Сега мотокара е разглобен да се установи от къде загрява така. Това което аз установих е, че РВ не е зацепен както трябва. Мотора днес го качиха колегите, но явно утре ще е деня на паленето. Ако нещо не работи както трябва ще преместим РВ с един зъб в закъснение. Защото в момента ИК затваря 2мм преди ГМТ. Ако не е добре ще го направим на 11мм след ГМТ. 1мм трябва да е равен на 1.38 градуса по мои сметки.
Коментар
-
Каква ревизия на главата като е чисто нова, какви бутала какви 5лв. Не четете ли, че всичко е ново.ivel написа:абе ,човек,нещо не е както трябва,как при нормални условия ще скъсаш клапан.нещо не са спазени хлабините.мерен ли е коляновия вал с микрометър и индикатор вътромер,мерени ли са и буталата,правена ли е пълна ревизия на главата,нещо грешите и то много.дано го откриете
Коментар
-
Информацията я давам според това което питате. А моето питане от началото беше за самото зацепване на РВ спрямо КВ като цяло. Защото аз знам как се зацепва едното към другото когато има белези, но нито съм конструктор... за да ме е интересувало колко градуса преди ГМТ става еди какво си... Ясно е, че зъб по зъб като се презацепва и ще дойде момента когато двигателя ще работи, но един зъб не е малко за грешка. Защото хората който правиха двата ремонта преди това са го карали на принципа, че щом пали е добре. Добре ама първия майстор е зацепил ИК да започне да се отваря след ДМТ и натам пълното му затваряне става много след ГМТ. Втория пък е зацепил започването на отваряне на СК да започне след ГМТ. И при двата варианта има закъснение на РВ, не съм ги проверявал в градуси и мм кой колко грешка е направил защото малко от малко знам, че отварянето на клапаните не започва на ГМТ и ДМТ, но и двамата се опитаха да ме убедят, че аз греша. Затова се допитах до вас как е по правилно да се зацепят клапаните, защото все ме бяха убедили, че аз греша. Иначе от дизел на бензин/газ не е правено в БГ. Мотокара така си е направен, дали от Линде или от някой друг не знам. Двигателя е Перкинс 4-ри цилиндров (написал съм го в първия пост) всичко си е едно към едно с дизелов такъв, разликата е в буталата и на мястото на ГНП има делко.П.С днес отново не успяха да го запалят защото има много за сглобяване, предполагам утре ще бъде запален и ще напиша за крайния резултат. Сега дали аз съм го зацепил правилно ще си покаже.muns61 написа:Информацията за мотораа я даваш много накъсано и се губи нишката. Конверсията от дизел на бензин вие ли я правихте? Имаше ли период да е работил нормално след конверсията?
Коментар
-
прави се колкото искаш на интересен,но ми кажи буталния болт на колко различни места спрямо челото може да се монтираchaveto написа:Що питаш, как се зглобяват?nsn написа:колега виждал ли си някога бутало,бутален болт и биела и как се свързват/сглобяват?chaveto написа:или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
първо-не на всичко мотори буталата стигат наравно с блока-т.е има такива на които не им достигат няколко милиметра,същите компенсират това с по-малка горивна к камера на главата.второ мотора има ли белези или поне белег на коляновия вал.трето греенето не е от неправилно зацепване,още повече ,че мотора си е работил добре.четвърто-не съм прочел че главата е нова
Коментар
-
ето какво си написалимам още един въпрос: как се намалява хода на буталото? -защото и тук си противоречиш,вземи се в ръце че само се излагаш от към знания но въпреки това се изкарваш и майстор,айде лека вечер и не го приемаи като заяжданеchaveto написа:Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
А на теб какво не ти е ясно?Написано е, че хода не е намален, а просто буталото не се качва до ръба на цилиндъра поради някаква причина. Защо слагаш думи, които не са написани?nsn написа:ето какво си написалимам още един въпрос: как се намалява хода на буталото? -защото и тук си противоречиш,вземи се в ръце че само се излагаш от към знания но въпреки това се изкарваш и майстор,айде лека вечер и не го приемаи като заяжданеchaveto написа:Явно не го написах правилно. Хода не е намален ами буталото не се качва до края на цилиндъра. Дали е по къса биелата или буталния болт е на друго място спрямо челото не знам.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар