Без да искам да влизам в спорове точно в тази тема (ще оставя това удоволствие на вас щом ви харесва толкова), но искам да направя една лека "вметка"
Колега, @ВО, ти си полседният, който може да обвинява за това, че някой колега не бил ти отговорил на въпрос в мнението. Ако се чудиш защо не искам да споря с теб и защо пиша това мнение, то върни се назад в тази тема (без да споменавам други-само тази) и провери точно колко пъти ТИ лично си подминал коментари, които не ти изнасят и как лично на мой коментар започваш да се заяждаш за неща, които дори не съм написал или дори намекнал. Когато не намериш за коя дума да се заядеш в нечии пост, то просто си добавяш някаква провокация, която ти идва на момента "отгоре". Или с други думи казано "слагаш думи в устата на хората", за да поддържаш интригата жива...хайде със здраве си остани!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?
Collapse
X
-
Какви думи съм ти сложил?Ама директно ми кажи, че от такива като тебе тръгват разните му лафове.Искам с цитат, за да не става недоразумениеСлав написа:Без да искам да влизам в спорове точно в тази тема (ще оставя това удоволствие на вас щом ви харесва толкова), но искам да направя една лека "вметка"
Колега, @ВО, ти си полседният, който може да обвинява за това, че някой колега не бил ти отговорил на въпрос в мнението. Ако се чудиш защо не искам да споря с теб и защо пиша това мнение, то върни се назад в тази тема (без да споменавам други-само тази) и провери точно колко пъти ТИ лично си подминал коментари, които не ти изнасят и как лично на мой коментар започваш да се заяждаш за неща, които дори не съм написал или дори намекнал. Когато не намериш за коя дума да се заядеш в нечии пост, то просто си добавяш някаква провокация, която ти идва на момента "отгоре". Или с други думи казано "слагаш думи в устата на хората", за да поддържаш интригата жива...хайде със здраве си остани!
Искам да ми покажеш как някой ме пита нещо директно и не съм отговорил директно
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ЗаповядайBO написа:Но аз да попитам - и какво от това, че перка върху виско се върти? Това ми е интересно, че чак да имаш психичен проблем от това и да се изтъква като нещо, което не ти харесва.Все пак си с 1.6 Двигателят на Фиат. Там само М-ка трябва да излезе, че иначе "стандартно" не М-ков модел няма шанс. Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
Нито съм казвал, че имам психичен проблем с виското на перката, на който и да е автомобил (просто съм обяснил, че се върти постоянно, защото ти твърдеше че няма такова нещо), нито съм обяснявал кой автомобил може да излезе или не на моето Стило като мощност. Изобщо не е ставало въпрос за подобни детинщини.Това си е интриганство и заяждане в чиста форма от твоя страна.И хайде моля да не ме караш да ти търся по форума твойте мнения и да ти ги показвам? Аз да не съм ти фен, че да ти водя статистика или лична секретарка? Като си толкова засегнат докажи ти обратното! Аз имам по-важна работа и не искам да си губя времето пред компа в безмислени спорове или още по-малко в ровене на безполезна информация с цел да ти угодя на претенциите.Приключих с темата.
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Явно се чувстваш "засегнат" за виско съединителя и да ти цитирам твоето мнение и моя отговор след това (ако цитата не е за виското ми кажи какъв е, защото не си го определил като мнение от по-назад):Слав написа:Има ги и двата варианта. Обаче и ти не си прав да казваш, че перката не се върти постоянно, защото има такива мотори ( не че колегата, който "се изказа първоначално беше прав да обобщава). В този ред на мисли приемаме, че всички са прави и всеки си кара каквото му харесва. :P На вкус и на цвят... :DНе мисля, че не съм отговорил нали?Целия въпрос беше, че някой си нямало да си купи БМВ (уточнявам, че говори за марка, а не даден модел), че разбираш ли имало виско.След това ти излизаш и се опитваш да ми обясниш, че е така и на баща ти на мерото било така.След това ти казвам - както правим ако няма виско.Чак след това ти светва лампа (бил си проверил), че можело и да няма виско. Ама от де да знаеш, нали си виждал и ти виско при баща си и то се въртяло постоянно.BO написа:Така е, няма специфика на въпроса, за това няма еднакъв отговор.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Кои са фактите?Питах те нещо 2 пъти директно. Мълчиш. Ами ще мълчиш като не ти изнася и нямаш отговор.Tempras написа:Очевидни и неуспорими факти, с които обаче колегата БО никога не би се съгласил. :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тц Тц...Колега, това, че може да няма виско е ОК. Съгласил съм се и съм го написал. Въпроса е, че ИМА по принцип. Вече го почетвъртвам това - почва да ми писва. Хайде преживей го вече и стига си упорствал.Това, което имах предвид, когато ти написах коментара за виското още преди е - не си прав - перката може да се върти постоянно (освен че се върти, то и не звучи като прахосмукачка като е на място, но хайде...и да преувеличаваш обичаш)Хайде дърляйте си се на воля. Нямам желание вече за разговор...избери си сега една думичка или две и от това мнение, за която да се заядеш, защото съм си позволил да те поправя веднъж...BO написа:И трето - перката не се върти постоянно. Ако се въртеше постоянно, то щеше да чуваш абсолютно всяко БМВ как фучи на място като прахосмукачка. Ти чувал ли си всички БМВ-та да работят така?
:D
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Отговарям ти за последно, защото ми омръзна да ровя в каталозите, а и както вече казах ти си знаеш твоето, аз моето и това е положението. В каталога който аз гледах нямаше 170к.с. версия на ручащото тди, а само 140к.с. Сега проверих в друг каталог и наистина има невероятни 170 к.с. версия. С технология на Фиат.
И пак ускорява по-бавно до 100, според каталозите.Gouf 6 tdi 170hpУскорение от място до 100 км/ч 8.1 с.Alfa 147 jtdm 170hp Ускорение от място до 100 км/ч: 8.0 с.В крайна сметка пак като си купя най-яката дизелова 147ца няма кой гоуфаджия с тди да ме бие на светофара.
Защото най-добрия двигател на Фиат, в случая мултиджета, за който си се хванал толкова много, е пак по-слаб от алтернативен ВАГ дизелов двигател през въпросното 2008 лето?Пак ти го повтарям - подготви се преди да отговориш пак.
За сеата има доста скромно инфо в нета но може и да е истина. И питам, от кога Барселона е в Германия? С подкрепата на кой производител е създаден СЕАТ? А? Тази ибиза която ти си цитирал, дали е преоблечено поло, каквото е ибизата която аз цитирах?
Фактите са, че целиш провокация постоянно и в този и в другия форум. Напоследък на доста хора им омръзна от това, но сега няма да почна да цитирам, защото ти така или иначе си наясно. Отговорих ти за последно, за да не кажеш пак нещо. Намери си някой друг да спорите, аз със радиото нямам желание повече да споря. Приключвам с тази тема.
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Да, прав си, ама си спестил допълнителните данни:Въртящ момент:Алфата: 330Нм/2000обГоуфа: 350Нм/1750обМаксимална скорост;Алфата - 215км/чГоуфа - 222км/ч!!! Разход:Алфа (градско / извънградско): 8,0 / 4,8Гоуф (градско / извънградско): 7,0 / 4.3Вредни емисии:Алфа: 157 гр/кмГоуф: 139 гр/кмЧе то има ли друга техническа характеристика...Иначе си прав де, ускорява с 0.1 секунда по-бързо. Добра е Алфата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Хайде със здраве.Tempras написа:Отговарям ти за последно, защото ми омръзна да ровя в каталозите, а и както вече казах ти си знаеш твоето, аз моето и това е положението. В каталога който аз гледах нямаше 170к.с. версия на ручащото тди, а само 140к.с. Сега проверих в друг каталог и наистина има невероятни 170 к.с. версия. С технология на Фиат.
И пак ускорява по-бавно до 100, според каталозите.Gouf 6 tdi 170hpУскорение от място до 100 км/ч 8.1 с.Alfa 147 jtdm 170hp Ускорение от място до 100 км/ч: 8.0 с....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Bane
@BO то хубаво ги слагате тези характеристики... ама случайно да не сте от формула 1, че 20 нм да от такова значение или пък 7 км/ч повече максимална скорост, все едно има къде да я вдигнете... като качества на двигателя колите са сходни, но като визия... има ли смисъл от коментар?
Коментар
-
Няма смисъл, както казваш.Ама да твърдиш нещо, което не е така, това ме дразни. За това аз говоря с факти, а не съм си заровил главата в пясъка и да казвам, че по-хубава от италианската кола няма.Ако става въпрос между двете коли, то сигурно ще избера Алфата, защото е красива и има дух в нея за разлика от Гоуфа. Но това не означава, че Гоуфа не е по-добра кола от техническа гледна точка. Не може да кажеш на черното бяло.Ама реално ще бъда много раздвоен само заради "Safest Car of the Year", където е постигнал Голфа. Живота някак си ми е по-ценен от красотата на колата.Както казах Голфа е по-добър във всяко едно техническо естество, ама е грозен и е Голф.Bane написа:@BO то хубаво ги слагате тези характеристики... ама случайно да не сте от формула 1, че 20 нм да от такова значение или пък 7 км/ч повече максимална скорост, все едно има къде да я вдигнете... като качества на двигателя колите са сходни, но като визия... има ли смисъл от коментар?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги, Слав,BO,Темпрас, вие спорите най-разпалено и наистина научаваме и интересни факти от спора. Сетих се за една статистика, която ако намерите и изложите в цифри тук ще бъде още по-интересна- колко Алфи 147 и колко Голф 6 са продадени за период от една година. Ще сравним така двата модела не от техническа, а от комерсиална гледна точка
ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар