Аз също съм бил във филма с Екотек-а им при бензините.Имахме Тигра и знам каква болест беше.Но това,което виждам при този дизел няма нищо общо с технологията им при бензина. Електронна помпа,директно впръскване,16 клапана и най обикновен ЕГР,който обаче се движи от малък стъпков двигател за разлика от италианските ЕВРО 2 и 3 и периодично трябва да се сваля за почистване.Нищо общо с бензиновия Екотек.Това което ме интерисува са типични проблеми,които имат за да реша до колко и с какво може да се направи компромис.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за дизелов мотор на Опел 2.2 DTI 16V
Collapse
X
-
Е типичните им проблеми са в помпите.Единия тип ЕГР е като при Евро2 на италианките.Другия е като при Евро3 на италианките + обратна връзка за положението му. При италианските обр.връзка е само по показания на дебитомера.Втория е доста по-проблемен и по-скъп.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Полезно инфо в горният ти пост за което благодаря!По важно за мен е механичната надеждност. В общи линии това което си написал се препокрива с всичко друго изчетено до момента от мен. Не са толкова страшни болките им.Благодаря още веднъж!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Оо повярвай ми страшни са...Обади се в някоя могра да питаш за помпа 2-ра употреба и ще разбереш.Хайде ти искаш да купиш сравнително по-скъпа кола, ама я питай някой дето е с ВектраБ за 2000+ лева и му поискат 600лв за помпа втора радост плюс монтажа...Естествено няма невъзможни неща има само недостатъчно финансиране, ама цената на такава помпа нова ще ти дойде в повече.Както и да е - ти така или иначе си се навил.Успех ти пожелавам.iakvvu написа:... Не са толкова страшни болките им...Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Нищо по страшно от нов регулатор или ремонт на помпа,или втора употреба дюзи-всичко това за комон рейл
Помпата я видях разглобена и най фаталните проблеми за мен ще са,ако механично погине. В крайна сметка ти си прав.Аз съм го решил,просто искам да зная какво да очаквам рано или късно и до колко алтернативите на проблемите са приемливи за мен.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Хайде и аз да те репликирам в твоя ред на мисли...А защо италианците монтират френски мотори при положение че си имат JTD?Може би сами не си харесват творението...?ivel написа:само си задайте въпроса защо слагат фиатски дизелови моториAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Сравнение м/у ЖТД и ХДИ въобще не може да има,италианския мотор е в пъти по-добъе,здрав,елементарно устроен,а това защо Фиат са го слагали на евровановете само те могат да отговорят,макар че аз знам отговора-защото са тъпи или така е бил скроен брака с ПСА.iakvvu написа:Хайде и аз да те репликирам в твоя ред на мисли...А защо италианците монтират френски мотори при положение че си имат JTD?Може би сами не си харесват творението...?ivel написа:само си задайте въпроса защо слагат фиатски дизелови моториFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Обосновките са ясни-адски проблемна помпа,която може да те остави на пътя по всяко време,ремонтирана от сульо и пульо .За мен това не са надеждни коли,имал съм близък допир до тях/близки приятели,които завинаги се отказаха от Опел/.Хора моля ви се,Опел започва да продава много дизелови коли,когато започват да монтират Мжетитеemzo написа:Обосновки, господа, обосновки ви липсват.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Излишно е да коментираме качествата на JTD. Имам си достапъчно за да мога да ги оценя. Исках да чуя конкретни впечетления за конкретен опелски мотор,защото това е към което съм се насочил поради куп причини. Именно обосновките могат да създадат най правилно впечетление за даден проблем/и и съответно всеки да вземе решение. Благодаря колеги!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар