Колеги,интерисувам се от отзиви за двигателя от темата и по конкретно надеждност и евентуални "болестни състояния" характерни за него. Разбирам,че същият се монтира и в Сааб.Аз лично не го познавам мотора и разчитам на мнения на колеги с опит и практика с този двигател.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за дизелов мотор на Опел 2.2 DTI 16V
Collapse
X
-
Помпата била същият тип като на 2.5 TDI на ВАГ. Все още не искам да се хвърлям на мотори с ЕВРО 4,а и достатъчно съм отвратен от нови технологии във всяка сфера. За сега все още ще залагам на по-старите и надеждни такива.tomsan написа:Славят се с капризен ЕГР и ГНП, честно казано не ти препоръчвам ЕКОтек мотор, освен ако не е някое ЦДТИ
.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Че Дизеловите по-кадърни ли са?emzo написа:Ванка, либрата ти отесня ли
Знам само следното - верига, VP44 помпа и то като се замисля май и в Сливенско има майстори на тия помпи.Томича пък чул недочул за бензиновите Екотеци ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
П.п Ванка, успех в търсенето на читав екземпляр с този мотор.
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Утесня Либрата,Емоemzo написа:Ванка, либрата ти отесня ли
Знам само следното - верига, VP44 помпа и то като се замисля май и в Сливенско има майстори на тия помпи.Томича пък чул недочул за бензиновите Екотеци ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
Вече ми трябва нещо по големичко,а и да бяга като италианка,пък и да е ефтиничка за подръжка...То много искам,ама за сега Зафира с този мотор най ми преляга на капризите.Има тук един екземпляр(2004,OPC),доста е добър и запазен,но ми трябва още малко за да се надъхам на макс.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Че то и ЦДТИ-то се води Екотек,иначе колега бягай далеч от 2.0 и 2.2 ДТИpecata написа:Ако си се спрял на дизел определено се насочи към cdti. За дизеловите екотек мотори не съм чул нищо хубаво,а за бензиновите съм ги изпитвал на гърба си.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Чат-пат имам достъп до една служебна астра cdti 1.7 2004-5г. и тя не е екотек,а е исузо мотор.(утре ще проверя със сигурност да не би аз да се бъркам нещо).Колегата по-горе търси обосновка.Обосновката ми е от опел форума където бях пуснал тема да събера малко информация за 1.6 - 2.0 екотек моторите в Астра G.Бях им мераклия много по едно време.Масово потребителите там неми препоръчваха да се спирам на тях-и това в техният си форум.Почнах да търся Астра Г с старият и железен 1.6 мотор.Още я търся!Mury написа:Че то и ЦДТИ-то се води Екотек,иначе колега бягай далеч от 2.0 и 2.2 ДТИpecata написа:Ако си се спрял на дизел определено се насочи към cdti. За дизеловите екотек мотори не съм чул нищо хубаво,а за бензиновите съм ги изпитвал на гърба си.
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Ето ти обосновка.Първо за ВП 44 помпата като механика - авансатора е доста проблемно звено (не само ел.клапана, но и механизма), при екземпляри на повече км. износване на корпуса на помпата. Малоумното захранване с гориво на помпата (според мен) - излишното гориво от дюзите се връща на входа на помпата и съответно и най-малкия пропуск води до сериозни проблеми.Електроника PSG 5 - стандартния проблем с изгаряне на крайното стъпало за управление на клапана за циклова порция -този проблем да кажем е решим до известна степен успешно с/у съответното заплащане.Някои други проблеми в електрония блок, които няма да назова конкретно щото няма много информация за локализиране и решаването им в нета, но да кажем също са решими в повечето случаи. Все пак има и случаи в които ремонта на електрониката е невъзможен и се налага замяна с нова, чиято цена + стендоване се доближава до цената на някои автомобили екипирани с тази помпа.Електроника PSG 16 - проблемите с механиката са си същите като по-горните.Проблемен кабел на датчика за обороти на ротора поради отново малоумно решение (пак според мен).Проблемите с крайно стъпало са сравнително редки.Изключително проблемен и скъп ЕГР клапан.Не на последно място при моделите след 2000г. някои медни дифтунги по корпуса са заменени с О-пръстени...Това са проблеми дето се проявяват стандартно и системно при много автомобили, въпроса е не "дали" а "кога" ще се счупи.За механиката на двигателите нищо лошо не мога да кажа..Даже имам мнение, че са доста здрави, ама не съм монтьор де...emzo написа:Обосновки господа, обосновки ви липсват.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар