slav4o_vt написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
маслото на студен или топъл мотор се сменя
Collapse
X
-
И двете са оригинални. Надписите са заради различните години на производство.А на някои коли не може да развиваш филтъра със забита отвертка. Все пак колегата не споменава на каква кола иска да си смени маслото.
А това с въртенето на стартер ептем е безсмислено.
Много се втелясвате с тази смяна. Пускайте го да си изтече, чакате 1-2-3 минути колкото може и наливате новото. 50мл останали от старото масло няма да ви счупят колата. :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Следващия път пробвай да развиеш филтъра с колана от гащите ти
, ако и така е трудно просто си купи скоба за 5 лв., която ще ползваш и при следващата смяна.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз имам ключ тип "паяк" и с него си развивам без проблем. Ключ тип лентова скоба също върши добра работа. Най лесно се сменят филтри който имат на дъното си шестограмна "гайка" за ключ 30-32 и си развиваш с гедорията на воля, а още по лесни са филтрите тип елемент. А ако колегата иска просто от мерак да си смени сам маслото няма смисъл, отиваш в сервиз купуваш си маслото и филтрите от там и смяната ти е безплатна , не си струва просто цапането за нещо толкова просто. Пък и ако няма къде да изхвърлиш маслото и мислиш да го излееш на воля в природата сервиза отново е по добрия вариант, поне ще се стоплят с него ако имат печка на отработено масло.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар