Здравейте, вчера си оставих колата за час, явно на "запазено" място пред един блок и резултата беше две доста дълбоки ресни от ключ! Стилото вече не се ремонтира в доверен сервиз (за жалост) и сега трябва да я правя. Та въпросите ми са:1.Къде в Сф има читав бояджия с нормални цени? При такъв тип драскотини (от ключ) налага ли се цялостно боядисване на детайл?2. Мога ли чрез някаква паста да се скрият драскотините?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отстраняване надраскано от ключ! Как?
Collapse
X
-
е чак пък никои, поне 40% от съфорумците са така, а от рибарите 100% . колега няма лек. ако деругата е до ламарина е хубаво да се намаже с нещо да не се подава метала ,ако е по-плитка ( само по лака да е) може и с пастиране да излезе. и караш така ако не ти се дават 100-150 кинта на бояджия. има опция да се пръсне само надраното. пак ще ти вземат същите пари и накрая такива лайна ще излязат че ще отидеш да напръскат детайла цялостно
Коментар
-
Въпроса е че вече съм си патил от бояджии, които след боядисване се виждаха едни мехури на предишната ми кола, а пък не ми взеха хич малко!!! Та за това се интересувах дали някой не е боядисвал в Сф и да е останал доволен, на разумна цена.Доста прочетох и явно няма как да си оправя надраното сам ( поне не качествено)Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Много е гадно, когато някакви тъпаци повреждат чуждата собственост! И никъде няма такова нещо като "запазено място"!!!! На моята кола също имам дълга и дълбока драскотина от ключ и ми е също толкова неприятно да я гледам. Въпреки, че аз не бях спрял на паркинг пред чужд блок, а пред магазин от голяма и известна верига...и ако го бях видял...не знам какво щеше да му се случи!Та по въпроса - при такива надирания на боята и грунда отдолу до метал, в зависимост от боята се боядисва целия детайл. Поне така казват бояджиите - при мен е доста голямо и дълго на цялата врата. Но открих и това и ти го пращам - ако разбираш руски...http://vwts.ru/forum/index.php?s=fcc...2&showforum=47 А темата се казва : [кузов] Удаление небольшой коррозии кузова
Коментар
-
Флумастерите са само ако лака е надран. Пробвал съм - за друго не стават. Може да се купи малко боя същият цвят и с клечка за зъби примерно да се тушира. Или с тънка четчица. Не е красиво, но е най-евтиното решение, за което се сещам. Или универсално нещо да се намаже. Имам едно черно, което е с грунд в него и отгоре гланц. Върши работа. Около 9лв. е в Бриколаж, при боите, в метална квадратна кутия."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
За мехурите и аз това имах предвид че са от лошо боядисване, което хич не струваше евтино , патил съм си от бояджии (на предишната ми кола боядисваха бронята и я направиха толкова зле че трябваше пак да се боядисва!)Мисля така и така ще давам пари за бояджия да се пробвам сам, да взема малко боя да попилна надрасканото с някаква клечка отгоре малко лак и пастиране с М1 и М3 ( и после най вероятно на бояджия )Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
При боя металик или перла номера с мазането с клечка не става, при пръскане с пистолет частиците се подреждат по един начин, а при мазане по съвсем друг. От там идва голяма разлика в цвета и стои грозно. За съжаление начина е пребоядисване, всичко друго е компромис с външния вид.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:При боя металик или перла номера с мазането с клечка не става, при пръскане с пистолет частиците се подреждат по един начин, а при мазане по съвсем друг. От там идва голяма разлика в цвета и стои грозно. За съжаление начина е пребоядисване, всичко друго е компромис с външния вид.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар